Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  72 16744
du mener 'koden' i brevet er akkurat det mange av oss leste første gang vi leste det?

/facepalm
Trådstarter
Antar noe slikt ja.

Denne notisen står forøvrig også på andre siden og var det første jeg så når jeg åpnet brevet.

http://i9.photobucket.com/albums/a55/x-team/IMAG0129_zps9e035ac6.jpg
Sist endret av cmx2k; 11. oktober 2013 kl. 15:06.
Har du vurdert å gå til Media med dette? Må si det er veldig spesielt å motta brev fra en massemorder rett ut av det blå. Og jeg kan ikke skjønne att han bare har sendt brev til tilfeldige folk!? Og att dette blir godkjent av oppsynet.
Sitat av Jolly Swagman Vis innlegg
Har du vurdert å gå til Media med dette? Må si det er veldig spesielt å motta brev fra en massemorder rett ut av det blå. Og jeg kan ikke skjønne att han bare har sendt brev til tilfeldige folk!? Og att dette blir godkjent av oppsynet.
Vis hele sitatet...
Mannen lider av vrangforestillinger. Det trenger ikke gi mening for noen av oss. Forutsatt at dette er et ekte brev fra denne personen, så er media det siste som trengs. La han rotne i en celle, oppmerksomhet er det han vil ha, og derfor det siste vi skal gi.
Sitat av Jolly Swagman Vis innlegg
Har du vurdert å gå til Media med dette?
Vis hele sitatet...
De følger med her inne, så det skjer nok av seg selv

Spørsmålet (som nok de også stiller seg), er om dette bare er tull eller ikke. Alle kan jo skrive et brev og påstå noen har sendt det. Men jeg vet ikke hvordan en kan bekrefte at TS faktisk snakker sant.
Sist endret av Ueland; 11. oktober 2013 kl. 21:37.
Står forresten feil post nummer på brevet også.
Sitat av kurt kåre jonny Vis innlegg
Står forresten feil post nummer på brevet også.
Vis hele sitatet...
Jaha? Tok meg en runde på Google for å få bekreftet adressen på 3 forskjellige nettsisder.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Sitat av cmx2k Vis innlegg
Har fått utrolig mange forespørsler.
Kode og kode, en kan kansje kalle det for det, det jeg ser for meg som 'sammenheng' på måten han skriver på her er egentlig 'sympatiser med meg, jeg er så snill og god og har rett i alt' noe slikt.
'Spre mitt budskap videre, dette må alle høre'.

Det er mest det jeg ser for meg av 'kodet' i og med at han skriver at han har det bra og still going strong, mens i media klager han på tortur osv.
Vis hele sitatet...
Hehe, du blander subtekst og kode.
Trådstarter
Det må jeg på det dypeste beklage, dersom det virkelig ble tungt og belastende for deg og lese denne tråden, Olympic.
Slutt å heng i høyreekstreme miljøer og forum, så ser du nok en slutt på et slike brev.

Tror heller ikke en kar som ABB bruker ordet "seff"
Sist endret av Onibawan; 13. oktober 2013 kl. 18:26.
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
Spennende! tror ikke TS tar seg tiden til å lage alt dette tullet. Oppdater oss hvis du får noe mer!
Jeg forstår fortsatt ikke hvordan ABB har fått tilgang på adressen din fra isolatet han sitter i. Du sier jo selv at dette er det første brevet du mottar fra han, så adressen må han ha funnet ut av etter at han ble buret inne. Dette henger ikke på greip, men sist jeg postet dette ble det slettet av nso.
Sist endret av Sjølvaste; 13. oktober 2013 kl. 18:47.
Stusser litt selv jeg, Sjølvaste. Uansett er det en interessant tråd.

Det er ikke første brevet han mottar. Han forteller i førsteposten at han har mottatt lignende brev tidligere.
Sitat av Jolly Swagman Vis innlegg
Har du vurdert å gå til Media med dette? .
Vis hele sitatet...
Avisene nevner jevnlig at de får store mengder brev fra ham, på flere hundre sider, som de oftest ikke leser en gang.
Du nevnte at du fikk et brev tidligere, kunne du fortalt oss noe om det?
▼ ... over en uke senere ... ▼
jeg ble også veldig intresert og nysjerig i dette budskapet. Det er vel ikke hemmelig? Fant du det ut selv, TS?
Sitat av cold Z Vis innlegg
jeg ble også veldig intresert og nysjerig i dette budskapet. Det er vel ikke hemmelig? Fant du det ut selv, TS?
Vis hele sitatet...

Vi snakker om en syk mann som har gjort horrible ting, ABB skulle ifølge meg ikke vært lov å diskutert, da det er dette han vil og som en tidligere her sa, oppmerksomhet er ikke noe vi gir han!
Sitat av Mozzie Vis innlegg
ABB skulle ifølge meg ikke vært lov å diskutert
Vis hele sitatet...
Godt vi ikke har deg i regjeringen.
Synd jeg ikke får brev fra ham hadde vært en avveksling å få annet i postkassa enn sure brev fra familien ang. arveoppgjør og regninger og el utstyr reklamer.
Sitat av cmx2k Vis innlegg
Antar noe slikt ja.

Denne notisen står forøvrig også på andre siden og var det første jeg så når jeg åpnet brevet.

http://i9.photobucket.com/albums/a55/x-team/IMAG0129_zps9e035ac6.jpg
Vis hele sitatet...

"antagelig sendte brev gjelder seff ikke deg i alle (AUF/DLF?) sender mer når jeg får anledning"

er det bare meg som tyder at der står noe om auf/dlf i høyre hjørne der ?
skal ikke gå personlig inn på deg å spør, men om du har partitilhørlighet kan jo det tenkes at han har funnet deg der ?
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av stonehard Vis innlegg
"antagelig sendte brev gjelder seff ikke deg i alle (AUF/DLF?) sender mer når jeg får anledning"

er det bare meg som tyder at der står noe om auf/dlf i høyre hjørne der ?
skal ikke gå personlig inn på deg å spør, men om du har partitilhørlighet kan jo det tenkes at han har funnet deg der ?
Vis hele sitatet...
Tror du må pusse brillene. Står "TILF." (tilfeller).
Sitat av cmx2k Vis innlegg
Antar noe slikt ja.

Denne notisen står forøvrig også på andre siden og var det første jeg så når jeg åpnet brevet.

http://i9.photobucket.com/albums/a55/x-team/IMAG0129_zps9e035ac6.jpg
Vis hele sitatet...
Om ikke annet, så finnes det sikkert en syk jævel der ute som er villig til å betale gode penger for dette om det skulle vise seg å være ekte.
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Om ikke annet, så finnes det sikkert en syk jævel der ute som er villig til å betale gode penger for dette om det skulle vise seg å være ekte.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle noen gidde det når de bare kan sende et brev selv og få det gratis?