Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1310
Litt usikker på om jeg la denne tråden på riktig sted, om ikke beklager jeg.
Prøvde å søke, men visste ikke helt hva jeg skulle søke etter så fant ikke mye.

Altså, hadde en kompiss som logget seg på MSN på min pc, av en eller annen grunn greide han å huke av "Husk passord".

Det jeg lurer på er: Finnes det en måte å finne ut hva passordet er?
Det eneste jeg ser er "******" i passordfeltet.

Takker for svar!
http://www.reactive-software.com/msn...-recovery.html

Google keywords: Find saved msn passwords, msn password cracker, saved msn passwords finder, find msn passwords, msn password recovery
Sist endret av onClipEvent; 2. juli 2010 kl. 02:59.
Skift passord enklare blir det ikkje!

Å google etter msn password crack eller noko er "wasted years"!
Det einaste du finner er bokstavilig talt "bullshit"!
Trådstarter
16 5
Var mye useriøst når man googler ja, lasta ned programmet i den linken, viste seg at man måtte betale for å kunne se passorda. Slik forsto jeg det hvertfall

Trenger dette passordet, ikke skifte til et annen, fordi jeg håper han bruker dette passordet på en annen bruker jeg virkelig kunne fått bruk for å kunne passordet på.
detta ble rotete, men ville egentlig bare høre om noen visste om noen enkle triks.
Går ikke på noen måte for å si det sån, har pröv allt.
Øøøh, sånn som jeg leser det her, prøver du å skaffe passordet til kompisen din sin msn?

Oppsummert; Han logga på med sin msn på din pc, og huka av på "husk passord". Passordet er der, og du prøver å finne det ut, og håper på at han har brukt det på en annen konto på noe annet.

Don't Shoot me if I'm wrong... Men sånn jeg skjønte det.
Isåfall, drit i det, kompiser gjør ikke sånt.

-McVik
Trådstarter
16 5
Kompiser stjeler ikke fra hverandre eller hva?
I tillegg til å ha stjelt eiendeler har han "stjelt" en "bruker" på nett, hvor jeg håper han har brukt passordet

Beklager at jeg ikke nevnte dette tidligere
Aha, jammen daså. Ville vel heller snakka med fyren, og fått tilbake eiendelene og brukeren på nett, i stedet for å prøve å stjele det tilbake.

Som sagt, kompiser gjør ikke sånt, så er han kompis, får du tilbake tinga, og det er glemt, ellers er han vel ikke noe å samle på?

Beklager OT btw...

-McVik
Last ned cain&abel =]
bare google det.
Last ned SIW

http://www.gtopala.com/

Scroll ned til passwords, and there ya go
Fant denne artikkelen her http://www.dinside.no/396043/glemt-p...r-er-losningen
Nederst ligger det link til hvordan man kan bruke Ophcrack.
Ikke prøvd ut dette selv så vet ikke om det funker, kun googlet meg fram
Trådstarter
16 5
Lasta ned SIW, ser ut til å funke bra.. Men, jeg går på "software>Passwords" og den viser bare én av MSN adressene som har lagret passord
selvfølgelig er dette min egen og jeg vet passordet fra før

Noen som vet hva jeg gjør feil, er nub på detta

AH, fikk det til nå!
Idioten har jo brukt dette på alle sine brukere på alt jo..
men jeg skal la vær å misbruke det, sålenge han oppfører seg!

Takk for hjelpa.