Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 5922
Hei, freaks!
Enkelt og greit spørsmål. Bruker man spesial blekk til tatovering, eller er det mulig å bruke det samme som er inni penner, eller vil dette føre til diverse ubehag?
Jeg hadde kjøpt tattooveringsblekk anyways, er ikkje så dyrt.
Pro 15 Color Tattoo Ink Pigment Complete Set 1/2 OZ Ship From NY Tattoo inks - 142 spenn med frakt.

Litt mer info: Tattoo Ink Chemistry
Ville kjøpt tattoveringsblekk. Det er sterilisert, i motsetning til kulepenn blekk. Ikke ta den risken.
Man frarådes til og med å tegne på seg selv med penn, så ville ikke satset på å trykke det inne i selvlagde, åpne sår :P Kjøp heller tatoveringsblekk på ebay..
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Google er en fin ting.
Vis hele sitatet...

Hva er greia med og be personer google ting a?? Dette er jo ett forum der fol kan spørre om det de vil..synes det er flott att folk poster sine spørsmål her,istede for å google alt..

[quote=Brekkelol;2726367]Hei, freaks!
Enkelt og greit spørsmål. Bruker man spesial blekk til tatovering, eller er det mulig å bruke det samme som er inni penner, eller vil dette føre til diverse ubehag?[/QUOTE

Har noen tattiser selv,og mener att han fyren som gjorde de sa att det er forskjell på pigmentene i fargen,pluss en del forskjeller på de stoffene som er tilsatt..
Folk har tatovert seg med kulepennblekk.
Er der en god ide? Nei, men ikke vesentlig verre enn å la seg tattovere av noen som ikke engang vet hvor de skal skaffe blekket.

Så når du først er oppsatt på å være idiot synes jeg du skal ta den helt ut og bruke kulepenn eller sprittusj.
du kan fort få infeksjoner av å tatoere deg hjemme, og du vil garantert angre!, frarådes sterkt
Jeg har tattovert meg med kulepennblekk et par ganger, har aldri fått ubehag eller infeksjoner av noe slag
Sitat av Or3c Vis innlegg
Jeg har tattovert meg med kulepennblekk et par ganger, har aldri fått ubehag eller infeksjoner av noe slag
Vis hele sitatet...
hvilken kulepenn var det?
Skjønner ikke hvem som vil bli tatovert, eller tattoverer seg selv med kulepennblekk...
Jeg kan umulig se for meg at det er sunt eller pent. Da hadde jeg heller spart opp ett par ekstra tusen og fått en gjennomført tatovering, trolig ser den bedre ut også!
Hvis du ikke vil gå til innkjøp av ink, så følg heller denne enkle oppskriften her:
60% destillert vann
40% kull
Sitat av Turbolego Vis innlegg
hvilken kulepenn var det?
Vis hele sitatet...
Tok de mørkeste pennene jeg fant av merket bic... Eneste minuset er at blekket falmer litt fort.
Sitat av Or3c Vis innlegg
Tok de mørkeste pennene jeg fant av merket bic... Eneste minuset er at blekket falmer litt fort.
Vis hele sitatet...
Kan jeg spørre hvordan du gikk frem med å gjøre det? Altså, hele prosessen.
Sist endret av Brekkelol; 13. oktober 2012 kl. 00:55.
Å lage tattis med kulepennblekk og nål er superlett! Dette kalles også stick 'n poke, og det eneste du gjør, er å få ut blekket av pennen, da bare demonterer du den, for så å blåse ut litt av blekket på huden/rein flate.
Så tar du en nål (helst så spiss og tynn som mulig, jeg har brukt tegnestift og det gikk helt fint), dypper den i blekk så det blir en liten blekkdråpe ytters, og begynner å stikke hull i huden. Du må stikke ganske hardt, gjerne så du ser blod.

Vil du at det skal se bra ut, må du holde på en god stund, og stikke så nærme forrige stikk som overhodet mulig! Stikk gjerne opp tattisen flere ganger, da burde den ikke falme så lett.

Lykke til!
Kjøp en eske med penner, holder joo lenge det da!
Jeg er tatovør og mengden facepalm-materiale i denne tråden er så stort at jeg kjenner jeg dør litt inni meg...
Sitat av Jolly Swagman Vis innlegg
Hva er greia med og be personer google ting a?? Dette er jo ett forum der fol kan spørre om det de vil..synes det er flott att folk poster sine spørsmål her,istede for å google alt..
Vis hele sitatet...
Det som ofte skjer er at:
Bruker spør spørsmål i tråd --> Folk googler og svarer i tråden.
Her kan man eliminere et ledd:
Bruker googler selv.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg har brukt å kjøpt India Ink på hobbybutikker. Eneste er at tatoveringene kan begynne å klø, men det går over etterhvert.