Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 654
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg lurer på hvor lang pause dere har hatt fra weed etter depersonalisering? Jeg har vært flere måneder uten, og føler meg normal igjen. Har lyst å prøve å røyke bittesmå mengder, og se hvordan det påvirker meg. Kom depersonaliseringa tilbake etter dere starta igjen eller var det borte? Vil liksom ikke oppleve sånn nesten psykose tilfeller igjen...
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stor sjanse for att det kommer til å skje igjen etter egen erfaring. Virker som du kanskje må droppe røykinga, men du kan jo prøve.
Jeg fortsatte å røyke, og det ga litt i 2-3 dager etterkant. Nok søvn hjelper. Nå er det helt borte, men det tok vel et år.
Anonym bruker
"Forelsket Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg sluttet i to år pga dp og tenkte det samme som deg. Funket i to uker, så var det pån igjen, vare enda verre. Nå er det tre år siden jeg sluttet og nå er jeg så og si «normal». Eller så har jeg bare lært meg å leve med det.

Mine 5 cent er at du dropper det. Ikke verdt det for litt moro
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du burde ikke gjøre det, stor sjanse for at samme skjer igjen.

Med meg fikk jeg psykose igjen fire måneder etter pause (pause pga rus utløst psykose og flere mnd vrangforestilt), åtte mnd etter pause,14 mnd etter pause, over to år etter pause når jeg skulle gjøre et forsøk med noen få trekk bare.. Tar ikke sjansen på å prøve igjen. Psykologen min sier det er vanlig å alltid få en reaksjon på det når man først har fått så kraftig reaksjon på det og at man bør slutte for godt for å ikke skade seg selv mere