Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 38005
Hei.
Vet at det er en tråd om akkurat det samme men det siste svaret er 24 desember i fjord, så jeg lager like godt en ny tråd.

Har solgt min iPhone og vil gjerne ha alle kontaktene over. Noen som vet om disse lagres på pcen eller et program som jeg kan overføre de med. (den er jailbreaket så der er 0 stress å laste noe fra cydia eventuelt)

FW 3.0.2
Mulig det ligger noe i Cydia som kan gjøre det, men i iPhone sin sw er det ingen mulighet til å flytte kontakter fra telefonminne til SIM (bare importere fra SIM til telefon)

du kan enten synkronisere telefonen med pc/mac via iTunes og sørge for å velge at kontakter synkroniseres, eller du kan f.eks ta en titt på zyb.com som gir deg synkronisering av kontakter via internett
>:OOOO

Hadde skrivet en giude brukte ca 20min på den men så gikk jeg tibake en GANG!!! FFS, orger desverre ikke og skrive gouiden igjen..

SORRY.. :P

men kort:
Du kan laste ned en App som heter iSim