Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3518
Hvordan får jeg orndet gratis spotify premium? Hadde spotify ++ men det funker ikke lengre.
Hvis det tidligere fantes et smutthull som muliggjorde gratis tilgang til en betalingstjeneste, er det nærliggende å tro at det er blitt tettet.
Yup. Vet du en måte jeg får lastet ned musikk og kan høre på offline uten å måtte betale
Last ned fra Youtube, masse guider om du googler det.
Du kan laste ned Itube appen: http://itubeandroid.com/

Eller du kan bruke Soundclound
Har fikset det nå takk for hjelpen
Sitat av TheDarkMister Vis innlegg
Har fikset det nå takk for hjelpen
Vis hele sitatet...
Hva gjorde du?
Lastet ned itube appen
Kjøpte lifetime bruker for spotify på alphabay(dark net) for en stund tilbake for kanskje 10kr.
Fungerte fint. Har glemt passordet så vet ikke om den fortsatt fungerer.

Personlig laster jeg ned alle sanger via YouTube. Bruk en extension i nettleseren, da de fleste youtubetomp3 sider har masse popups og dritt.
Sitat av Roaccu Vis innlegg
Kjøpte lifetime bruker for spotify på alphabay(dark net) for en stund tilbake for kanskje 10kr.
Fungerte fint. Har glemt passordet så vet ikke om den fortsatt fungerer.

Personlig laster jeg ned alle sanger via YouTube. Bruk en extension i nettleseren, da de fleste youtubetomp3 sider har masse popups og dritt.
Vis hele sitatet...
Hvilken extension anbefaler du? Vet du også om en som laster ned videoer i mp4 eller gjerne laster ned en hel kanal? Har prøvd youtubedl men den virker aldri.
Ikke last ned musik fra youtube, det er lav kvalitet og om du laster ned album etc er alt i en fil. Det enkleste og beste vil nok være å torrente musik. Det er like ulovlig som å laste ned fra youtube, men bedre raskere og bedre kvalitet.
Sitat av Best og værst Vis innlegg
Hvilken extension anbefaler du? Vet du også om en som laster ned videoer i mp4 eller gjerne laster ned en hel kanal? Har prøvd youtubedl men den virker aldri.
Vis hele sitatet...
Jeg bruker "Simple YouTube MP3 Button" for Firefox.

Det finnes flere som laster ned for mp4, bare søk etter extension for din nettleser.

Vet ikke om du automatisk kan laste ned alt fra en kanal, men du kan laste ned hele spillelister, da legger du til alle filmer du vil ha i en spilleliste og limer inn spillelist. Google youtube playlist to mp3/mp4.

Det er ikke alltid like lett å finne torrent filer med alle de ulike sangene du ønsker å laste ned. Men hvis du vil ha et kjent album som folk seeder er jo saken grei.
Sist endret av Roaccu; 1. mai 2018 kl. 23:16.
Vil du laste ned musikk i høy kvalitet, anbefaler jeg SoulSeek. Det er en eldgammel p2p-greie à la Napster, så du kan risikere at brukeren du laster ned fra logger av, og det er vel en relativt knøttliten community, men det er ikke veldig ofte jeg ikke finner det jeg vil ha der. Finner også som regel brukere med ledig download-slot og god båndbredde.
Om du vil gjøre det på en legit måte, så kan man få 3 måneder prøvetid av Spotify Premium for bare 9 kroner. Det er ingen regler, men om du ikke avslutter abonnementet etter de 3 månedene er over så vil du bli trukket for ordinær månedspris for hver måned etter.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av anon7618 Vis innlegg
Ikke last ned musik fra youtube, det er lav kvalitet og om du laster ned album etc er alt i en fil. Det enkleste og beste vil nok være å torrente musik. Det er like ulovlig som å laste ned fra youtube, men bedre raskere og bedre kvalitet.
Vis hele sitatet...
Feil. Det er helt lovlig å laste ned kopibeskyttet materiale i Norge men det er ulovlig å laste det opp igjen. Når du laster ned med torrents så vil du automatisk laste opp filen også, ergo er det ulovlig. Når du laster ned fra feks Youtube så vil du ikke laste opp noe, og da er det helt lovlig.