Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2319
Hei folkens.

Jeg har hørt en del rykter om at paracet booster opiat rus. Er dette sant?
Jeg pleier ikke ruse meg på opiater, men de få gangene vi gjør det så driver folk å prakker på meg paracet å sier det skal hjelpe.

Vet comboen skal hjelpe en del på smerter, men hjelper det på rus efekkten?
Sist endret av Alge; 31. desember 2016 kl. 01:46.
Om du er heldig kan du få en placebo effekt ? Uansett skader det ikke å ta 1 g paracet om du absolutt må. Det er ingenting med paracet som tilsier at det kan forsterke en form for rus. Det som er sant er at paracet akkurat som fks ibux hjelper annerledes mot smerter en opiater. Så om du har sterke smerter, kan det hende du kan få ekstra rus av det.
Alge faen!
Alge's Avatar
Trådstarter
Så du sier at det gammle ryktet ikke stemmer i det heletatt?
Vill helst unngå å ta paracet om det ikke har noe for seg, tenker på den stakkars leveren min.

Men mener også å ha lest her inne en plass også at paracet booster opiater.
Du vil ikke få noen sterkere rus av å ta paracetamol i tillegg,uavhengig rusmiddel, det er 100 %.
Paracetamol er i kombinasjon med opiater fører derimot til en bedre smertelindring, kanskje der du får misforståelsen fra(edit: leste ikke du var klar over dette...).
Derfor det er lagt til i f.eks. Paralgin Forte.
Sist endret av pkk1990; 31. desember 2016 kl. 04:18.