Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 2045
Husker det ble luftet for leenge siden muligheten å få tilgang til ftpsidene til brukerene for home.no.net liksom... Dere kan ikke blåse litt i det da
Du må sende ST FTP <brukernavn> til 1963, så får du tilgang.
Trådstarter
Næ, kødder du!? Hvor mye koster det? Snååålt azz
Trådstarter
Nja, mener jeg hørte om en måte før denne tjenesten kom da..........(?)

Noen på forumet: start sin ftp-tjeneste suuuger jo når det gjelder sikkerhet da....
Vis hele sitatet...
<- husker ikke når og hvem, men jeg husker
kan være min kommentar...
Trådstarter
Kanskje....utdyp er du snill Men, hvis det altså er så lett å bare sende en sms så er det jo lattelig! Har ikke penger på kortet nå da:P
sms er vel bare for å aktivere ftp på en nyere start.no konto.
du får jo ikke passordet vist du sender inn sms. det er bare for å aktivere at du kan bruke kontoen uten å ha et start abonemang..
Trådstarter
Var det jeg og trudde, det har man jo ikke noe bruk for. Ingen trikz som dere 1337ere kjenner til? Jeg kjenner bare til banking og bruteforcing...mer?
Dude, 10 spenn, du har kasta bort flere timers lønn på det tullet her allerede.
Trådstarter
Ja, men: 'sms er vel bare for å aktivere ftp på en nyere start.no konto'

Hjelper jo ikke.. Noen forslag bortsett fra de jeg nevnte..?
hvis du har modem, kan du jo bare ringe opp til 21405060, så får du laste opp så mye du vil.
begrensningen på ftp gjelder jo bare når du ikke er logget på med start.

edit: eller ISDN selvfølgelig. dialup ihvertfall.
Sist endret av thevoice; 24. juli 2003 kl. 21:11.
Trådstarter
Hm, greit det..så slipper man noen 10kroninger spess om jeg skal laste opp maaasse dritt og trenger flere kontoer. Men! Kanskje dere ikke forstår: jeg vil ikke ha gratis konto, men tilgang til allerede åpnede kontoer
hmm jeg har ikke måtte gjort dette.. men, nå er jeg en gammel bruker..

les: For gamle medlemmer vil tiltakene gjelde fra 2. januar 2002.

???
ikke jeg heller. og jeg ble medlem lenge før det.
jeg hadde en konto før de satte igang tiltakene å måtte ikke gjøre shite for å åpne den. meeen så var jeg så smart å ha skrevet at jeg het MERC og bodde i MERc street 4 osv.. så den ble sperret å jeg måtte oprette ny..
Trådstarter
Jaja Tip: home.no Gratis og 30mb her ja:P Ikkeno exploits hos start.no nei....... Husker feil jeg:P
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som vet hva man skal slette for å få folk til å komme inn på siden din på home.no.net?
Jeg har lagt ut noe men det skjer ingenting når jeg prøver addressen.

PS: Jeg har aktivert.
kudos: index.html/php/htm el. må ligge i mappen public_html.
Her er mitt problem.
Jeg har index filen inne på public.
Noen som ser hva som er feil?
10 kr for 30 megg plass er jo egentlig greit nok for en hjemmeside..
kudos: Uten at jeg er helt sikker, tror jeg ikke det fungerer mer. Start HAR faktisk skjerpet seg noen steder
Før kunne man jo browse hele serveren bare ved å gå opp en mappe i ett hvilket som helst ftp-program.
Opprinnelig postet av vidder
kudos: Uten at jeg er helt sikker, tror jeg ikke det fungerer mer. Start HAR faktisk skjerpet seg noen steder
Før kunne man jo browse hele serveren bare ved å gå opp en mappe i ett hvilket som helst ftp-program.
Vis hele sitatet...
Selv om de er strengere har jeg jo 30 mb plass og det skal jo gå ann å laste opp filer da.
Du kan fortsatt lese av andres filer med view_source, fread osv i php på start sine servere
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Tror faktisk kudos mener at han skal gjøre det lovlig, og at det ikke funker å vise hans hjemme side på home.no.net.
Her er et bilde fra Public html inne på accounten min.
Noen som ser noe merkelig?
▼ ... noen uker senere ... ▼
prøv og skift den til index.htm - kan hende (virker helt usannsynlig men..)
Opprinnelig postet av zer01
prøv og skift den til index.htm - kan hende (virker helt usannsynlig men..)
Vis hele sitatet...
Skal være .html, .htm var det bare fordi win3.1 ikke klarte mer enn 3 tegn på slutten..ellerno