Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1072
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har noen brett med Diazepam 10mg fra Galelinka.
Disse er kjøpt av en meget veletablert vendor på webben.

Ingenting å klage på effekten i den forstand, men..

Har også en god håndfull Vival 5mg på resept som er hentet ut fra norsk apotek.

Med tanke på virkestoffet er det samme, men oppgitt oppgitt styrke er annerledes.

Spørsmålet er da; Er det rett og slett bare pacebo at jeg føler Vival på 5mg gir en noe bedre effekt enn Galelinka 10mg?

Noen med erfaring her?
Mulig det er placebo eller så er det rett og slett at de galelinkia pillene er svakere enn de gies ut for å være. En vival skal jo tilsvare en halv galelinkia.
Hvis de er riktig dosert skal to vival 5mg tilsvare én galenika 10mg.

Har dessverre opplevd galenika diazepam som har vært gravd ned i byen for lenge og som har mistet potens eller vært underdoserte fra før. Men noe funk har jeg alltid fått
Definitivt placebo. Det har vært en og anna pirke-petter på noe forum på Dnmo og påpekt hva som er tillatt/innaførr for legemiddelselskapene av variasjon i styrke pr. tablett av det og det virkestoffet - og de eventuelle forskjellene (har aldri fått med meg dokumentasjon på påstandene) er mikroskopiske.

Merk at nå snakker vi pharma-grade-meds og ikke forskjellene på noe som kommer fra apotek og en mørtelblander i en pakistansk kjeller

Though - jeg har hørt fleeere som mener de kjenner forskjell på valium og stesolid (norske sådanne) men de har aom regel holdt kjeft når jeg har tatt enkle blindforsøk på de.
"Her kompis, ta denne gelatinkapselen med knust blabla idag, så får du den andre imorgen - og fortell meg forskjellen neste dag, ok....?"

=)