Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1723
Hei.

http://i52.tinypic.com/nlsd2e.jpg

På bildet over så ser dere freakforum sitt bilde, som er en closeup av excorcistkjerringa. Jeg synes dette bildet er grusomt og det passer dårlig til å sitte på frontsiden min på nettleseren.

Jeg liker Opera, men har ikke funnet noen måte å endre bildet på. Hvordan endrer man bilde manuelt?

Enten det, eller så kan kanskje ledelsen bytte det ut med freakforum sin offisielle logo? Det hadde sett mye finere ut.


Over til mitt neste spørsmål, hvordan endrer jeg temaet i freak? De få stedene jeg har søkt og tittet rundt, så skal man kunne endre det nederst på siden. Jeg finner hverken muligheten til å endre tema i kontrollpanel/nederst. Mange takk for svar.
Hadde det samme da jeg linket til en tråd på facebook, så kom excorcistkjerringa fram. Irriterende.
Trodde dette problemet var borte nå, hadde det samme bildet før men det forsvant.

Prøv å søk på forumet, dette er tatt opp endel ganger før. Tror det skal ligge en guide til å fikse problemet i en av trådene.
Er skrevet en how-to ettellerannet sted,
finner den ikke nå.

Men det du gjør er:
gå inn i [ditt navn] -> AppData -> Opera -> thumbnails

Så finner du et bilde du vil ha;
åpne i paint -> forminsk -> lagre som *.png

Finn freakbildet, copy navn, sett det navnet på bildet du heller vil bruke.

Nå kommer trikset;
Høyreklikk -> egenskaper -> huk av for "read only",
ellers vil bildet bare bytte tilbake igjen.

Restart opera
????
Husker selv, når jeg oppdaget det der. Holdt på og sjite brikker!
får samma jeg å, ganske irriterende!
Jeg hadde også dette problemet, jeg satte på reload every 1 min eller noe sånn, så byttet det til vanlig nff bilde.Så satte jeg tilbake til reload never etterpå. Kanskje det hjelper.
Sitat av RubiksRune Vis innlegg
Jeg hadde også dette problemet, jeg satte på reload every 1 min eller noe sånn, så byttet det til vanlig nff bilde.Så satte jeg tilbake til reload never etterpå. Kanskje det hjelper.
Vis hele sitatet...
Det funka utmerket, takker for kjapp fiks!
Den som lagde den funksjonen der skulle få gått rett i seng uten kveldsmat i kveld. For den er jævlig irriterende.
Patrick's Avatar
Trådstarter
Sitat av RubiksRune Vis innlegg
Jeg hadde også dette problemet, jeg satte på reload every 1 min eller noe sånn, så byttet det til vanlig nff bilde.Så satte jeg tilbake til reload never etterpå. Kanskje det hjelper.
Vis hele sitatet...
Hyll RubiksRune! Dette løste problemet elegant, etter ca. 3 minutter med oppdatering.
Ja, fan. Det samma bildet kommer når man skal dele en nFF-link på face. Er det noen som vet bakgrunnen for hvorfor man har valgt å like det bilde med nFF?
Kanskje fordi det ser freaky ut? vet ikke jeg! Synes det er irriterende selv!
Sitat av RubiksRune Vis innlegg
Jeg hadde også dette problemet, jeg satte på reload every 1 min eller noe sånn, så byttet det til vanlig nff bilde.Så satte jeg tilbake til reload never etterpå. Kanskje det hjelper.
Vis hele sitatet...
Satte reload tid på 2 sekunder, og det fiksa problemet etter 10 sekunder