Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 225110
Sitat av Joshiwo
google!
Vis hele sitatet...
Samme her! elskede Google!
jeg søkte på kinaputter på start siden så kom nff opp men det var gammelt så jeg opdaterte å viips så kom det fram
jeg og bomberman søkte litt på google etter blumbo-bombe og så fant vi nff. lo litt av navnet men(...) forumet er jo bra
Sist endret av Minesweeper; 3. september 2006 kl. 10:59.
Hørte det fra en kompis =) Så tenkte jeg ikke mere på det. helt til en dag jeg søkte på google
Skulle lage bombe, så visste jeg at broren min satt her mye. Så sjekka jeg.
Gjennom google søk når jeg prøver å løse problemer for folk som poster på ITAvisen.
jeg og en kamerat dreiv å googla litt rundt for en tid siden,også plompa jeg ned her
*beste forum ever!*

Jack The Bull: Velkommen til forumet!
Hadde Natur og Miljø prosjekt, så brukte google og fant mange fine oppskrifter her
Fikk ordre av sjefen om å sikre det åpne trådløse nettverket.
Problemet mitt, var at det jeg trengte, var passord og brukernavn på routeren, så jeg søkte på google, og fant et program ved navn router.exe som var lagd av brukeren ranvik.

..så...her er jeg
Problem, officer?
thomasf's Avatar
tror faktisk ikke jeg har skrevet her før...

Vel, jeg så at en kompis satt og browsa på nFF. Det var vel på den tiden da designet var litt annerledes. Har lest en del men registrerte meg ikke før Januar '06 elns.
Blei kjent med det via av en kompis ;D
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Jeg kom over det tilfeldig da vi diskuterte warez Jeg joina allerede i 2003, men så slettet jeg kontoen etter å ha havnet i en lang diskusjon om kommunisme mener jeg og huske. lol.
Ramla helt tilfeldig innom via linker fra andre liknende forum
jeg så en kompis bruke det
heldigvis er jeg oppmerksom:P
søkte på google! (blablabla)
Jeg ble henvist hit etter en dom, og ble fortalt at det kunne ha en helende effekt. Det funka ikke.
Fikk vite det av en venn på Videregående.
fikk vite om nFF av en kompis
takk for alle svar
Jeg fikk vite om nFF av en kollega....
▼ ... over en uke senere ... ▼
<33 GOOGLE <33

I'm lovin it!!!!!!!!!!!!!!!!
satt sammen med madamen og googlet etter GODE hallis-historier
tror jeg så en link en plass.. husker faen ikke

offtopic: and the award for the most gay sig goes to JohnDoeB
Samboeren min er medlem her og jeg ble lei av at han fortalte meg om poster her inne og registrerte meg selv!
Søkte på flammekaster på google...
En kompis som mente jeg kunne finne linker til fotballkamper gratis her inne...da ble jeg medlem fort
En venn av meg fortalte om siden og da ble jeg også med.
Fant det tilfeldig ved at jeg søkte på salvia... Utrolig (kjipt) at jeg ikke har kommet over dette forumet tidligere!
Fikk høre det av en venn, som før var en helt normal gutt men nå er han besatt av å sprenge ting.. Fint hva dette forumet gjør med folk
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skummelt nok gjennom dama.. fikk høre hu var medlem her før, og jeg trengte noe info som lå her.. gøtt med kvinnfolk!!
fritids surfing på Google.
en tidligere bestevenn (nenso)av meg viste meg lyset.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Jeg søkte på dophue på google :P

Innbrudd i bil posten :P

Hørte også om stedet en gang for leeenge siden av en venn i Oslo ^^ Men hadde glemt den helt.
Venn som ga link.
Kicker på forumet sa at jeg kunne finne ut hvordan man laget fake-id her, så da joinet jeg!
En venn som ga meg en link.
søkte på salvia på google
Ble fortalt om freakforum av en venn.. som de fleste her :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Var en kompis som fortalte om greien....
Har ikke lest gjennom alt dette, hehe. Ble kjent med nFF gjennom søk på nettet (en del pyroteknikk). Det viste seg at pyroforumet var lagt ned, men nok om det.
Søkte etter norske forum på www.google.com og her er jeg
Så på dataen til en i klassen, så gikk jeg inn selv på min egen maskin og regga meg =p
på flere pc-problemer. NFF dukket opp til stadighet.
Sjekket flere nettsteder for å finne svar på problemene, men her i NFF fant jeg flere svar på problemer og andre bagateller som hadde irritert meg, men som ikke egentlig var ett problem.

Så takket være deres diskusjoner og gode forklaringer har jeg fått fjerna unødvendige irritasjoner OG større problemer. Takk for hjelpa!
Dette er helt klart ett forum verdt å være medlem i!
Sist endret av ivioyner; 12. november 2006 kl. 13:03.
Av venner og kjent folk. De prata om at det står så mye nyttig her inne.
Ble kjent med nFF igjennom en venn.. Trodde først det var musikk-forum, men fant også masse artig med filmredigering, pyroting ++..

Første tråden jeg laga var vell om Star Wars, hvordan lage de lightsablene der.. Fikk maange gode svar =)

nFF FTW!
Av venner. Zaxu viste meg den.
En på xboxforumet hadde sett en film hvor jeg sprengte en sprayboks og han sa at det var et pyroforum her, men borte vekk er det.
av en kompis ...hehe.. som satt her hele tiden :P (nesten)... Dark, du skal få æren =D lol.. :P
Ble kjent med nFF gjennom google. Husker ikke helt hva jeg googlet, men fant mye mer enn det jeg letet etter og det er jeg glad for