Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2510
Har brukt amf flere ganger daglig i snart 10 år, med unntak av et par måneder i løpet den perioden.

Det er vært mye rart i makkan man får kjøpt, men det har vært en greie med noe gelantinliknende greier i, som neppe kan være særlig bra å skyte.

Det som er sjukt er at når du akkurat har lagd den, ser den fin ut, men etter litt tid stivner den i romtemp og da ser det ikke fristende ut å ta den. Noen er såpass drøye at de holder den under varmt vann litt eller varmer den på annen måte, før de setter den.

Selv trykker jeg ut innholdet gjennom en kanyle og rett i en ny pumpe. Som bildet viser er det litt igjen i den opprinnelige smellen. Det som man har trykket ut stivner ikke igjen selv om den blir liggende lenge.

Grunnen til at den er slightly rosa er trolig fordi det var noe bra rosa makka for en god stund siden, så da har en eller annen idiot valgt a farge denne makkan for gi et inntrykk av at det er den "gode"

Makka som oppgører seg slik som denne er som oftest relativt bra, men aldri godt å vite.

Noen som har kunnskap om hva dette "bøffet/gelantinet" er?

Skulleliksom poste bilder da, men skjønner ikke helt hvordan på mobilen enda.















Siste bildet burde sikkert vært det første, men men
Sist endret av 286v3; 21. mai 2018 kl. 05:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det der en helt sikkert koffein. Krystalliserer og tar veldig stor plass når det først blir fuktig
Blomzterkasse
Jeg vet om folk som bare varmer pumpen med lighter. Jeg personlig gjør ikke det. Jeg kjøper aldri dette skvipet. Hater dårlige varer.
Personlig ville jeg aceton-vasket amfen, er ikke sikkert det får bort buffet da - men hadde jo vært et artig forsøk.
Blomzterkasse
Aceton er jo sinnsykt. Hvorfor ikke kjøpe skikkelig god amfetamin uten meth, gelatin, eng salt og resten av det skvipet enkelte putter i det.
Sitat av Insaine Vis innlegg
Aceton er jo sinnsykt. Hvorfor ikke kjøpe skikkelig god amfetamin uten meth, gelatin, eng salt og resten av det skvipet enkelte putter i det.
Vis hele sitatet...
Det var snakk om å vaske med aceton. Ingenting sinnssykt med det.
Blomzterkasse
Aceton er et heftig løsemiddel jeg ikke tror er så lurt å skyte inn i blodet. Jeg vet det ofte tilsettes for å få amf som kicker. Men mitt råd er å holde seg unna og heller bruke amf som virker.
Sitat av Insaine Vis innlegg
Aceton er et heftig løsemiddel jeg ikke tror er så lurt å skyte inn i blodet. Jeg vet det ofte tilsettes for å få amf som kicker. Men mitt råd er å holde seg unna og heller bruke amf som virker.
Vis hele sitatet...
Du vet tydelig vis ikke hva en aceton vask er for noe, og man skal da for faen ikke sitte igjen med aceton i produktet etter en acetonvask. Poenget med vasken er å sitte igjen med så lite drit i produktet som muligt
Sist endret av Alge; 21. mai 2018 kl. 19:24.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får som regel speed som løser seg opp 99% i litt vann. Umulig å vaske den med aceton, får kanskje bort 5% av ett gram, skulle vært flere enkle måter å vaske det på, selv om det sikkert ikke er blandet med noe særlig farlig så vil jeg ikke ha det der.
A/B extraction/wash?
Sitat av Insaine Vis innlegg
Aceton er et heftig løsemiddel jeg ikke tror er så lurt å skyte inn i blodet. Jeg vet det ofte tilsettes for å få amf som kicker. Men mitt råd er å holde seg unna og heller bruke amf som virker.
Vis hele sitatet...
Lol. Acetonen fordamper, det er hele poenget med å rense med aceton.
Sist endret av sinkpad; 21. mai 2018 kl. 20:02.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får som regel speed som løser seg opp 99% i litt vann. Umulig å vaske den med aceton, får kanskje bort 5% av ett gram, skulle vært flere enkle måter å vaske det på, selv om det sikkert ikke er blandet med noe særlig farlig så vil jeg ikke ha det der.
A/B extraction/wash?
Vis hele sitatet...
Vannløseligheten har da ingenting å si for effektiviteten av en aceton-vask. Du gjør det feil eller bruker ikke aceton anhydritt. Eller speeden din er ~98% ren, noe jeg tviler på .
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde den vært 99% ren, eller bare 70% om du vil, så hadde jeg ikke renset den, men er potente saker og vil bare rense for morroskyld haha
Jeg bruker selvsagt tørr aceton, men den er blandet med noe som ikke løser seg i aceton(likt som amf) men løser seg helt opp i vann(likt som amf gjør). Hadde de brukt noe som ikke var vannløselig så kunne jeg renset den med å blande i vann, trekke gjennom filter og lagt vannet på tørk, og/eller acetonvask om buffet løste seg opp i det

Acid/base extraction/vask er vell det eneste alternativet da, eventuelt andre løsemidler noen har erfaring med? Jeg vil bare få renset den så ren som mulig, selv om den er ganske ren og trolig bare blitt blandet med en annen ting og ikke alt mulig rart som blir tilsatt når det bytter hender, men det er jo klart at vi ikke snakker om 70-100% renhetsgrad her.
Da er jeg med. Prøv ren etanol om du har tilgang på det. Så tørr som mulig seff. Funker fjell for å separere kola og pepper. Eller så kan du se hvordan løseligheten på mysteriestoffet er i isopropanol.
Sist endret av Esoterisk; 22. mai 2018 kl. 14:32.