Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  72 3257
Hvem? og HVordan kan man få plass på nff-rekka på The Gatherin`? Er det bare crewet? Eller kan vi "vanlige" medlemmer også få plass på nff-rekka???
alle kan vel få plass på nff rekka.
Alle får plass på rekka, men man må velge ut en seater i nff (i alle fall sånn det ble gjort før, da var vel mia seater...)
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Nei, det var afen.
Hvor mange er det plass til a? Sånn Ca.? Vi er fire "phreaker" som skal ha plass!!
Det er jo ubegrenset med plass, sålenge man seater tidlig, så får jo alle sitte ved hverandre.
Og er man store grupper vil man få annledning til å seate før den offesielle seatinga starter, så plass ekke noe stress .
men det er viktig å tenke på at noen tar iniativ til dette om dere vil sitte sammen. Litt skummelt å si at det ikke er noe stress, for plutselig er tiden over. Det ser vi eksempler på hvert år!
afen har sagt ja til at han er seater i år også. Ellers vil vi gjerne at det først og fremst er folk som bruker forumet som sitter der, rekka blir litt "utvanna" hvis alle drar med seg en haug med folk som ikke har hørt om forumet. Ellers (det kommer mer informasjon senere) er det bare å velge afen som seater, så bør ting gå bra når den tid kommer.

Det er egentlig bare to krav:
1) Du må være nFF-er (duh!).
2) Du må tilbe meg.
Jeg er gjerne med på en nff rekke hvis jeg reiser. Blir første gang på tg og greier
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Snakket akkurat med gusto, det man trenger er:
-nFF'er
-regga før 1/1 2004
-postcount over 800
-må være VIF

Blir nok lite folk der i år... hehe, kanskje jeg joiner rekka dersom jeg får dratt ræva mi opp dit.
-totto
hmm. leave vennegjengen? jeg har litt vanskelig for det. men jeg skal se på det. de sitter bare å spiller hentaispill uansett.

redigert: Hva har du tenkt til å stenge meg ute fordi jeg ikke er vif?
Sist endret av hysing; 9. november 2004 kl. 17:57.
Hrmf... må være vif ja. Søren da

Edit:
Hvor mange vif er det på forumet egentlig?
phean, da må jeg jo poste ganske så mye da heh..
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Blir vel slik at jeg tar meg av seatinga på TG05 også. Ingen grunn til å begynne å planlegge nå, ettersom man ikke vet om alle klarer å skaffe seg biletter enda.

Skal nok klare å få sammen ei rekke enda en gang
Dere trenger ikke være VIF, det var en spøk fra gusto sin side tror jeg. Jeg er jo ikke vif engang
Håper ikke det var seriøst ment totto
For da er å være vif det jeg mangler på den lista.
Vel, ikke sett dere innen rekkevidde hvis dere engang har den fjerneste anelse om at jeg, eller andre hardcore nFF'ere misliker dere. Da gaffes dere og sodomeres gjentatte ganger med en loff.
Jeg sitter som sagt ikke med dere horer i år heller :P Vil dere pule meg må dere finne meg først!

Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
ZpiFF det tar oss circka 4 sek å finne de på seatmap og ytteligere ca 40 sek å ta seg dit med loff og teip
Jeg har store planer om å sitte sammen med go'folkene fra nFF.

Nicho og andre harcore nFF'ere: Misliker dere meg?
kanksje jeg også skal tørre og sitte på nff rekka? jeg skal da i deg miste på tg da
joiner nff jeg om ikke annet byr seg.
Opprinnelig postet av Nichotin
Vel, ikke sett dere innen rekkevidde hvis dere engang har den fjerneste anelse om at jeg, eller andre hardcore nFF'ere misliker dere. Da gaffes dere og sodomeres gjentatte ganger med en loff.
Vis hele sitatet...
Misliker du meg sterkt?
Noen andre som gjør?
One of the good guys
2rs1's Avatar
Opprinnelig postet av IvIoyner
Jeg er jo ikke vif engang
Vis hele sitatet...
Nettopp derfor du ikke kommer til å sitte der. Men gås det for samme plass som dere hadde ifjor? Da er jeg pønsj nemlig.
Faen. Alt dette snakket får meg til å vurdere å stikke innom en tur til neste år
Om ikke inn, så kommer jeg garantert ett par turer bortom
Noen som biler opp med eget kjøretøy?

Hvis jeg og min kjære samboer (også Nff-er) skal få utstyret vårt bort til skipet er vi avhengig av kameratslige transporttjenester. Vi bor i Hamar sentrum, men taxi/buss til vikingeskipet med to CRT-skjermer og kabinetter m.m. (derav en 19" og et ulidelig tungt og stort Chieftec) er en deprimerende tanke.
Opprinnelig postet av P4un
Nicho og andre harcore nFF'ere: Misliker dere meg?
Vis hele sitatet...
Jeg misliker deg sterkt og du bør ikke komme nærmere enn 500 meter.


Orgazmus: Ta med afroen og sett deg på rekka.
Faen, hva med meg, da, som ikke er likt av NOEN? Jaja, jeg får sette meg i rekka, så dere i hvert fall får NOEN å rape.
Jeg hater dere alle sammen, men clas ohlson har sikkert megatilbud på gaffa en eller annen gang før tg, så det skal nokk gå bra
Opprinnelig postet av Nichotin
Jeg misliker deg sterkt og du bør ikke komme nærmere enn 500 meter.


Orgazmus: Ta med afroen og sett deg på rekka.
Vis hele sitatet...



Vi får holde sammen vi to da Loeve

Jeg får vel pumpe jern slik at jeg kan forsvare meg da.
Hjelper ikke. Hvis ikke vi får gaffet deg så kommer sikkert Canonix (<3) opp en tur og ordner alt for oss.
Opprinnelig postet av Nichotin
Vel, ikke sett dere innen rekkevidde hvis dere engang har den fjerneste anelse om at jeg, eller andre hardcore nFF'ere misliker dere. Da gaffes dere og sodomeres gjentatte ganger med en loff.
Vis hele sitatet...
Hehe... Vet ikke om det er så lurt å reise sammen med Golder likevel, jeg...
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Jisa..osv :P

Vel, jeg har sterk mistanke om at det iallefall kommer til å være bil tilgjengelig på Hamar, så transport av moderat mengde utstyr innen rimelige avstander burde ikke bli noe problem.
Jeg stiller med bil iallefall. (Med forbehold om at den overlever vinteren og EU-kontroll )
I år skal jeg til TG..
Har plass til 2-3 stykker i bilen fra Trondheim

Scha
Opprinnelig postet av Scha
I år skal jeg til TG..
Har plass til 2-3 stykker i bilen fra Trondheim

Scha
Vis hele sitatet...
Og du tror folk tør sitte på med deg?
Noen som skal kjøre fra Egersund-Stavanger området?=)
Kunne gjerne trengt litt skyss til Hamar (hjem igjen også da:P)

Hvis skyssen blir i orden så kommer jeg
Jeg og en kamerat (FiTz på forumet) skal kjøre nedover om han får sertifikatet

Er iallefall det som er planen.
Opprinnelig postet av totto

-postcount over 800
Vis hele sitatet...
800 poster? *knis* Det kan vel de fleste ordne,ikke sant..
Og du tror folk tør sitte på med deg?
Vis hele sitatet...
Jeg hadde sitti på Scha hyggelig fyr å snakke med vertfall...
Men jeg skal desverre ikke i år.
Jeg bor i Oppegård så litt langt ifra Trondheim
Du hadde sittet Scha ja? Jeg vet ikke om jeg kommer meg nedover, kommer an på skisesongen.
Opprinnelig postet av Pantoliano
Jeg hadde sitti på Scha hyggelig fyr å snakke med vertfall...
Men jeg skal desverre ikke i år.
Jeg bor i Oppegård så litt langt ifra Trondheim
Vis hele sitatet...
Jeg tullet litt med fyllekjøringsfilmene hans da
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av totto
Snakket akkurat med gusto, det man trenger er:
-nFF'er
-regga før 1/1 2004
-postcount over 800
-må være VIF
Vis hele sitatet...
Og før flere spør meg om dette; Nei, det var bare totto som "lagde en funnay".
Jeg tullet litt med fyllekjøringsfilmene hans da
Vis hele sitatet...
Hørte noe om det på #nFF her en dag hehe
Opprinnelig postet av Gusto
Og før flere spør meg om dette; Nei, det var bare totto som "lagde en funnay".
Vis hele sitatet...
Er jo genialt å be om et rush av poster fra brukere med 100 poster... hehe
Du er min venn
niigu's Avatar
Snakket akkurat med gusto, det man trenger er:
-nFF'er
-regga før 1/1 2004
-postcount over 800
-må være VIF

Blir nok lite folk der i år... hehe, kanskje jeg joiner rekka dersom jeg får dratt ræva mi opp dit.
-totto
Vis hele sitatet...
Og ViF-opplegget har ikke vært levende på omtrent.... hmm.. 2 år eller?
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Bitches Greia er at jeg synes det var tåpelig å begynne å mase om nFF rekke på TG allerede nå... Og hadde jo vært fint om man fikk hovedsaklig samla den "indre" kjernen av nFF'ere, ikke bare folk som regga seg for ett par måneder siden.. var poenget mitt, men for de som ikke skjønte det, kødda!
-totto
Vi kunne jo hatt no form for hierarki.. crew og pene jenter->vif->folk regga for over 2 år siden->1 år siden... osv.

Scha
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Eller så kan man jo alltids sitte sammen med kamerater i NFF og kameratene deres igjen osv...
De gamle medlemmene skal sikkert sitte i midten..