Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 27269
Jeg er egentlig helt Kinderegg når det kommer til Apple men får til etter mye frustrasjon og irritasjon.

Jeg la 3-4 sesonger inn på iPaden min men det ble fort kjedelig og lastet ned 6-7 filmer. Men nå husker jeg ikke hvordan jeg la filmene inn i egen spille liste eller hvordan jeg gjorde det.
Vet hvordan jeg får dem inn på iPaden når jeg har de på spilleliste men ikke uten.

Det jeg gjør er og merke de og droppe de i iTunes slik man gjør med musikken. (I egen spilleliste), men det funker ikke.

Så prøver jeg og importere mappe. Men den mappa finner jeg ikke..

Hjelp?
Btw, det er blant annet filmer av filtypen .AVI om det skulle ha noe og si.
Jeg bruker AVplayerHD, bare legger filmene inn i programmet
Funker bra.
En kan ikke legge inn .AVI-filer i iTunes så dette er nok noe av forklaringen. Så langt er det vel bare .MP4 (?).
Vet ikke helt om jeg tolket problemet rett, men om du mente at du ikke får lagt filmene inn på iTunes uten spilleliste; importerer du filmene til iTunes > inn på iPad-enheten i kolonnen til venstre > trykk på "filmer" oppe i vinduet på enheten > kryss av filmene du vil ha > synkroniser.

Visst filformatet er feil, og du har Mac, kan du laste ned VideoConverter fra Mac App Store, og konvertere alle slags filmer til absolutt hva du vil.
Visst ikke, må det da finnes et annet konverteringsprogram for Windows eller hva du enn har.
Last ned VLC Media Player til iPaden!
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Last ned VLC Media Player til iPaden!
Vis hele sitatet...
Ligger i minus på Applebrukeren min :S

Sitat av fisk23 Vis innlegg
En kan ikke legge inn .AVI-filer i iTunes så dette er nok noe av forklaringen. Så langt er det vel bare .MP4 (?).
Vet ikke helt om jeg tolket problemet rett, men om du mente at du ikke får lagt filmene inn på iTunes uten spilleliste; importerer du filmene til iTunes > inn på iPad-enheten i kolonnen til venstre > trykk på "filmer" oppe i vinduet på enheten > kryss av filmene du vil ha > synkroniser.

Visst filformatet er feil, og du har Mac, kan du laste ned VideoConverter fra Mac App Store, og konvertere alle slags filmer til absolutt hva du vil.
Visst ikke, må det da finnes et annet konverteringsprogram for Windows eller hva du enn har.
Vis hele sitatet...
Avi funker flott når jeg spilte av Dagfinn lyngbø film. (Ka e vitsn (tror jeg den het)). den er i AVI står det når jeg trykker på "Properties"
Sitat av UB3R Vis innlegg
Ligger i minus på Applebrukeren min :S


Vis hele sitatet...
Lag ny acc?
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Lag ny acc?
Vis hele sitatet...
Har ikke kredittkort.
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Last ned VLC Media Player til iPaden!
Vis hele sitatet...
Hvilken VLC Media Player app er det du sikter til? Den "ekte" VLC appen er trukket fra App Store for lenge siden da det forekom litt grums angående rettigheter.

http://www.engadget.com/2010/11/01/v...-gpl-complain/
du må konvertere videoen før du får lagt den inn, avi tror jeg ikke virker! last ned xilisoft video converter, crack om du ikke vil kjøpe, det er det beste på markedet nå tror jeg! Men med mapper viste jeg ikke gikk an? Hvordan lager man mapper på ipad?
Jeg anbefaler Handbrake fra handbrake.fr gratis program som konverterer filmer til m4v, men husk du på ha VLC installert om du skal rippe DVDer med handbrake på Mac og Linux.

m4v-filer funker på XBox, PS3, iPad, Mac, Windows, AppleTV
Sist endret av fxxked; 3. april 2011 kl. 11:04.
Sitat av møkk Vis innlegg
Hvilken VLC Media Player app er det du sikter til? Den "ekte" VLC appen er trukket fra App Store for lenge siden da det forekom litt grums angående rettigheter.

http://www.engadget.com/2010/11/01/v...-gpl-complain/
Vis hele sitatet...
Hvis man jailbreaker kan man få tak i VLC fra installous
Sitat av Peeinmyurin Vis innlegg
du må konvertere videoen før du får lagt den inn, avi tror jeg ikke virker! last ned xilisoft video converter, crack om du ikke vil kjøpe, det er det beste på markedet nå tror jeg! Men med mapper viste jeg ikke gikk an? Hvordan lager man mapper på ipad?
Vis hele sitatet...
Man kan ikke det, så vidt jeg vet.
Jeg har konvertert 400-500 DVDer til m4v med Handbrake anbefales på det varmeste. Jeg har kun brukt mine filer på PS3 og iPad. Men utfallet skal fungere på: XBox, PS3, iPad, Mac, Windows, AppleTV

Som kilder til handbrake kan man bruke VOB( som på DVD ) m2ts( som på BD ), mkv, avi, mp4, m4v, m fl

Husk at Dolby Prologic fra HB ikke funker på PS3, men 6 channel discrete gir samme effekten.
Sist endret av fxxked; 3. april 2011 kl. 11:45.
Sitat av møkk Vis innlegg
Hvilken VLC Media Player app er det du sikter til? Den "ekte" VLC appen er trukket fra App Store for lenge siden da det forekom litt grums angående rettigheter.

http://www.engadget.com/2010/11/01/v...-gpl-complain/
Vis hele sitatet...
Huh, det visste jeg ikke.
Etter min mening så var det den beste media playeren til iPad/iPhone!
Om man konverterer filene til m4v, så syns jeg egentlig ikke MPlayer eller VLC er noe bedre enn native avspiller. Fordelen med MPlayer og VLC er at de kan flere formater, men GUI-wise er nok native avspilleren et par hode foran.
Sist endret av fxxked; 3. april 2011 kl. 12:05.
Hvis du skal ha tak i VLC så kan du lage en ny account uten kredittkort. Gå inn på appstore å trykk last ned på en gratis app. Så lager du deg en ny bruker derifra.

Og fxxed, er du egentlig utestengt? Synes det har stått det på deg en stund nå eller er det VIF?
Ang. mapper, om det er like enkelt som på iPhone er det bare å dra et ikon oppå et annet.
Sitat av OnklD Vis innlegg
Ang. mapper, om det er like enkelt som på iPhone er det bare å dra et ikon oppå et annet.
Vis hele sitatet...
Trkk og hold inne i et par sec og begyn og rydde :P,
Du kan da lage mapper ved og droppe et ikon over annet.