Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 644
Hallo.

Jeg har et Steinberg CI2 lydkort og et Logitech g930 headset. I det siste så kommer dem virkelig ikke overens med hverandre. Jeg har nettopp bytta deler på pc (sandy bridge og asus something pro hovedkort), da måtte jeg reinstallere windows (windows 7 ultimate 64 bit).

Når jeg plugger i Steinberg lydkortet så blir det primærenheten i bruk på alt, selv om jeg setter g930 som standardlyden. Det virker som om den rett og slett ikke vil utnytte headsettet så lenge lydkortet er tilkoblet. Jeg hører ingen lyder av headsettet, og windows media player vil heller ikke spille av lyd.

Om jeg napper ut USB kabelen til lydkortet så fungerer alt helt fint, men når jeg plugger inn lydkortet igjen så blir ikke Steinberg enheten registrert, selv om jeg hører tilkoblingslyden via windows.

Jeg har alt prøvd å reinstallere drivere. Alt fungerte flotters før jeg kjøpte nye deler. Takker for svar.