Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2785
Hei og ho, det har seg slik at min kjæreste og jeg skal gi oss ut på en trip førstkommende lørdag. Hvis vi føler for det under trippen, tenkte vi å prøve oss ut på en liten candyflip. Men som tittelen sier, så har vi ikke helt nok MDMA (160 mg). Men det vi har, er en meget ren amfetamin type, som jeg har stappa i meg 700 mg av og sittet å vært alt annet enn begrepet speeda tilsvarer. Sitter bare og er rolig, og fornøyd. Sovna fint og rolig 2 timer etter lissa blei dratt. Så med andre ord er det ikke bare noe skitten drit vi har plukka med oss fra Oslo (det er darknet vare). Så, hvis det ikke er en helt høl i hue idé, så tenker vi å ta litt speed inn i mixen. Da vi til vanlig tar oppimot 200 mg emma og blir ikke noe super tura av det heller, så tenker at 80 mg hver kanskje blir litt i minste laget. Det er jo ikke snakk om mye speed, og det kommer til å bli en ganske god stund inn i trippen (minst 6 timer). Tenker da og legge til 40 mg speed, så det blir 120 mg tilsammen. Klarer ikke helt forstå hvor mye MDMA vi burde tatt i utgangspunktet ifht til tolresnsen vår. Hvis dette skulle gått gæli, så har vi nød benzo og masse gall til å roe oss. Alt av innspill taes gledelig i mot

LSD dosen blir forøvrig på rundt 260 ug. Det meste vi har tatt er 225 ug, min kjæreste fikk litt visuasls da, jeg fikk ingen.
Sist endret av TheBean; 25. januar 2018 kl. 19:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvor ofte har dere brukt i det siste?
Hasjnegler
TheBean's Avatar
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Hvor ofte har dere brukt i det siste?
Vis hele sitatet...
LSD er så mange måneder siden at jeg ikke kan huske. MDMA brukte vi en gang hver måned i starten av 2017, men så roa ned litt på sensommeren, da kun en gang etter 3 måned med venting, så en gang til for 1 måned siden. Amfetamin har blitt brukt litt mer sporadisk, men ikke noe mer enn 2-3 ganger i måneden.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
LSD dosene virker svært høye til å ikke få visuals..

Personlig får jeg raskt nerver av amfetamin, så jeg ville ikke gjort det.
Sist jeg hadde komboen LSD - amfetamin ble visuals roligere etter et par lisser.
Hvordan det er å supplere på med amfetamin på MDMA vet jeg dessverre ikke.
Hasjnegler
TheBean's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
LSD dosene virker svært høye til å ikke få visuals..

Personlig får jeg raskt nerver av amfetamin, så jeg ville ikke gjort det.
Sist jeg hadde komboen LSD - amfetamin ble visuals roligere etter et par lisser.
Hvordan det er å supplere på med amfetamin på MDMA vet jeg dessverre ikke.
Vis hele sitatet...
Ja, er forsåvidt enig der. Men har høy toleranse for absolutt alle ting jeg har prøvd, min kjæreste er likedann. Har fått litt mini bølger og sånt når jeg har vært på peaken. Men ikke fått noe mer visuals enn det, annet enn på første trip. Da danset skyene for meg, og det var noe av det vakreste jeg har sett. Så øker bare dosene for hver gang, til jeg oppnår visuals som andre får.
De dosene som oppgis på syrelapper er ofte veldig overdrevne, og jeg tror den komboen vil gi en lite givende nedtur. Og hvordan vet dere at 80 mg MDMA ikke er nok om dere aldri har candyflippa før?
Hasjnegler
TheBean's Avatar
Trådstarter
Sitat av tihihihi Vis innlegg
De dosene som oppgis på syrelapper er ofte veldig overdrevne, og jeg tror den komboen vil gi en lite givende nedtur. Og hvordan vet dere at 80 mg MDMA ikke er nok om dere aldri har candyflippa før?
Vis hele sitatet...
Nei vet ikke det, men har lest at 120 mg er en helt normal førstegangs dose, og toleransen vår tilsvarer jo ikke akkurat at 40 mg under normalen kommer til å funker fjell.
Vent og kjenn etter, blir det for lite så er det vel bare å ta seg noen linjer, problem løst.
Hasjnegler
TheBean's Avatar
Trådstarter
Sitat av tihihihi Vis innlegg
Vent og kjenn etter, blir det for lite så er det vel bare å ta seg noen linjer, problem løst.
Vis hele sitatet...
Faen, der sier du noe! Takk, da kjører vi nok den taktikken om det blir noe av
Ville igrunn ikke begitt meg ut på slike doser LSD heller, men mindre lappene er fra samme batch.
Har liten tro på at de dere har brukt tidligere inneholder dosen du/dealer hevder.
Hasjnegler
TheBean's Avatar
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Ville igrunn ikke begitt meg ut på slike doser LSD heller, men mindre lappene er fra samme batch.
Har liten tro på at de dere har brukt tidligere inneholder dosen du/dealer hevder.
Vis hele sitatet...
De tidligere lappene vi har prøvd har angivelig vært på 150 og 200. En bekjent har tatt 150-300 av førstnevnte, den bli vi i relativt fin form av på 150, dette var dog vår første tur. De på 200, var det en annen kar som tok også, han kjente ikke stort til de, så akkurat den batchen var nok ikke helt det den ga seg ut for. Skal høre med han vi har skaffet disse sukkerbitene av, kanskje han har noe sammenlikning til tidligere. Hva slags dose ville du anbefalt da? Så vidt jeg har skjønt så funker det ikke helt å fylle på med LSD, mer bare at det forlenger turen hvis du fyller på etter turen har begynt?
Jeg regner med du vet at LSD raskt brytes ned av bla. sollys og andre ting (det aller meste) dersom det ikke pakkes godt?

Jeg ville skaffet litt fra samme batch og prøvd meg fram over tid før jeg flippa.
Virker som dealer har dårlig syre og skryter av kvalitet for å få solgt.

Små bølgevisuals kommer gjerne fra ca 70mcg.

Smaken er OK? Ikke bitter?
NBOMe i større mengder kan jo være svært farlig.

Går litt seint for meg nå! Egentlig bare oppe for å pisse, så sove mer.
Sist endret av SkammeligNykter; 26. januar 2018 kl. 05:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hasjnegler
TheBean's Avatar
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Jeg regner med du vet at LSD raskt brytes ned av bla. sollys og andre ting (det aller meste) dersom det ikke pakkes godt?

Jeg ville skaffet litt fra samme batch og prøvd meg fram over tid før jeg flippa.
Virker som dealer har dårlig syre og skryter av kvalitet for å få solgt.

Små bølgevisuals kommer gjerne fra ca 70mcg.

Smaken er OK? Ikke bitter?
NBOMe i større mengder kan jo være svært farlig.

Går litt seint for meg nå! Egentlig bare oppe for å pisse, så sove mer.
Vis hele sitatet...
Det er pakka inn i aluminiumsfolie og ikke sett noe form for lys. Smaken har vært nada tidligere. Vi har ikke muligheten til å skaffe noe annet før i morgen, så da tar vi heller en litt mindre dose bare, så får vi håpe disse bitene funker bedre. Håper pissen var god, og søvnen likedan
skal ikke være noe problem med den flippen om dere tar mollyen nasalt
Hasjnegler
TheBean's Avatar
Trådstarter
Sitat av lut lei Vis innlegg
skal ikke være noe problem med den flippen om dere tar mollyen nasalt
Vis hele sitatet...
Er ikke så keen på å kjøre molly opp nesa på syre ærligtalt? Speed, greit nok. Men emma opp nesa på syre må jo smake helt forferdelig? Tror nok vi går for drop, også krysser vi bare fingra for at det holder. Så kjører vi heller speeden nasalt, hvis MDMA'en ikke strekker helt til.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt 150ug LSD. t+1time 80mg MDMA. t+2,5t 18mg 2CB. Det var utrulig intenst og fantastisk. Ikkje undervurder effekten av synergi
Hasjnegler
TheBean's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har tatt 150ug LSD. t+1time 80mg MDMA. t+2,5t 18mg 2CB. Det var utrulig intenst og fantastisk. Ikkje undervurder effekten av synergi
Vis hele sitatet...
Endte opp med litt under 200 ug og kjente mildt sagt ingenting bortsett fra en litt weird high, som jeg har oppnådd ved flere anldeinger. Er som at hjernen min er litt på tur liksom, men ingenting ellers. Null visuals, dessverre. MDMA'en ble ikke kjent noe til, så har tatt en hasj yoghurt nå og 150 mg speed, så kanskje kommer det fram en form her
Emma sparker litt hardere på candyflip kontra alene, selv på små doser snakker av erfaring da jeg har både flippet på små og opptil 250mg doseering på emmaen ;P høye doseringer på emma førte også til at jeg sov i over 24t etter flippen.