Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 782
Har seg nå sånn at jeg har kjøpt meg et:
"http://www.gitarhuset.no/product/blas-belg/munnspill/3001638/munnspill-lee-oskar-e-moll"
Og jeg lurte på om jeg må kjøpe noe for å stemme det eller om jeg må gjøre noe annet?
Har aldri spilt munnspill før, fikk bare lyst å lære meg det en dag jeg satt hjemme.
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Munspill blir produsert for en enkelt toneart og kan ikke stemmes. Hvis du skal ha andre toneartert må du ha et annet munnspill
Trådstarter
24 4
Okok! takk for svar.
Bare lurte på om det var ferdig stemt eller ikke
Sitat av tep0sen Vis innlegg
Munspill blir produsert for en enkelt toneart og kan ikke stemmes. Hvis du skal ha andre toneartert må du ha et annet munnspill
Vis hele sitatet...
Jeg blir imponert over hva folk kan på Freak. Sammen vet vi tydeligvis alt fra munnspill til amfetamin. Utrolig!
Det er vel ikke det rareste man kan vite?
Prøvde å lære dette selv for ett par år siden, har ett lee oskar C-dur spill,fikk tilslutt blåst ut noen symetriske toner av det,men det ble liggende i skoffen tilslutt. Synes det er så utrolig fæit lyd når de bruker mic på de,skikkelig god gammal bluesrock sound. men fikk aldri til dette selv ;(
Trådstarter
24 4
Haha, er sant det!
Freak har svar på alt!