Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 33234
Var nede på eplehuset ved Svanvika senter i Oslo og skulle kjøpe iPhone men de solgte jo kun med abo. Noen jeg ikke gidder og gjøre..

Så så jeg iPad der. ER det verdt og kjøpe gamle iPad for 1000 kr mindre enn og forhondsbestille iPad2 for 1000kr mer enn iPad 1 ?
Eller burde jeg kjøpe iPhone?
Sitat av UB3R Vis innlegg
Var nede på eplehuset ved Svanvika senter i Oslo og skulle kjøpe iPhone men de solgte jo kun med abo. Noen jeg ikke gidder og gjøre..

Så så jeg iPad der. ER det verdt og kjøpe gamle iPad for 1000 kr mindre enn og forhondsbestille iPad2 for 1000kr mer enn iPad 1 ?
Eller burde jeg kjøpe iPhone?
Vis hele sitatet...
Hva er forskjellen på Ipad 2 og Ipad 1?

Trenger du forskjellene?

Trenger du Ipad i det heletatt?

Tok ganske lang tid før Iphone 3gs kom med uten abo. så du burde nok vurdere kjøp av den med abo, eller bare gå over til den lyse siden med HTC Desire HD
Trådstarter
Vil helst ha iPhone.
Er det egentlig noen tom trenger iPad? Vil ha det pga. jeg synes padder ser tøft ut og er greit og ha når man reiser, er på hytta osv..
Men vil også ha iPhone, hva burde jeg velge?
Pokemon addict
HuskaIkke's Avatar
Det selger jo iPhone 4 uten abonoment på apple.no
og så kommer jo mest sansynlig iphone 5 i juni/juli.
Hva slags mobil har du fra før av?

Mener du valget mellom Ipad/2 og Iphone?
Trådstarter
Sitat av Rain Man Vis innlegg
Hva slags mobil har du fra før av?

Mener du valget mellom Ipad/2 og Iphone?
Vis hele sitatet...
Har en Sony-E, elm akkurat nå..
Vet ikke om jeg burde velge iPad, da får jeg noe og holde på med på flyet hjem.. Noe jeg hadde trengt på flyet til Oslo. (Kom frem 4 timer senere enn beregnet)
Velger jeg iPhone / iPad2 må jeg vente.. :-l

http://www.eplehuset.no/produkt/2199...med-wi-fi.aspx

Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Det selger jo iPhone 4 uten abonoment på apple.no
og så kommer jo mest sansynlig iphone 5 i juni/juli.
Vis hele sitatet...
Vet det kommer ny iPhone til sommeren.. Men gidder ikke vente til det.
Sitat av UB3R Vis innlegg
Vil helst ha iPhone.
Er det egentlig noen tom trenger iPad? Vil ha det pga. jeg synes padder ser tøft ut og er greit og ha når man reiser, er på hytta osv..
Men vil også ha iPhone, hva burde jeg velge?
Vis hele sitatet...
Nå er det jo en vesentlig forskjell på iPhone og iPad; har du behov for å kunne bruke den som en mobiltelefon så faller jo valget enkelt nok på iPhone.
Ikke forhast deg.
Hvis du trenger mobil -> kjøp iPhone.
Hvis du ikke trenger mobil, men har lyst på en pad -> kjøp iPad.
Hvis du har lyst på en pad OG de nye forbedringene -> kjøp iPad 2
iPhone og iPad fyller to totalt forskjellige behov, så de er umulige å sammenligne.
Det blir det samme som om jeg skal velge mellom HTC Desire HD med android 2.2 og en tja, Dell Latitude E6500 med ubuntu 10.10.

De fyller helt forskjellige behov. Om du trenger en telefon, ikke kjøp en pad. Om du har en telefon, og kunne tenke deg en pad, vil jeg anbefale 2'eren, iom at det ikke er store prisforskjellen, etter hva jeg har hørt.
Trådstarter
Gikk for iPad jeg. Fant ut at jeg ikke trenger ny telefon så kjøper jeg heller ny til sommeren når iPhone 5 kommer ut.
Og btw; Noen som vet hvor lang tid det tar fra man Kjøper noe til de trekker fra kortet i Applestore?
Sist endret av Vod0; 11. mars 2011 kl. 20:22.
Sitat av UB3R Vis innlegg
Gikk for iPad jeg. Fant ut at jeg ikke trenger ny telefon så kjøper jeg heller ny til sommeren når iPhone 5 kommer ut.
Og btw; Noen som vet hvor lang tid det tar fra man Kjøper noe til de trekker fra kortet i Applestore?
Vis hele sitatet...
Av erfaring så tar det ikke lang tid. Gikk du for 1'ern?
Trådstarter
Sitat av skateward Vis innlegg
Av erfaring så tar det ikke lang tid. Gikk du for 1'ern?
Vis hele sitatet...
2ern er ikke kommet ut.. Fikk 32GB med 3G for 4000 kr
Sitat av Rain Man Vis innlegg
eller bare gå over til den lyse siden med HTC Desire HD
Vis hele sitatet...
Det ville jeg ikke gjort. Har hørt mange klager på at den lagger og er treig.

For meg syns jeg den blir for stor også..
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Det ville jeg ikke gjort. Har hørt mange klager på at den lagger og er treig.

For meg syns jeg den blir for stor også..
Vis hele sitatet...

Blæ, liker ikke HTC jeg. Min HTC Legend lagger som F den og
Trådstarter
Dere vet at android er myee enklere og hackere enn iOs?
Så en artikkel på pcworld eller noe..
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av UB3R Vis innlegg
Dere vet at android er myee enklere og hackere enn iOs?
Så en artikkel på pcworld eller noe..
Vis hele sitatet...
Du kan ikkje komme med litt meir info enn det kanskje? Om ikkje så framstår det som ein verdiløs, kjeldeløs påstand.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av UB3R Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Med andre ord ingenting nytt under sola. Ofrer du all valgfrihet, og lar erfarne personer ta valga dine er det åpenbart at risikoen er mindre.

Vil du ha valgfrihet må du ta det ansvaret sjølv, og gjerne lese gjennom kommentarer og slikt før du trykker install.
ipad ja! gratulerer. Jeg har brukt min til Sleep talker i to netter.. that's it.. men den har en viss awesome-faktor da ;-)
1 forholdsregel eller 3 er absolutt verdt bryet.