Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 2663
Sitat av windozer
"Anders Langes Parti til sterk nedsettelse av skatter, avgifter og offentlige inngrep"
Det oppsummerer egentlig ganske genialt hvorfor jeg liker dette tullingpartiet. Men igjen, jeg er tross alt en tulling som ikke kan skrive (bekreftet, vk2 allmenn), ikke kan politikk (bekreftet, vk2 poltikk og makt), ganske dum generelt (bekreftet, vis alle poster...), ikke har noen venner med utenlandsk opprinnelse (fordi jeg er rasist), ser på holmgang og standpunkt samt redaksjo en og leser dagblandet og vg (fordi jeg dum, igjen).

Det er interessant å se hvilken side bedreviterne holder til på. Det er kanskje ikke så rart, i og med at de vil bestemme alt, så sånne som meg ikke trenger å tenke/velge selv.
Vis hele sitatet...
Hehehe. Humret godt når jeg så denne posten her. Er enig med deg. Jeg synes det er forunderlig hvor sinna venstreradikale blir når man ikke er enig med dem. Da kommer bedrevitertendensene farende og beskyldninger basert på luft og ingenting hagler.
Mullah Krekar burde vært ute av Norge for lenge siden. Han er en muslimsk fundamentalist, og jeg er sikker på at han ville gjort som Hitler hvis hadde kommet til makta, utrydde oss. Det er utrolig hvor mye rettigheter han har som en stakkars terrorist (Men det vet vi jo ikke, har jo ikke vanntettebevis på han). FRP og Høyre er jo seriøse parti, ellers ville de vel ikke hatt noen velgere?