Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3960
Kunne folk ha kommet med innspill med ting man kan gjøre for å holde en tenning delvis sunn?

Jeg er fult klar over ens effekter ovenfor psyken ved for lite søvn, mat osv. Det jeg lurer på er de små tinga som hjelper på.

Jeg lurer også litt på om noen har erfaringer med langtids amfetamin ved ellers sunne rutiner, og hvordan effekter på kroppen osv er over tiden som går. Nå snakker jeg selvfølgelig om brukere som spiser nok, sover nok og lever et relativt normalt liv. Gjerne i full jobb og, og hvordan det påvirkes av amfetaminen.

Hvordan er kostholdet, hvor mye sover dere? Hvilke vitaminer er viktigst i henhold til amfetamin bruk?

Dere forstår hva jeg vil fram til, har dere noe mer å legge til så er det bare å skrive i vei. Jeg har erfaring med amfetamin, og kjenner mine grenser. Håper dere kommer med innspill, både erfarne og mindre erfarne brukere. Moralprek trengs ikke, for det vet vi alle at som oftest ikke hjelper.
Sist endret av AnonFreak; 21. august 2018 kl. 16:29.
Måle opp dose med vekt.
Dosere for å få en god energi, ikke for å bli helt brent i skallen. Less is more.
Innta det oralt i kapsel.
Ikke etterdosere.
Ikke flere dager på rad, og ihvertfall ikke døgne mer enn en natt av gangen.
Få i seg mat og drikke underveis.
Helst starte tidlig på dagen så man får sove påfølgende natt.
Ikke gjøre det for å orke hverdagslige ting.
Sist endret av mentalmelt; 21. august 2018 kl. 16:41.
Har litt med langtidsbruk av amfetamin å gjøre, med ganske sunne vaner. Variert kosthold, trening, full jobb, og gode venner, og er ingenting jeg anbefaler. Her var det snakk om mindre doser i sammenhengende halvannen mnd. Typ, 20-35 mg (ca 75%)

Jeg merket til slutt de bivirkningene forklart over langtidsbruk av stoffet. Lite søvn, null matlyst, amperhet etc. Det skjedde ikke like drastisk men en følelse som bare ble sterkere og sterkere så valgte å legge det på hylla. Starter du med si for eks 25 mg i drop om morgen (sett at du faktisk ikke har noe utbøffa greier) er veldig lett å gjøre dagen etterpå, og dagen etter der igjen. Hvis man skal bruke det "til noe fornuftig"
Sitat av 420master Vis innlegg
Har litt med langtidsbruk av amfetamin å gjøre, med ganske sunne vaner. Variert kosthold, trening, full jobb, og gode venner, og er ingenting jeg anbefaler. Her var det snakk om mindre doser i sammenhengende halvannen mnd. Typ, 20-35 mg (ca 75%)

Jeg merket til slutt de bivirkningene forklart over langtidsbruk av stoffet. Lite søvn, null matlyst, amperhet etc. Det skjedde ikke like drastisk men en følelse som bare ble sterkere og sterkere så valgte å legge det på hylla. Starter du med si for eks 25 mg i drop om morgen (sett at du faktisk ikke har noe utbøffa greier) er veldig lett å gjøre dagen etterpå, og dagen etter der igjen. Hvis man skal bruke det "til noe fornuftig"
Vis hele sitatet...
Hvordan effekt fikk du va 25mg drop? Merker du at du er rusa?
Nettopp gått gjennom 4 dagers pepperkjør. Nedturen har ikke vært så ille som tidligere så håper det som står under hjelper nedturen din også.

Drikk en del vann, tenk etter når du drakk sist. Kan være lurt med en stor flaske med vann i nærheten
Kjøp vitaminbjørner. Anbefaler doble dagsdosen. (Inneholder 9 vitaminer du trenger) Var på kjøret nylig selv og synes det korta nedturen.
Trippel Magnesium - Inneholder magnesium, sink, kobber, samt vitaminene B6 og D
Proteihakes, helmelk(mer kcal), juice, yoghurt, bananer, kok opp mange egg på forhånd. Ting som er lett å få ned.
Tror alarm på hver 3-5. time om inntak av vann/mat kan være lurt. (Veldig fort gjort å glemme i pepperus.)
Våken 2 døgn maks. Ville ikke holdt på lengre, selv om det uheldigvis skjedde å opplevde hallusinasjoner og mer.
Nedturenunngår du ikke så hvis du tar mer speed etter den å fortsetter begynner utsetter du alt og kan kjøre livet ned i dass.
Ville ikke hold på lenge for i verste fall får du selvmordstanker, blir paranoid, hallusinerer, psykotisk og klikker helt i vinkel. Kan være at litt av den personen du var døde den dagen og at du aldri 100% blir deg selv. (Merk. ved langtidsbruk!)
Men spis, drikk, tilskudd å holde deg noen få dage så går det nok bra.

Edit: Det heter Trippel Magnesium jeg tok trippel anbefalt dose selv, dobbel går sikkert bra også.

Lykke til.
Sist endret av Pentiax; 21. august 2018 kl. 20:31.
Trådstarter
23 2
Takk for svar alle sammen.

Sitat av 420master Vis innlegg
Har litt med langtidsbruk av amfetamin å gjøre, med ganske sunne vaner. Variert kosthold, trening, full jobb, og gode venner, og er ingenting jeg anbefaler. Her var det snakk om mindre doser i sammenhengende halvannen mnd. Typ, 20-35 mg (ca 75%)

Jeg merket til slutt de bivirkningene forklart over langtidsbruk av stoffet. Lite søvn, null matlyst, amperhet etc. Det skjedde ikke like drastisk men en følelse som bare ble sterkere og sterkere så valgte å legge det på hylla. Starter du med si for eks 25 mg i drop om morgen (sett at du faktisk ikke har noe utbøffa greier) er veldig lett å gjøre dagen etterpå, og dagen etter der igjen. Hvis man skal bruke det "til noe fornuftig"
Vis hele sitatet...
Mindre søvn? Selv når sist dosering var på morningen? Forverret symptomene seg dager du ikke brukte amfetamin?
Om du skal bruke klandestint fremstilt amfetamin så er det aller første jeg ville gjort er å sikre meg om at jeg har renest mulig stoff. Aller helst en såkalt "dual solvent recrystalization" men i verste fall en simpel aceton vask. Det beste ville derimot være å innta farmasøytisk kvalitet i form av legemidler.

Vil bare få frem et viktig poeng med at det hjelper lite å utvise god skadereduksjon om produktet ditt et skitnere enn gipsveggen på gata.
Sett deg inn i produksjons metode og lær deg å kjenne igjen ulik amfetamin.
La alt tørke godt før bruk.
Hold deg til samme kvalitet og dosering.
Unngå redoseringer.
Trådstarter
23 2
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Sett deg inn i produksjons metode og lær deg å kjenne igjen ulik amfetamin.
La alt tørke godt før bruk.
Hold deg til samme kvalitet og dosering.
Unngå redoseringer.
Vis hele sitatet...
Kan du gå dypere inn i hva du mener med produksjonsmetode, og forskjellig type amfetamin? Forstår hva du vil frem til, men ikke hvordan jeg skal vite det.

Takker for svar
Anonym bruker
"Tom Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har brukt amfetamin fast 20-25 år. Anslår at jeg har tatt speed ca 250 dager i året i perioden.
Det skal sies at jeg har en søvnlidelse som gjør det noe enklere for meg å få sove enn for andre.
Jeg dropper og/eller snorter og har gjort det hele perioden. Aldri brukt sprøyte.
Fungert helt fint i fulltidsjobb men pass på dosering da det fort blir lett gjenkjennelige klinkekuler om man tar i litt.
Syntes det blir mer tydelig klinkekuler ved snorting enn droppings.
Psykisk så har jeg ingen bivirkninger av amfetaminbruken. Slikt vil jo variere, men pass på å ikke dra altfor mange dager uten søvn.
Har hatt mine runder med 14-15 dager uten å sove. Får da "høriser" hvor jeg kan høre f.eks. "Ja, da er vi direkte inne fra studio her i P4 og vi skal ha besøk av.....".
Men det er ingen radio på �� DET er et veldig godt signal på at det virkelig er på tide å finne køya ����
Tenna mine er det som har fått kjørt seg mest.
Ramlet ut en etter en (selv med kontinuerlig god tannhygiene).
Søvnlidelsen gjør at staten dekker regninga for min del da diagnosen faller inn under fri tannpleie.
Tar noen år før det begynner å ramle ut men skal du bruke dette over lang tid så ha alltid en tannbørste med deg rundt når du er ute og vimser.
Har ikke fått noe angst eller slikt av bruken men det vil jo også variere stort fra person til person.
Amfetaminen er (heldigvis) ikke så potent som den var på begynnelsen av 90-tallet hvor man lett fløy 3 dager på et kvart gram rosa.
Slitsomt. Jeg kjøpte 1,7kg for ca 7 år siden, solgte ikke et eneste gram, brukte alt selv og det holdt i ca 5-6 år for min del.
Om man har noen kuler som varer litt for lenge uten søvn så henter man seg fort inn igjen selv om man kanskje der og da på 10'ende dagen i strekk føler at man er litt vel ute noen ganger.
Jeg har hatt en Nederlandsk lege som jeg har hatt årlige kontroller og med unntak av at tennene mine er fake nesten alle sammen så er resten av kroppen på normalt nivå i forhold til alder.
Husk å spise selv når maten kjennes ut som den vokser i munnen fordi du absolutt ikke er sulten. Sett på alarm på mobil, klokke så du husker å spise. Drikk før du blir tørst.
Min nederlandske lege sa at amfetamin av god kvalitet ikke har dokumentert forkortet forventet levealder.
Husk at mange mennesker verden over bruker dette daglig nær hele livet.
IKKE bruk alkohol samtidig.
Kjøp mye av samme når du vet det er bra kvalitet
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruk sugetabletter som fremkaller spytt. Det er dårlig spyttproduksjon som ødelegger mest for tennene.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg kjøpte 1,7kg for ca 7 år siden, solgte ikke et eneste gram, brukte alt selv og det holdt i ca 5-6 år for min del.
Kjøp mye av samme når du vet det er bra kvalitet
Vis hele sitatet...
Shit tror nok ikke den jevne freaker kan klare å gjøre unna 5 års narkohandel i en eneste deal. Selv om du sikkert fikk bra pris så kostet det vel minst egenkapital til bolig. Og mtp at du fikk bra kvalitet så burde vel prisen være i det øvre sjikt? Da snakker vi kanskje pris lik EK bolig pluss en brukbar bruktbil. Men jaja sikkert like greit å putte penga i pepper fremfor å ende opp med å sløse de vekk.

Og tenk om snuten hadde banket på for razzia? Du hadde slitt med å bli trodd på en halvannen kilos kladd var til eget bruk. Og ikke kunne du gjemt det "i skogen" eller andre plasser da det ville vært en ekstra risiko for å miste alt. Rart du ikke gikk med supernoia konstant i alle de åra.
Sist endret av random67489; 23. august 2018 kl. 13:55.
Selv om det er noen gode tips inni der, så er jo det "Tom Kimære" beskriver her primært hvordan man ikke bør bruke amfetamin. Kjøpe kilovis av gangen og bruke det nesten daglig over flere tiår til tenna detter ut. Men det er et viktig poeng dette med tannhygiene, som også "Trekantet Varulv" nevner. Å pusse tennene innimellom og holde spyttproduksjonen i gang vil kunne spare en for unødige plager.

Å kjøpe store mengder for å sikre seg tilgang er forøvrig noe av det dummeste man kan gjøre med tanke på å unngå avhengighet. Amfetamin er et stoff som man lettest begrenser inntaket av gjennom å begrense tilgangen. I og med at man fungerer såpass greit i hverdagen på det, så er det svært lett å havne i et hverdagslig bruksmønster, og at det sakte med sikkert blir slik at man trenger det for å fungere normalt, og for å orke hverdagslige ting. Dette er et stoff man definitivt ikke bør ha liggende i store mengder.
Sist endret av mentalmelt; 23. august 2018 kl. 14:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
23 2
Takker for veldig mange gode svar.

For min del er det snakk om de dagene man ikke klarer å opprettholde fokus. Jeg har en hektisk jobb, der små feil fort skaper store problemer.
Anonym bruker
"Takknemlig Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Amfetamin og sunnhet er to ting som ikke går sammen. Du fucker ikke bare huet men også kroppen, tenna, skjellettet, vekta, utseendet
Sitat av hermez Vis innlegg
Hvordan effekt fikk du va 25mg drop? Merker du at du er rusa?
Vis hele sitatet...
Poenget mitt var ikke å ruse meg, men andre rundt meg merket det. Fikk effekt men her er det greit å si at jeg har testa den på kit, og ca 25% ble ikke oppløst. Det betyr ikke at resten ER amfetamin, men den var ganske bra. Rosa og en 100 dose varte i flere dager sammenhengende. (Meta er en mulighet)

Men for en rus hadde jeg kanskje gått for 50-80 mg, hvertfall med den typen

Sitat av AnonFreak Vis innlegg
Takk for svar alle sammen.



Mindre søvn? Selv når sist dosering var på morningen? Forverret symptomene seg dager du ikke brukte amfetamin?
Vis hele sitatet...
Nei, eller jobba mye den perioden. Så litt mindre søvn men ikke grunnet peppern, sovna som en stein når jeg kom hjem. om du tar 100-500 mg av gangen, kontra 25-30 så ødelegger man kroppen på lik linje, men den ene tar litt kortere tid enn den andre når det kommer til skade potensiale. Hvis det er for produktivitet eller for å komme seg ut av senga på morgen hadde jeg så absolutt valgt noe annet... Uansett hvor rusa jeg ble, syns jeg amfetamin er noe overvurdert på lik linje som cola. var en gang jeg spiste 3G med noe litt mer utblandet amfetamin, men da var jeg rusa i over 5 dager i strekk...
Jeg kjøpte 1,7 kg mest ved en tilfeldighet. Kostet rundt 110.000;
Nå er det ikke å anbefale å kjøpe så store mengder om man er redd for å bli avhengig.
Noia hadde jeg aldri. Det lå i fryseren i to grønnsaksposer men når man aldri selger et eneste gram og ikke vanker i et rusmiljø så er man "safe". Politiet banker ikke på dørene til folk helt uten videre.
Problemet hadde vært om man ble tatt med en "feriepose" med 10 g eller noe for da drar dem nok hjem til deg.
Men hvis man aldri er nervøs for politiet så blir man heller ikke tatt. Det er i hvert fall min erfaring.
Æ bruke så og si daglig, vært sånn i rundt 1år nu. Har jobb, og der går det veldig bra. Jobbe med og møte mennesker dagelig, og hjelpe de men alt mulig av verdagslige ting.. i starten fucka mann godt opp, men etter og finne balansen så går ting fint.. dagen starte som regel kl 6 om mårran, dusje, spise, og sånt tøv..tar mæ en liten strek før æ stekk på jobb.. bare får å kvikne til, og på jobb blir d gjordt mye pga d. Sjefen sett pris på at noen gjør alt småplokke��. Men ska sies, får mann ikke linern om mårran, så funke mann enda.. men greit me den lille dytten om mårran.. helgen, når mann har fri går det fort 1-2g i nasn, eller dropp. Bare før å få den lille extra buzzn. Mulig dårlig formelert, godt i siget ��