Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 20817
Hei! Jeg var på fest i helgen, og klarte å miste/glemme iPhonen min(vet ikke hvor eller hvordan eller når på kvelden den ble mistet). Har ringt til den og får da pipetone/summetone(sånn "duuuuu.......... duuuuu...... osv, den vanlige du får når du ringer før noen tar telefonen), så den lever hvertfall. Jeg har sånn find my iPhone app på den, men jeg har bare en iPhone så vet ikke hvordan jeg skal få tracket den. Har noen tips? Sitter på en mac her, om det skulle ha noe å si, har også en ipad.
tror du må gjøre det via iTunes husker ikke helt, men jeg måtte først aktivere det på iPoden min (sikkert det samme opå iPhone) og så måtte jeg inn på iTunes og spore den.
Tror du kan stikke innom www.icloud.com, logge på der og finne din iPhone.
Har du installert iOS5 og iCloud på den? I såfall; www.icloud.com
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Tusen takk Fant den nå, den ligger ute ved hovedveien! Ikke skjønner jeg hvordan den fortsatt lever med all denne snøen. Får komme meg ut og grave litt i snøen. Skjønne heller ikke hvordan den endte opp der, men.
Du er heldig at det ikke er en idiot som flere her på forumet er som stjeler og tar telefoner som ikke er deres
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Tusen takk Fant den nå, den ligger ute ved hovedveien! Ikke skjønner jeg hvordan den fortsatt lever med all denne snøen. Får komme meg ut og grave litt i snøen. Skjønne heller ikke hvordan den endte opp der, men.
Vis hele sitatet...
En kompis av meg mista sin iPhone 3G i snøen på en fest. 5 mnd etterpå fant kompisen hans den - og den levde! Han bruker den fortsatt pr idag
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Sitat av Life Goes On Vis innlegg
En kompis av meg mista sin iPhone 3G i snøen på en fest. 5 mnd etterpå fant kompisen hans den - og den levde! Han bruker den fortsatt pr idag
Vis hele sitatet...
Var ute og gravde nå, uten resultat. Får vente til våren og håpe på det beste Blir noen måneder med drittmobil i mellomtiden.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Var ute og gravde nå, uten resultat. Får vente til våren og håpe på det beste Blir noen måneder med drittmobil i mellomtiden.
Vis hele sitatet...
Du kan da spille av lyd? Du hører da den ganske godt om det er stille?
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Var ute og gravde nå, uten resultat. Får vente til våren og håpe på det beste Blir noen måneder med drittmobil i mellomtiden.
Vis hele sitatet...
Er det ikke bare å ringe den?
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Mistet den på lørdag. Batteriet døde på mandag. Og gikk rundt å ringte etter den mens jeg gravde, tror den var på lydløs. Men no biggie, tap og vinn med samme sinn. Får ha drittmobil fra Clas Ohlson frem til iPhone 5 kommer