Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 6506
Er det noen her som har noe erfaring med Classywalk sparkesykklene. Tenker da s100 modellen. Er de noe tess eller er det bare billig ubrukelig Kina-juggel?

https://stayclassy.no/products/class...waAthqEALw_wcB
Du får sikkert det du betaler for. Billige celler i batteriet. Liten distanse.

Betaler du noen kroner mer får du sikkert noe med mer kurant kvalitet.

Xiaomi eller feks Bydue koster noen kroner mer, men er litt mer kurant i kvalitet.
Trådstarter
Det jeg også regner med. Har litt dårlig råd om dagen ellers skulle jeg punga ut for noe bedre, men hadde vært kjekt å ha til og fra butikken( 1km-2km) . Den skal visstnok ha 350w børsteløs motor og en rekkevidde opptill 25km (som jeg tar med en klype salt, da alle leverandørene lyver litt på det punktet pga vekt av fører og ute-temperatur., osv.) Men jeg veier bare 67-70kg/179cm nå, så den burde vel funke greit til det foremålet?

Bare lurte på om noen hadde personlig erfaring med den. Hvordan er akselerasjonen, komfort, fart, osv.
Sist endret av A-tillah; 22. mars 2019 kl. 17:27.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sent svar kanskje, men jeg ville valgt noe med større hjul, gjerne luftfylte. Med så små hjul kjenner man hvert gruskorn og hver skjøt i asfalten. Passe som leketøy eller turer <1 km.
Så er jo spørsmålet også om du vil legge igjen pengene dine hos StayClassy også, da. Der ville jeg skydd langt unna, uavhengig av produkt.
Uvaksinert 👍
Ville ikke handlet en dritt i den sjappa, eller det blir litt feil, har handlet dritt der, men det skjer ikke igjen for å si det slik.
Stayclassy er dårlig kvalitet til høye priser. Du får samme brettet til en brøkdel på wish.
Sitat av Trenbro600 Vis innlegg
Stayclassy er dårlig kvalitet til høye priser. Du får samme brettet til en brøkdel på wish.
Vis hele sitatet...
.....link?
Har en sånn, og vil si den er grei. Har kjørt en tur på 7-8km, og det gikk helt fint. Jeg veier forøvrig 100kg. Merker raskt den mister litt toppfart, går 21kmt med fullt batteri, og helt flatt vei, mens etter en stund går det ned på ca 18kmt. Utover det så et det et morsomt og veldig praktisk leketøy å ha vil si at det er værdt pengene, men har du mulighet ville jeg kjøpt en med større batteri og helst bedre hjul som nevnt over.
Sist endret av sukkersyke; 11. mai 2019 kl. 18:01.
Tør påstå at Bydue er en av de likeste du får. God service. God kvalitet på sykkelen. Enkelt få hjelp skulle det skje noe.

Gos kraft på motor. Overlegen distanse/størrelse på batteriet.

Koster noen kroner. Men kvalitet gjør som oftest det.
Neinei og nei! Alle varer fra stayclassy kommer fra aliexpresse bare Med noen få ekstra oppgraderinger. Dette er leketøy som vil gå i stykker etter langvarig bruk. Men om dere vil absolutt kjøpe hadde jeg kontaktet forhandlerne fra Ali, Wish etc og spurt om oppgraderinger. Koster litt ekstra
Forskjellen mellom disse og tilsvarende modeller er vel egentlig bare om man vil betale litt mer for norske forbrukerrettigheter. Produktet fremstår uansett som typisk generisk kina-greier med en litt finere logo klistra på, som med masse andre in-house "merker". Og ikke la meg begynne på hvor teite disse sparkesyklene er som transportmidler sammenlignet med en vanlig sykkel eller et par sko. Eneste nyttige bruksområdet jeg kan forestille meg er innendørs i store bedriftsbygg. Nekter å tro at disse modellene henger sammen etter tre til fem år med jevnlig bruk. Eller at folk gidder å bruke dem i mer enn et par uker. Tenkte det må være lov med litt moralisering siden det er vanlig i rusdelen av forumet.