Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 4282
waco, du skriver nye poster som at du ikke sett at du får svar på det du sier i tidligere poster. what's the matter? redd for mia og? argumenter da mann. jeg ler.
Trådstarter
64 0
Hei Mia, nå skal du se hvor lett det er å svare på befalingene dine...

Mia; fåru du FAENMEG komme ut av den forvrengte såpebobla du sitter i!

- Eeeh....joda.... (skjønner ikkeno)

Mia; du har tydeligvis en oppfatning av at jenters eneste mening med livet er å lure flest mulige gutter. *med streng stemme*

- Ja det er det jeg prøver å si jo...men du kom meg i forkjøpet....

Mia; FÅ DEN UT AV HODET.

- hmm...jo... skal prøve.....

Mia; kanskje ditt liv har vært sånn,

- Skal ikke se bort ifra det...

Mia; men det betyr faen ikke at alles andre er det.

- Jo...jeg er vel inneforstått med at ikke alle har det sånn...men ganske mange.... husk at fire av fem skillsmisser er på kvinnens initativ (80%), og det er ikke å komme unna det.... to av tre kvinner er utro.... de sminker seg hele tiden? Hvorfor gjør dem det? Akkurat som indianerne som malte seg før dem skulle ut i krig... men hvorfor gjør damene det? Hva er det dere pønsker på med den karnevalsmaska?

Nei.. hva er egentlig forskjellen mellom å skjule seg bak slør eller gjemme seg med sminke?

Kvinner tror feilaktig at mascara er visualiseringen av kvinners frihetsdrøm...

Waco
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
enkelte poster i denne threaden blir sett på som rene provokasjonsforsøk, og threaden blir dermed stengt

forøvrig vil jeg minne på at dette er ett diskusjonsforum, og ikke en eller annens personlige blog..
vil samtidig oppfordre enkelte til selvsensur, og ta seg i akt før man skriver ting som ikke er tenkt godt nok igjennom på forhånd