Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 3321
Jeg hadde en ok nyttårsaften, men jeg tror den kunne vært ganske bedre uten probleme som oppsto

Min nyttårsaften :
-Vorspiel: 16.00-21.00 : Hyggelig vors med kamerater, mimring om året som har gått og god musikk. Kvelden ser bra ut

Fest : 21.00-23.30 : Hyggelig fest på et leid lokal hvor vi skulle være til halv tolv og alt ser bra ut, helt til en kamerat av meg slår en annen kamerat i hodet med en ølflaske fordi han trodde at kameraten rota med eks-kjæresten. Dette oppsto pga misforståelser, men kameraten min som ble slått ble veldig såret pga. det ikke er så fett å bli slått av bestekameraten. Derfor måtte jeg prate og "trøste" kompisen min resten av kvelden på festen vi var på.

Raketter : 23.30 : Tradisjon her i byen å gå på kirkeheia og se på rakettene bli skutt opp! Der var det kos, kameratene mine skvære opp og vi fikk sjofa masse jenter til nachspiel!

Nachspiel: 01.30-06.00: Nachspiel der vi hadde vorspiel, bare fryd og gammen! Godt selskap, god musikk og en luring innabords!
Men da et par kamerater av meg skulle fyre opp en bønne, skjer en av de verste noia-opplevelsene jeg har hatt i det siste! Jeg kommer gående mot mine venner som satt inntil et gjerde så de ikke kunne se veien. De skulle akkurat til å fyre opp, så ser jeg at den jævla politibilen kommer kjørende opp gata der nach'en var! Huset vi var i er nesten på toppen av et fjell midt i byen med en gate opp.
Det var ikke noen hyggelige politimenn heller nei, det var et par av disse bråkjekke aspirantene som står med batongen i den ene hånda og maglighten som de gnir opp i trynet på deg i den andre. De er så jævla frekke at jeg blir kvalm. Truet med anmeldelser og at de skulle " Ordne opp i det her på sin måte" osv..
Vi prater oss ut av det og til slutt avslutter den ene politigutten:" Der får ha et godt nyttår og en videre fin kveld!" Med sleskete slang. ARGH! Hater når de sier det!
Men, hadde vi fyrt opp den luringen 10 sekunder senere så hadde vi blitt så busta, sketchy sketchy.
Tilbake til nach hvor nesten alle hadde gått, (endelig, masse uinviterte folk som spytta inne) så var det grandiosa på gang! namnam. Overnatta på nachet (som var hos en venn av meg) fordi det så litt jævlig ut der, og jeg tenkte at jeg skulle hjelpe til å rydde opp.
En annen venn av meg som ble dårlig og spøy osv, overnattet også. Jeg ville ikke ligge i sammen med han, så jeg la meg i en annen seng ved siden av!

Dagen derpå:
Våkna tett liggende inntil min gode venn som hadde spydd dagen før, hadde vel gått i søvne, hehe. I hvertfall, han våkner med et par stooore tramp, og spyr ut halvliteren med julebrus som han nettop hadde drukket, siden de andre vennene mine som sov der hadde stukket for å handle mat så måtte jeg tørke opp det råtne spyet som lukta lusekur, æsjæsj.
Så måtte jeg holde på med han og hjelpe han rundt for å dusje, skaffe håndkle klær osv i en stund..
Etter litt eldreomsorg for denne karen gjensto bare ryddingen av leiligheten vi var i. Det så jævlig ut. Spy, spytt, tørka øl, sprit og faenskap på gulvet.

Så bar det hjem til familie middag klokka 17.00
-----------------------------------------------------------------------------------
Etter denne nyttårsaften føler jeg meg som en jæævla god venn etter å ha stelt/passa på to kamerater og hjulpet en 3 med å vaske ned leiligheten...

Noen andre som har noen heavy historier (min var ikke så heavy, men kanskje noen har noen verre) fra en nyttårsaften så "bring it on"

NB! vet at ikke denne er it-relatert, men la merke til nso's "godt nyttår" post et par celler ned, så da skeia jeg ut. Hva gjorde dere hjemme klokka halv ett forresten ????? NB!

Dette ble jævlig langt!
Hehe, snilt gjort med kameratene

Min nyttårsaften starta kl 8 hos en venn av meg som var alene hjemme sammen med 6 andre (altså 8 totalt).
Vi lagde masse god mat, spiste det, og prata rundt bordet.
Etter maten bare slappa vi av og prata sammen om hvordan året hadde vært, hva forventningene til det nye året var, og om nyttårsfortsetter osv..

Når klokka var rundt 11 - halv 12, stakk vi opp på "Havnabakken", som er en bakke med god utsikt utover Oslo fra toppen. Der var det jævlig mange fjortisser, så vi stakk innover ""skaugen"" mot "Tyskertoppen". Der var det få personer (og faktisk personer på vår alder der), så vi satte i gang og fyre opp raketter og beundre de ;D
Klokka 12, var det Godt Nytt År til hverandre og folk rundt, og fyring av en feit sigar, off course! SMS også til mange av vennene, men det var jo temmelig teit, i og med at ingen fikk de før i 6-7 tida dagen etter

Fyrte opp raketter til rundt 3-tida, og da stakk vi til ei veninne, for hun bodde nærmest. Vi var der til rundt 4-5 tida og snakka, og jeg gjorde noe som jeg ikke hadde gjort før:
Jeg skrev opp alt det negative i 2oo3 på en lapp. Ting som hadde skjedd som sugde, ting som jeg angra på, ting som jeg ville legge bak meg.
Alt det bant jeg fast til en middels stor rakett, og sendte til himmels! Nå var det 2oo4, og nytt år med nye muligheter!

Stakk til slutt hjem til kompisen min som var alene hjemme, og var der i en times tid og bare preika, så jeg var hjemme rundt 6-tida. Da var det "gratulerer" til nFF, og senga etterpå!

Våkna 01.01.04 klokka 17.00 sharp av brodern som vekka meg!
Lovte bra!
Min nyttårsaften var KJIP! Kunne ikke drikke pga. er på pencilin, men jeg tok meg et par ekstra korker med Cosylan (hostesaft med morfin i). Jeg satt hjemme alene til ca. kl. 23.50 og gikk deretter ned til tomta, som er samlingsstedet for alle i Lillesand hver nyttårsaften. Etter det ble jeg med oppom på nachtspiel til en kompis og satt der i 1-2 timer før jeg gikk hjem og til sengs.

Alt i alt så var dette en veldig kjip nyttårsaften, kjipt å ikke kunne drikke på årets festdag nr. 1!

Kan jo nevne at de ekstra korkene med Cosylan gjorde at jeg sov nesten hele 1 nyttårsdag
Hadde masse folk hjemme hos meg.
Folk begynte å spy, jeg pælma ut alle, vaska opp og gikk og la meg.
Da var kl 24.00.
Kjip nyttårsaften? Ja takk.
Min nyttårs aften var vel ok... Vi satt her en gjeng på rundt 7 stk. hele kvelden... Satt å drakk litt pils å spilte litt poker ut over kvelden... I tolv tiden tok vi opp vinduene, satte anlegget på full guffe, tok med oss et par pils ut og sendte opp fyrverkeri
min var også ganske grei... Hadde dratt hjem til landet for å drikke ilag med gamle venner og sånt.
Så jeg dro til venner i 23-tiden, eller skulle dra til dem... Glemte mobilen hjemme, og de hadde dratt en annen plass...
Så når rakettene dro til himmels sto jeg sammen med søstra mi og masse voksne folk.
Og når det var ferdig møtte jeg på gjengen, også stod vi utenfor hotellet her på plassen (der alle henger) og vi fant fort ut at siden vi er 16-17 år gammel slapp vi ikke inn på "discoteket".. så planen var å bli kjørt til nabobygda som er sånn 2 mil unna.
Så etter å ha ringt rundt fikk vi endelig noen til å kjøre oss. men siden vi var såpass mange (8stk) måtte han kjøre to ganger. Så vi orket ikke å stå ute å fryse, så 4 av oss dro hjem til en av oss og ventet, så drakk vi litt.. og så begynte telefoner å ringe og masse tull..
Det hele endte med at vi satt der hele natta og prata dritt men koselig det var det..
jeg skulle ligge hos en kompis, og på hjemturen holdt vi på å sprenge av oss hendene med en rakett og no rekkverkting.. vi fikk øresus, men det var ikke godt nok, så fant vi en spark og tullet litt rundt med den, også sprengte vi en postboks.. så gikk vi hjem og la oss
Opprinnelig postet av DarkStaar
Min nyttårsaften var KJIP! Kunne ikke drikke pga. er på pencilin, men jeg tok meg et par ekstra korker med Cosylan (hostesaft med morfin i). Jeg satt hjemme alene til ca. kl. 23.50 og gikk deretter ned til tomta, som er samlingsstedet for alle i Lillesand hver nyttårsaften. Etter det ble jeg med oppom på nachtspiel til en kompis og satt der i 1-2 timer før jeg gikk hjem og til sengs.

Alt i alt så var dette en veldig kjip nyttårsaften, kjipt å ikke kunne drikke på årets festdag nr. 1!

Kan jo nevne at de ekstra korkene med Cosylan gjorde at jeg sov nesten hele 1 nyttårsdag
Vis hele sitatet...
Hmm, litt morsomt, jeg var hos legen en dag, rett før nyttårsaften, og så fant jeg ut at jeg måtte ha medisiner mot sykdom, så sa jeg at jeg ikke ville ha penicilin, fordi da kunne jeg jo ikke drikke. Så sier legen min at dette ikke stemmer helt, for med vanlig penicilin kan man drikke så mye man vil, problemet er bare at man skiller ut penicilinen med urinen, slik at virkningen går ned.
Den eneste penicilinen som var farlig å ta, og drikke alkohol på samme tid, var en penicilin som kurerte underlivssykdommer, så nå begynner jeg å lure litt på hva slags sykdom du har :P

(Altså, jeg sier ikke at du har det, men jeg bare sier at jeg tenker meg om 2 ganger når noen sier de ikke kan drikke pga penicilinkur :P)

Jeg var edru hele kvelden, hadde vakt på nFF.
min nyttårsaften var skoey!

hjemme på familie middag til klokka ble nærmere 2200

dro og henta noen folk som skulle på fest, arrived der ca 2215

skjenka opp spriten, drakk for å bli fort full, full ca rundt 2250

2258 ca. griper tak i camilla (som hadde avtalt med meg at vi skulle "kose" på nyttårsaften), finner et rom i 2. etg.

"koser" til rundt 2350, kjapper oss ned og finner resten av folka, ut og nyte fyrverkeriet.

inn igjen rundt 0040, drikke litt til, camilla og jeg la oss rundt 0115(fordi vi hadde vært i byen fra klokka 0930-1400 før på dagen)
mellom 0230 og 0300, drar noen av vennene mine (hjem tror jeg)til ei dame for å "nache"

0400 ringer mamman til et hvist member her som har mista mobilen sin, og lurer på hvor han er...

ca mellom 1000 og 1230 finner jeg ut hvor han er... gir denne informasjonen videre til mor hans...

1400 blir henta av pappan min og drar hjem for frokost med camilla.

alt i alt en strålende nyttårsaften... *stolt*
Jeg var edru hele kvelden, hadde vakt på nFF.
Vis hele sitatet...
Jeg håper at dette bringer en del frynsegoder inn i det nye året
Better than thou.
Stå opp klokken 11. Vaske et eller annet. Begynne å drikke. Bli drita før middag. Fortsette å være det til klokken 06. Gå og legge seg med girlfriend. Våkne opp til et bomba horehus med masse gode historier.
PNuT's Avatar
Trådstarter
Noen andre som har noen heavy historier (min var ikke så heavy, men kanskje noen har noen verre) fra en nyttårsaften så "bring it on"
Vis hele sitatet...
Nei, vi vil ikke høre om solskinnshistoriene deres. Jeg vil høre om nyttårsaften deres fra helvete!
lille nyttårsaften: veldig mange øl på folken. endte opp hjemme hos en kamerat som var veldig ivrig med å sjenke whiskey i glasset mitt.

nyttårsaften: utrolig stiv i bakbenene, ikke så veldig fyllesjuk, hjem å prøve å ta til seg næring (noe som ikke går), prøve å drite, noe som ikke går så bra, dra på fest. 8 halvlitere og en kvart flaske whiskey senere var det noen (les: undertegnede) som ikke ville gå opp trappen for å legge seg fordi det var folk der som ville skyte meg, og det hele var ganske platoon, vistnokk.

fint å avreagere
morten: Hmm, stemmer dette? Jeg trodde at man ikke kunne drikke alkohol uansett på pencilin...

Er forresten (akutt) bronkitt jeg har
Nyttårsaften begynte med litt hoste og snørrete nese, men iløpet av kvelden så fikk jeg feber og begynte å kaste opp og greier.
Fikk sett fyrverkeriet og greier, men ble sangeliggende resten av natten som jeg egentlig skulle vært på fest, men men, sånn er vel livet... Shit happends!
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Først satt jeg hos en kamerat og drakk en halvliter, så skulle jeg spise middag hos en kamerat, med foreldre. Det tok seff alt for lang tid og vi ble jævlig forsinket. Når vi først kom oss ut fant vi ut at den festen vi skulle på var teh lameo og det at var uchill å begynne å drikke så seint uansett. 23.30 tassa vi tilbake til familiefesten og skøyt opp raketter... Dette var kveldens høydepunkt, ettersom jeg ikke orka noe etterpå pga forkjølelse....

Better than thou.
Å, ja, glemte jeg å nevne at noen stjal veska til nevnte girlfriend, med mobiltelefon, kort, cash, id, sminke and the works? 5000 spenn ut vinduet det gitt..
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Jauda, nyttårsaften lovte bra, jeg hadde en liter hjemmelaga konjakk og en liter brennvin.

Troppa opp på festen 21:00, grunnet mangel på vorspiel. Fyrte opp kaffetraktern og lagde meg en himlans god karsk (kaffe med brennevin i, for dere sørpå). Etterhvert ble det flere kopper og man ble fin i formen. 23:30 skulle alle ut, ettersom vi skulle på rundkjøringa 24:00, etter tradisjonen.

Da vi endelig fikk stabla oss bortover til rundkjøringa, fikk vi flere eksempler på at fyll og fyrverkeri ikke hører sammen.

Sto og sendte opp raketter til kvart på ett, og vi skulle tilbake til festen. Noe tynnere befolket enn før, siden noen fikk juling på rundkjøringa og valgte å dra hjem.

Rundt 02:30 kom foreldrene til hu som hadde festen hjem, og vi sto ute til rundt 03:30. Da var det en smarting som visste av et nachspiel, og halvparten av gjengen dro oppover til nachspielet.

Nachspielet sucka, så jeg og et par kammiser dro hjem for å sove.
Tror jeg topper de fleste her. Jeg hadde nattevakt på jobben. Jobba fra 24 til 08.30.
Var riktignok jævlig slækt og godt betalt, men allikevel..
fest i den nye leiligheten min..
jeg og en kamerat ofrer og henter sofaer til stua siden det var lite med sitteplasser..
alle sofaene ble spydd ned, vasken på badet rant over på grunn av mye spy.
noen spøy i gangen, noen spøy på do.
noen knuste skostativet mitt, noen brakk senga mi, noen brakk senga til kameraten min, skapet mitt falt fra hverandre.
jeg falt ned på noen togskinner, fikk nesten juling fordi jeg ga en mongofyr en påtent kinaputt.
ødla jakka til ei venninne når jeg prøvde den på og den sprakk..
romkameraten min sykla dritafull bortover isen samtidig som han sendte rakketter opp fra hånda..
endte med at han kælva jævla stygt.
en rakett fløy inn i stua etter at vi sendte den opp fra vinduet.
noen bøffa den flotte glassfisken vår og potetgullet mitt..
noen brakk toastjernet mitt og noen spydde på den nye lampa mi..
det var den nyttårsaftenen...
dagen derpå fikk vi klage fra huseieren...
Better than thou.
Fjortissfyll. Ah, those were the days!
PNuT's Avatar
Trådstarter
Geitost leder til nå! Fy faen. Hvor gammel er du ?
geitost: hørtes hyggelig ut.

Alle forventer så jævlig mye av nyttårsaften at man alltid blir så jævlig skuffa når den endelig er ferdig. Når man skjønner at forhåpningene til nyttårsaften ikke funker, så prøver man å lappe på det, noe som gjør det ti ganger verre.
..ti tusen tommeltotta, næggelsprætt og sælbuvotta, storsko og stilongs med strækk..

Eneste nyttårsaften jeg ikke har tent på noe som har smelt, hyla eller kjørt avgårde, kun en fet sigar.. Fikk ikke tak i noe pangpang p.g.a. latskap Ble bare full og så på svenska tjejer

Kjørte snowkarts (gocart med piggdekk på is) første nyttårsdag.. Det var jæla stilig..
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Nyttårsaften i år var mer en fet nok, så den er det ingen vits i å ta for seg, fjorårets derimot......

Min vane tro hadde jeg venta til siste liten for å finne ut hvor jeg skulle dra for kvelden, og det ente opp med at jeg ringte en perifer venn av meg, som hadde mumla om "en jævlig kul kis som skulle ha kanonparty i leiligheten sin". jeg slengte på meg dressen, pusset skoene, festet garde-mansjettene, gredde håret og begynnte å bygge opp store forventninger til hva kvelden kunne by på av fristende mus. transport-oppdrag ble delegert til fattern som pent og pyntelig kjørte sin brisne og veltalende sønn til festen, som viste seg å foregå i en leilighet som lå over en restaurant. nevnte restaurant var utleid til et annet nyttårslag. Fortrøsningsfullt ringer jeg på døra til leiligheten, og entrer partyet med en sigg i kjeften og en flaske JD i hånda. Kveldens første tabbe åpenbarte seg raskt. jeg var nemlig den eneste nelliken i huset som hadde troppet opp i dress, og dette kallte umidelbart på høylytte kommentarer fra råne-klientellet i sofaen. Jeg ble stående på gulvet og gape, mens jeg forfjamset sugde i meg inntrykkene fra sofaene. Den "kule kisen" var en fet brande ved navn ulf, som satt plantet i en smussete skinnstol, ikledd adidas treningsdress. i hånda hadde han en stor flaske hjemmebrent blandet med solo, som han drakk grådige slurker av med stor nytelse. nevnte ulf viste seg heldigvis senere å være en allright kar. I tillegg til ham bestod den brokete blandingen av: min kamerat( som i det minste hadde prestert å ta på seg en skjorte, slik at jeg ikke ble fullstendig ensom), dama til ulf, to tretten år gamle jenter som fniste stygt hver gang noen sa noe, en idiot vi kaller disney, som klådde stygt på den ene tretten-åringen (forøvrig 22 år gammel), en bøs dust, dama til den bøse dusten, en kronisk idiot som går under navnet vannhuet, og en grei kis som presenterte seg som jack. I tillegg lå det en koma-full stilk bak en høytaler og sov, men han har ingen videre rolle i historien.

jeg satt meg desillusjonert ned i den ene sofaen, og begynte å drikke grådig mens jeg la en plan for å tråkkle meg inn på festen nedenunder, hvor jeg hadde sett et par kjente tryner. Lenge skulle jeg ikke få sitte i harmoni. kl. 22.00 begynner forsamlingen å bli grådigere dritings, og den bøse kisen beskylder disney for ikke å bare klå på trettenåringer, men samtidig kaste flørtende blikk på den bøse kisens dame. han denger til disney, som blir sur og denger igjen. Heri blander vannhuet seg inn, som viser seg å være fetter av en bøse kisen. han planter disney pent i bakken og sparker til ham i ryggen så han blir vindskeiv. Ulf reiser seg til sist fra sofaen for å megle, mens min venn og jack kaster seg inn i kampen for å roe ned, og pådrar seg noen kraftige vinger fra vannhuet som har gått berserk. igjen i sofaen sitter trettenåringene og fniser, damene og griner, og jeg sjokkert, over med hvilken fart dette opptrinnet kom i gang.

gemyttene roer seg ned etterhvert, og folk sitter å kjefter på hverandre over sofaene, mens ulf har satt fra seg flaska si og prøver febrilsk å roe ned situasjonen. I selvsamme øyeblikk smeller døra opp, og et kokain-påvirket pubertetsmonster raver inn på jakt etter en allerede skamslåtte disney. Det kommer fram at den gode disney et par timer tidligere hadde vært på dass og spønket på magen til en ene trettenåringen, hvorpå den andre trettenåringen var blitt sjalu på sin venninde, og hadde sendt sms til hennes bror (pubertetsmonsteret). hele regla med slåss og faen setter i gang på nytt, mens dama til den bøse kisen høylytt erklærer at hun vil slå opp. Han blir ytterligere agro og begynner av merkelige grunner å denge til ulf. samstundes har dama til ulf sett seg lei på dette tullet, og blenger opp en hagle ulf hadde på soverommet, som hun ukontrolert veiver mot forsamlingen. jeg gikk i dekkning med et smell og ålte meg ut døra i skjul, for nå luktet det politi i det fjerne. vel ute fyrte jeg opp nyttårsjointen min, ble god og skev og bestillte taxi for å komme meg vekk fra dette helvete på jord.

resten av kvelden forløp i fred å ro på et nachspiel jeg var så heldig å få beskjed om. hvor nervene etterhvert kom på plass.
Må nesten si jeg ikke vet hva som skjedde nyttårs aften her jeg. Fra klokken 8-9 var det middag med venner og slikt, som var koslig. Etter startet jeg på med drikkingen, megen hardt. Klokken ti var jeg helt på tryne og begynte å spy utenfor der vi var. Ca. kl. 11 ble jeg sendt hjem med drosje(fikk ikke sett noen rakketter). Med det rare var at mor og far sa at jeg kom hjem klokken 2, og da hadde jeg ikke vært noen annen sted. 3 timer hvor jeg måtte ha vært i drosjen. For å si det på den måten at jeg feiret ikke nyttårsaften i år jeg :/
geitost leder til nå!
Kjipt at noen bøffa potetgullet ditt
Jeg skrev over min nyttårsaften som var NÅ jeg.. bah.

Når jeg var en del mindre, så ble fattern heftig dritings, som han _aldri_ ellers er, og tente på en sånn spinne-greie (UFO-sak), og kasta på teppet inne. Etterpå tente han på stjerneskudd inne og holdt på å brenne ned kåken når han holdt de mot gardinene..
Mamma klikka på han, de slåss heftig, jeg stakk ut for å ikke være med på det hele, sendte opp en "skyte"-sak som skyter en kule og sprenger, den treffer en fyr som går bortover veien, han beiner etter meg inn i huset og kjefter på meg.
Fattern bryter inn, de er rett ved å slåss før modern bryte inn og fiker til duden.
Jeg starter å grine, og beiner opp på rommet og låser..

Happy child-memory fra nyttårsaften <3
Min nyttårsaften var ganske fet. Jeg starta på fors med mange gode venner. Etter noen pils fikk jeg og en venn litt pot av en annen venn som vi røyka på forsen. Etter en stund dro vi til en annen fest som var kjip! Jeg fikk super munchies og spiste følgende:

1 eple
2 bananer
2 avokadoer
ca. 5 poteter
1 tomat
masse tacosaus

Etter en stund dro jeg og to venner videre til enda en fest. Der fikk vi mere pot og jeg fikk mere munchies. Jeg spiste 5 til 7 kyllingfileter og så sendte vi opp raketter. Det var alt i alt en fet slutt på det gamle året og en grei start på det nye. Venne min spydde til slutt, men det gikk ok.

offtopic: DarkStaar: hvor får man tak i colysan eller hva det het?
tror ikke akkurat jeg heller hadde en så veldig morro nyttårsaften.
var i bilulykke 30des,natt til 31 og lå på sykehuset til
nyttårsaften kvelden, fikk dra hjem på kvelden. satt inne
å så på rakettene, og måtte reise inn igjen på sykehuset
1 jan om morgenen.

røyk korsbanda i hånda og knuste noe i den, kutt i bakhode, kutt i skuldra og kjeven ut av funksjon, knuste tennene. vakke noe serli gøy.

skal forresten inn igjen i morgen på sykehuset.

så det ble en kjip nyttårsaften, men skal feire en ny nyttårsaften den 30/31 jan, og det kan bli morro..
Hehe, nyttårsaften ja.

18.oo-->19.3o: kjøre den lille snørrungen av en broder rundt (julebukk, langt mellom husa)

2o.oo-->23.oo: familie og middag greier

23.oo-->23.45: alkoholfri festing (kjipe greier, men fattern er helt vill når det gjelder raketter og alkohol, noe som er greit for så vidt)

23.45-->oo.15: skyte raketter og røyke sigar, utbryter helt spontant "wow" når eg skyter mamma med et rakett-batteri (gikk fint, bare så veldig tøft ut)

oo.15-->oo.17: fatterns "brannmann"-tale etterfulgt av champagne

oo.30-->gud vet når eg slokna: festing

edit: festingen foregikk forresten hos kamerater borti veien, der det faktisk tok fyr i toppen av plommetreet pga en artig rakett noen hadde bygd
Sist endret av vell; 6. januar 2004 kl. 15:44.
- ankom på fest rundt 23.00 etter langt vorspiel og stress med å finne frem. Oppdager at jeg er den eneste uten dress og får høre det. Går utenfor og røyker en av nyttårsjointene med kompis.
- ca. 24.00: sprette champis og se på fyrverkeri utenfor.
- ukjent tidspunkt: sklir i en trapp inne i huset. knuser en ølflaske i fallet og fyren som bor der klikker på meg. Smerter i lår, rygg, albue og hånd når jeg våkner dagen derpå.
- rundt 03.00: slår til fyren som fungerer som dørvakt på festen. Han blir sint og denger meg i veggen en del ganger. Fyren var svær og hadde kamerater som også slo en kompis av meg i magen. Jeg og en del andre blir kastet ut. (dørvakten hadde forøvrig delt velvillig av champagne-flasken sin med meg i løpet av kvelden)
- Min litt mindre fulle kompis vil gå hjem og vi deler nyttårsjoint nr. 2. Jeg snubler meg ned på en annen fest hvor jeg treffer mange kjente ansikter fra skolen. Ønsker div. folk godt nyttår ved å kysse de på kinnet (mest gutter)
- hjemme ca. 05.30. Våkner 1. jan til en svær spydam på gulvet på rommet mitt.
- hooker opp med kompis på kvelden og drikker posen med drikke (pils, rusbrus, rødvin..) jeg/vi hadde stjelt på festen kvelden før.

Referatet er konstruert utifra bruddstykker av egen hukommelse og ting jeg har blitt fortalt i ettertid. Alt i alt: En nyttårsaften i litt for høy grad preget av vold og tull. Håper neste blir bedre :/
Sist endret av polk; 6. januar 2004 kl. 18:57.
Opprinnelig postet av felix_poker


offtopic: DarkStaar: hvor får man tak i colysan eller hva det het?
Vis hele sitatet...
Cosylan er på blå resept, så man kan få det på apoteket. Er visstnok et veldig ettertraktet produkt for hardere narkomane som man kan få gode penger for...

Må inn til legen og få ny flaske i morgen jeg, den gikk tom i går
▼ ... over et år senere ... ▼
År 1999/2000 stod vi på en haug med mange andre folk og skøyt opp mange raketter. Så kom en dust å tente på en Gedigen greie 2 meter fra meg. Før jeg viste om det snur jeg meg og får en startrakett midt i øyet. Jeg skriker og løper mot pappa som står med Champanje i hånden og snakker med en person. Han ser jeg er blitt rød rundt øyet og heller Champis over meg. Folk rundt begynner å lure og ser forskrekket ut. Vi løp ned fra den store haugen og broren min med den store kassen sin med mist 30 raketter i. Vel fremme løp vi inn i huset (festlokalet) og helte masse vann over øyet. Selv kunne jeg se og det var jeg glad for. Heldigvis var noen som var der lege og fikk sett godt på øyet. Hadde raketten truffeten halv cm lengere ned hadde jeg vært blind på venstre øyet. Da var jeg bare 11 år gammel. Ikke særlig gøy, er ikke så glad i raketter nå.

Thea R.M (nesten blind, men blid ) 15 år.
fint å dra opp gamle tråder???

trukke jeg selv har hatt en dårlig nyttårs aften!
Nyttårsaften i Thailand slår alt, remser på flere tusen kinaputter som går amokk i trange gater med barer på hver side. Nydelig XD
Sitat av John B
Nyttårsaften i Thailand slår alt, remser på flere tusen kinaputter som går amokk i trange gater med barer på hver side. Nydelig XD
Vis hele sitatet...
Var det forferdelig?
hehe er ikke denne tråden litt gammel:P
OT: jeg fikk en hyler inn i ene beine på boksa mi i 2005
Åh herren! Alt en stakkars moderator må slite med!