Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  183 22100
Ser ikke hva hevn hjelper for jeg heller. Eller prøve å gi jenta dårligst mulig samvittighet.

Hva med å tenke at man selv har gjort noe galt i forholdet, for det MÅ man ha gjort. Ingen er vel utro med typen/dama om vedkommende er alt man vil ha, eller?

Ikke vet jeg, men å ta hevn løser ingen ting, annet enn å stort sett dra seg selv lenger ned i søla enn man allerede er
Bullshit at hevn ikke løser noe. Om man oppdager at dama og en annen dude banger, og ser det gjennom fingra vil man sitte med en slik sinne inni seg og angre som faen på at man ikke banket fyren.

Det jeg hadde gjort hadde jeg fersket dama og en dude holde på i senga i leiligheten til meg og dama:

1. Stått litt målløs og fundert på hva jeg skulle gjort.

2. Henta et balltre eller lignende, gått inn på rommet og gått berserk på fyren til han nesten ikke kunne røre seg, og deretter kastet han ut av leiligheten naken.

3. Spyttet dama i trynet og sagt noe nedvergende til henne og fått henne til å føle seg som en dritt.

4. Så hadde jeg kastet henne også ut splitter naken, sluppet henne inn etter ett par timer mens hun står og fornedres av forbipasserende som ser på.

5. Så ville jeg gjort det slutt og pakket sekken og dratt/Evt. pakket sekken hennes og kastet henne ut.



I slike situasjoner, faller ikke mine moralske instinkter inn, enkelt og greit.
ødelagt henne pyskisk.
Vis hun har kjønnsvorter, Ja, dette har jeg delt med flest mulig.
hun har sagt noe om vennene hennes til meg som de ikke vil at flere skal vite, dette har jeg sagt til vennen hennes å fortalt de at hun sa det til meg.
for de som har vært i forhold så vet dere at som regel så får du vite noe som hun ikke vil at flere skal vite, noe som hun skjemmes over.
barnslig og at jeg synker lavere enn henne, ja det driter jeg i, hun laget et helvette for meg, da har jeg min fulle rett til å gjøre dette tilbake. Mener jeg!
aah, vennene mister tiliten til henne, hun blir någet ødelagt pyskisk, ligger med fult av menn for å føle seg bra, men de bare bruker henne, perfect.

Kjønnsvorter var et dårlig eksempel, men kom ikke på noe annent i farten!

Joda, jeg er en umoden dritt som de fleste sikkert kommer til å kalle meg!
Du er flink til å gjette, din umodne dritt.
Sist endret av exocytose; 5. september 2009 kl. 16:03.
Sitat av exocytose Vis innlegg
Du er flink til å gjette, din umodne dritt.
Vis hele sitatet...
Tusen takk!
Er det fortsatt ingen som tenker på HVORFOR man er utro da? Bare lurer.
Sitat av Micr0o Vis innlegg
Er det fortsatt ingen som tenker på HVORFOR man er utro da? Bare lurer.
Vis hele sitatet...
Vært i mange forhold eller? Ser den tidlgiere posten din, behøver ikke nødvendigvis å bety at man selv har gjort noe... Kan være så mangt.
spør generelt jeg, morsomt å se hva folk svarer Kan jo ha noe me saken at jeg er jente å ser det på en annen måte en machomåten? I don't know

Ja det kan være utrolig mye, men si man vet at man har vært idiot og dama/karen er utro da. Hva hadde dere gjort da?

Nja, 2 seriøse hvertfall
Sitat av pecado Vis innlegg
Har aldri skjønt vitsen med å banke fyren i et sånt forhold, er det han som har sviktet deg eller dama di? Uansett: vold er en trist og primitiv måte å uttrykke følelser på.
Vis hele sitatet...
helt enig

er det noens feil så er det hennes og bare hennes,om hun vil er det ikke noe problem for ei jente å skaffe en eller annen,det er da ikke hans feil kanskje han ikke visste det engang.

jeg ville kasta a ut med en gang,i beste fall

Sitat av Micr0o Vis innlegg
Er det fortsatt ingen som tenker på HVORFOR man er utro da? Bare lurer.
Vis hele sitatet...
nå er det mange eller noen folk som er utro av natur,traff ei sånn engang..hadde vært utro tidligere og hun var av den typen

tror aldri hun var utro men..du skjønner tegninga
Sist endret av dinos; 5. september 2009 kl. 17:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av slickflick Vis innlegg
Dette ville jeg ha gjort hvis kjæresten min hadde vært utro;

Jeg hadde fått henne til å føle seg skyldig, fått henne til å forstå at hun VIRKELIG har såra meg. Ikke reagert med sinne, for da er det enklere for henne å komme over det hun har gjort. Tror da at kjæresten hadde angra noe jævli, men jeg hadde ikke villet være kjæresten hennes lenger. Å føle seg skyldig i å ha såra et menneske så utrolig dypt må være en av de verste følelsene, men dette er jo forskjellig fra person til person. Hadde hun bare gitt faen hadde jeg vært glad for at hun lå med en annen jævel, jeg hadde vært glad for at jeg ikke var kjæresten hennes lenger.
Vis hele sitatet...


What he said.
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Sitat av Micr0o Vis innlegg
Er det fortsatt ingen som tenker på HVORFOR man er utro da? Bare lurer.
Vis hele sitatet...
Det er ingen grunn til å være utro. Føler man at man må pule noen andre, så kan man være såpass "grei" at man gjør det slutt med dama/typen først imo.

Aner ikke hvordan jeg hadde reagert. Håper Jeg hadde greid å reagere uten å ty til vold, men i en slik situasjon vet jeg rett og slett ikke. Tror ikke man kan være sikker før man faktisk har opplevd det selv.
Sitat av dain Vis innlegg
Håper Jeg hadde greid å reagere uten å ty til vold, men i en slik situasjon vet jeg rett og slett ikke. Tror ikke man kan være sikker før man faktisk har opplevd det selv.
Vis hele sitatet...
Hvem skulle du så ha tydd til vold mot?
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Sitat av tafsern Vis innlegg
Hvem skulle du så ha tydd til vold mot?
Vis hele sitatet...
Om jeg hadde gjort det, så hadde det selvfølgelig (for min del i alle fall) blitt han. Og ja, jeg er fullstendig klar over at det hadde vært hennes feil, men man slår ikke jenter, sånn er det bare.
Sitat av dain Vis innlegg
Om jeg hadde gjort det, så hadde det selvfølgelig (for min del i alle fall) blitt han. Og ja, jeg er fullstendig klar over at det hadde vært hennes feil, men man slår ikke jenter, sånn er det bare.
Vis hele sitatet...
Hehe. Joda, jeg ser den, men jeg er ikke enig. Det er en tankeløs og barnslig ting å gjøre. Om du virkelig ønsker å se grunnen til hvorfor dama di er utro, så kan et speil være tingen. Det du ikke gjør rett, gjør garantert noen andre riktig

En av grunnene til at jeg reagerte på tråden din, og mange andres tråder her, er hvor mange som faktisk sier at de hadde tydd til vold. Skremmende hvor mange som faktisk tar initiativet til å gjøre noe helt utenfor sammenhengen, og alt pga en eller annen løs tøs.

Mitt andre spørsmål vil da være: Hva gjør du, om en jente ikke stopper å slå deg? Hvor langt er du villig til å strekke din egen oberbevisning om at du aldri slår en jente.

Jeg er som deg, jeg slår ikke jenter. Men hadde jeg blitt satt i en posisjon hvor det var høyst nødvendig, hadde jeg ikke nølt ett eneste sekund med å sende ho inn i drømmeland.
Sist endret av tafsern; 5. september 2009 kl. 18:13.
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Sitat av tafsern Vis innlegg
Hehe. Joda, jeg ser den, men jeg er ikke enig. Det er en tankeløs og barnslig ting å gjøre. Om du virkelig ønsker å se grunnen til hvorfor dama di er utro, så kan et speil være tingen. Det du ikke gjør rett, gjør garantert noen andre riktig

En av grunnene til at jeg reagerte på tråden din, og mange andres tråder her, er hvor mange som faktisk sier at de hadde tydd til vold. Skremmende hvor mange som faktisk tar initiativet til å gjøre noe helt utenfor sammenhengen, og alt pga en eller annen løs tøs.
Vis hele sitatet...
Foreslår at du leser det første innlegget mitt på nytt, og ikke bare henger deg opp i ordet "vold".
Sitat av dain Vis innlegg
Foreslår at du leser det første innlegget mitt på nytt, og ikke bare henger deg opp i ordet "vold".
Vis hele sitatet...
Hva har dette med å spørsmålet jeg nettopp gav deg?

Og jeg henger meg ikke opp i noe. Det ser du da vel
Jeg har flere ganger opplevd dette. Hun jenta jeg var sammen med mente grensen for å være utro var når man lå med hverandre. Er det egentlig det? Jeg mener grensen går der når hun ikke er trofast og går bak ryggen min for å være med en annen gutt og evt. kysse o.l.

Det jeg gjorde når jeg gang på gang fant ut at hun hadde gått bak ryggen min, var å ta det opp mot henne, si at det var over, og sluttet all kontakt. Hun var etter meg, og ba meg på sine knær HVER eneste gang. Siden jeg var såpass glad i henne som jeg var, til tross for at hun hadde gått bak ryggen min, godtok jeg unnskyldningen til slutt. Henne sa henne ikke skulle snakke med noen gutter i det hele tatt, og at hun gjerne skulle slettet nettbyen sin og alt. Hun skrev alltid navnet mitt i statusen hver gang hun trodde det ble slutt mellom oss.

Jeg angrer bittert den dag idag på at jeg ikke sto på at det var slutt etter første gang hun dreit seg ut. Dette bygde seg selvfølgelig opp, og uansett hvor mange ganger hun skuffet meg, tok jeg henne tilbake etter at hun hadde gråtet seg tilbake til meg i timesvis. Jeg ble desperat og sa mye jeg ikke skulle sagt. Jeg ble en idiot, og det førte til at det etterhvert gikk verre, og hun til slutt ble sammen med en annen en. Jeg var så vandt med at hun kom tilbake, men det gjorde henne ikke denne gangen. Jeg ble sittende igjen alene og syntes synd på meg selv.

Nå idag er henne utro mot han, og har allerede ligget med meg to ganger bak ryggen hans.
En ting jeg lurer på, er om jeg skal si det til han? Jeg har lovet henne å ikke si noe, ettersom jeg ødelegger for dem og t.o.m for meg. Jeg tjener ingenting på det. Hva mener dere?
Hvorfor har jeg egentlig ligget med henne når jeg visste hun var sammen med han? Jo, jeg er gutt. Når pene jenter bruker sine onde metoder, er det en del av hjernen som kobler ut, og overfører alle handlinger til det andre hodet, og jeg får et lite høydepunkt i mitt enslige og single liv.
Dere ville kanskje også forstått meg litt om jeg hadde vist bilde av henne.
Sist endret av boblesaft; 5. september 2009 kl. 18:18.
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Jeg har flere ganger opplevd dette. Hun jenta jeg var sammen med mente grensen for å være utro var når man lå med hverandre. Er det egentlig det? Jeg mener grensen går der når hun ikke er trofast og går bak ryggen min for å være med en annen gutt og evt. kysse o.l.
Vis hele sitatet...
Utvilsomt enig med deg.
Sitat av tafsern Vis innlegg
Mitt andre spørsmål vil da være: Hva gjør du, om en jente ikke stopper å slå deg? Hvor langt er du villig til å strekke din egen oberbevisning om at du aldri slår en jente.
Vis hele sitatet...
Tar tak i og holder, slik at flere slag ikke kan utleveres.
Sitat av Dibsent Vis innlegg
Tar tak i og holder, slik at flere slag ikke kan utleveres.
Vis hele sitatet...
Tatt i betraktning at dette ikke er mulig, så klart. Ellers hadde jeg lagt til: "...og du har muligheten til å velge å slå, eller holde fast."

Imponerende hvor mange gutter som på sekundet utrykker sin egen overlegenhet ovenfor det motsatte kjønn. Du må ikke glemme at sjansen for at noen er sterkere enn deg, alltid er til stede, uansett kjønn. Å automatisk anta at du ville klart dette med en jente, vil ikke det rett og slett være å ta alle over en kam?
Sist endret av tafsern; 5. september 2009 kl. 18:38.
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Jeg har flere ganger opplevd dette. Hun jenta jeg var sammen med mente grensen for å være utro var når man lå med hverandre. Er det egentlig det? Jeg mener grensen går der når hun ikke er trofast og går bak ryggen min for å være med en annen gutt og evt. kysse o.l.

Det jeg gjorde når jeg gang på gang fant ut at hun hadde gått bak ryggen min, var å ta det opp mot henne, si at det var over, og sluttet all kontakt. Hun var etter meg, og ba meg på sine knær HVER eneste gang. Siden jeg var såpass glad i henne som jeg var, til tross for at hun hadde gått bak ryggen min, godtok jeg unnskyldningen til slutt. Henne sa henne ikke skulle snakke med noen gutter i det hele tatt, og at hun gjerne skulle slettet nettbyen sin og alt. Hun skrev alltid navnet mitt i statusen hver gang hun trodde det ble slutt mellom oss.

Jeg angrer bittert den dag idag på at jeg ikke sto på at det var slutt etter første gang hun dreit seg ut. Dette bygde seg selvfølgelig opp, og uansett hvor mange ganger hun skuffet meg, tok jeg henne tilbake etter at hun hadde gråtet seg tilbake til meg i timesvis. Jeg ble desperat og sa mye jeg ikke skulle sagt. Jeg ble en idiot, og det førte til at det etterhvert gikk verre, og hun til slutt ble sammen med en annen en. Jeg var så vandt med at hun kom tilbake, men det gjorde henne ikke denne gangen. Jeg ble sittende igjen alene og syntes synd på meg selv.

Nå idag er henne utro mot han, og har allerede ligget med meg to ganger bak ryggen hans.
En ting jeg lurer på, er om jeg skal si det til han? Jeg har lovet henne å ikke si noe, ettersom jeg ødelegger for dem og t.o.m for meg. Jeg tjener ingenting på det. Hva mener dere?
Hvorfor har jeg egentlig ligget med henne når jeg visste hun var sammen med han? Jo, jeg er gutt. Når pene jenter bruker sine onde metoder, er det en del av hjernen som kobler ut, og overfører alle handlinger til det andre hodet, og jeg får et lite høydepunkt i mitt enslige og single liv.
Dere ville kanskje også forstått meg litt om jeg hadde vist bilde av henne.
Vis hele sitatet...
tenk deg at du er i situasjonen hans, ville du ha vist om dama di har vært utro mot deg? så klart har du det, du har ikke lyst til å være ilag med ei dame i 1 år, så å få høre da at hun har vært utro mot deg i et halvt år.

og, hva ødelegger du? du ødelegger ikke en dritt, Dama er jo utro for faen, regner med at han fortjener bedre.
Sitat av tafsern Vis innlegg
Du må ikke glemme at sjansen for at noen er sterkere enn deg, alltid er til stede, uansett kjønn. Å automatisk anta at du ville klart dette med en jente, vil ikke det rett og slett være å ta alle over en kam?
Vis hele sitatet...
Slik er det nå mitt syn på kvinner er. Hvorfor veit jeg ikke, og orker ikke å sitte å filosofere rundt det fantastiske mennesket nå.

Selvfølgelig, skulle jeg møte min over"dame", så må jeg jo ty til det jeg har, men snakket jo selvfølgelig utifra de forutsetningene jeg har per dags dato.
Sitat av Svartepetter Vis innlegg
tenk deg at du er i situasjonen hans, ville du ha vist om dama di har vært utro mot deg? så klart har du det, du har ikke lyst til å være ilag med ei dame i 1 år, så å få høre da at hun har vært utro mot deg i et halvt år.

og, hva ødelegger du? du ødelegger ikke en dritt, Dama er jo utro for faen, regner med at han fortjener bedre.
Vis hele sitatet...
Jeg sa til henne at jeg skulle la henne fortelle han det selv, så henne fikk den tiden henne trengte, og så hun fikk fortalt det når det passet best.

Det er også imo en ganske merkelig fyr vi prater om. Han har sett henne gi en annen en blowjob, og da bare lo han. Er det på trynet? Eh, ja... jeg må bare le.
Sist endret av boblesaft; 5. september 2009 kl. 18:56.
Sitat av Dibsent Vis innlegg
Slik er det nå mitt syn på kvinner er. Hvorfor veit jeg ikke, og orker ikke å sitte å filosofere rundt det fantastiske mennesket nå.

Selvfølgelig, skulle jeg møte min over"dame", så må jeg jo ty til det jeg har, men snakket jo selvfølgelig utifra de forutsetningene jeg har per dags dato.
Vis hele sitatet...
Hehe, såklart. Jeg vet ikke selv, det ligger bare i blodet vårt tror jeg.. Eller stoltheten
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Jeg har flere ganger opplevd dette. Hun jenta jeg var sammen med mente grensen for å være utro var når man lå med hverandre. Er det egentlig det? Jeg mener grensen går der når hun ikke er trofast og går bak ryggen min for å være med en annen gutt og evt. kysse o.l.

Det jeg gjorde når jeg gang på gang fant ut at hun hadde gått bak ryggen min, var å ta det opp mot henne, si at det var over, og sluttet all kontakt. Hun var etter meg, og ba meg på sine knær HVER eneste gang. Siden jeg var såpass glad i henne som jeg var, til tross for at hun hadde gått bak ryggen min, godtok jeg unnskyldningen til slutt. Henne sa henne ikke skulle snakke med noen gutter i det hele tatt, og at hun gjerne skulle slettet nettbyen sin og alt. Hun skrev alltid navnet mitt i statusen hver gang hun trodde det ble slutt mellom oss.

Jeg angrer bittert den dag idag på at jeg ikke sto på at det var slutt etter første gang hun dreit seg ut. Dette bygde seg selvfølgelig opp, og uansett hvor mange ganger hun skuffet meg, tok jeg henne tilbake etter at hun hadde gråtet seg tilbake til meg i timesvis. Jeg ble desperat og sa mye jeg ikke skulle sagt. Jeg ble en idiot, og det førte til at det etterhvert gikk verre, og hun til slutt ble sammen med en annen en. Jeg var så vandt med at hun kom tilbake, men det gjorde henne ikke denne gangen. Jeg ble sittende igjen alene og syntes synd på meg selv.

Nå idag er henne utro mot han, og har allerede ligget med meg to ganger bak ryggen hans.
En ting jeg lurer på, er om jeg skal si det til han? Jeg har lovet henne å ikke si noe, ettersom jeg ødelegger for dem og t.o.m for meg. Jeg tjener ingenting på det. Hva mener dere?
Hvorfor har jeg egentlig ligget med henne når jeg visste hun var sammen med han? Jo, jeg er gutt. Når pene jenter bruker sine onde metoder, er det en del av hjernen som kobler ut, og overfører alle handlinger til det andre hodet, og jeg får et lite høydepunkt i mitt enslige og single liv.
Dere ville kanskje også forstått meg litt om jeg hadde vist bilde av henne.
Vis hele sitatet...
Haha skjønner, Det hørtes ut som om hu var en av den løsere typen hadde jeg rett også kansje?
Tja jeg syntes bare det er synd på han nåværende gutten hu er sammen med, som ikke har peiling på hva som foregår :P..
Vet ikke om du burde si det eller ei, men det er 50/50..
Jeg ville kansje sagt noe etter en periode
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Jeg sa til henne at jeg skulle la henne fortelle han det selv, så henne fikk den tiden henne trengte, og så hun fikk fortalt det når det passet best.

Det er også imo en ganske merkelig fyr vi prater om. Han har sett henne gi en annen en blowjob, og da bare lo han. Er det på trynet? Eh, ja... jeg må bare le.
Vis hele sitatet...
kan du hele tatt si at de har et forhold?
Neeh, la de nå bare holde på.
Bitch-slap the ho!
Jeg hadde jo selvfølgelig blitt drit sinna, men er ikke typen som slår løs. Har nå ikke opplevd noe sånt hittil, så kan vel ikke akkurat garantere at jeg ikke ville klaska til han. Kan ihvertfall garantere at hvis det var min leilighet ville jeg bare gått ut (hvis de ikke la merke til meg), når de/hun senere var ferdig og dro noe sted ville jeg slenge alt hun eier i esker og sette de utenfor døra, deretter bytte låsen.

Da kunne hun bare hatt det så godt, jeg ser på forholdet som over det øyeblikket hun var/er utro.
En annen manns sperm i senga mi = Deng med jekk!
Jeg mener fortsatt at metoden jeg la ut for over 2år siden er best.
Vedkommende kommer antagelig seriøst til å tenke seg om før hun er utro igjen:

Sitat av Carrier Return Vis innlegg
En kompis gjorde følgende:

- kastet samboeren sin på døra på dagen. Ga henne 3 timer på å pakke alle tinga sine, få broren til å hente henne og få henne ut.
- Hun fikk ikke lov til å forklare seg.
- sendte en kort melding til foreldrene hennes med "da deres datter har valgt å være utro, er hun ikke å nå på vår hustelefon noe mer. hun er tilgjengelig på mobil."
- sendte melding til dama om at resten av tingene hennes ble plassert i en eske utenfor døra når han dro på jobb neste dag
- lot det gå en hel uke før han svarte på sms og telefon fra henne, for at hun virkelig skulle føle seg utstøtt.

Så spurte han det magiske spørsmålet:

- Bare en ting jeg lurer på....betydde han noe for deg?

Alle jenter som er langt nede vil si "nei - selvsagt gjorde han ikke det! Jeg er så lei meg og bla bla bla!"

Svaret hans var da:

- Ok...så du var utro mot meg med en fyr som ikke betyr noe for deg. Hadde du i det minste likt ham ville jeg forstått det, men siden du har så liten respekt for meg som du nå bekrefter, så mistet jeg akkurat all respekt for deg.

Og så la han på.

Jeg delte leilighet med vedkommende i 3år, og han er en skikkelig bra fyr. Og jeg kan ikke annet enn å respektere ham for måten han håndterte den episoden på. Han var selvsagt langt nede selv, og det er jo tungt - men han blei så skuffa at han ga seg faen på at hun skulle lide for det. Ignorering er effektivt sånn.
Vis hele sitatet...
Carrier Return: Må si jeg er litt enig med deg og han kompissen din. Det er alltids en sjanse for at man faller for noen andre. Thats life, det er en ærlig sak. Men man kan da for faen gjøre personen du er sammen med den tjenesten og være ærlig. Si det som det er, jeg har falt for noen andre, beklager, det bare ble sånn. Man blir såret, men man blir ikke lurt. Og hvorfor tror mange at det er bedre og såre noen med noen du liksom "gir faen i", som i historien over?

Nei jeg er ikke redd for at noen skal være utro mot meg, men heller for at de er det, og jeg ikke får vite om det!
1) Keep spying on them.
2) Find a meeting time.
3) Wait for them to start fucking.
4) Call police and say you are hearing the screams of a woman in pain.
5) ???
6) Profit.
Sitat av Neutralizer Vis innlegg
1) Keep spying on them.
2) Find a meeting time.
3) Wait for them to start fucking.
4) Call police and say you are hearing the screams of a woman in pain.
5) ???
6) Profit.
Vis hele sitatet...
Litt for mye hollywood kanskje?

Profit på hvilken måte? De forklarer at de hadde samleie og politiet stikker igjen.

Du står der som en idiot og griner forsatt mens de går under dyna og forsetter.

Veldig mye profit.
Sitat av Geiten Vis innlegg
Litt for mye hollywood kanskje?

Profit på hvilken måte? De forklarer at de hadde samleie og politiet stikker igjen.

Du står der som en idiot og griner forsatt mens de går under dyna og forsetter.

Veldig mye profit.
Vis hele sitatet...
Den var hentet fra 4chan i en tråd som var relatert til denne. Og ja, det var humoristisk ment.