Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  110 18856
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Yeah, right. Så om faren til ett barn banker dritten ut av han (bryter loven) så skal barnet ta det med ett smil og svare at han elsker faren sin?
Vis hele sitatet...
Vel, da har jo faren brutt med "family takes care of each others".

Det er vel også litt forskjell på å misshandle barnet sitt en å prøve å overtale han til å trekke en anmeldelse? (Merk, jeg sier ikke at den sistnevnte handlingen er akseptabel, bare at det er en forskjell)

Så ikke anmeld faren, men du kan godt gi han en advarsel om at hvis dette hender igjen så kan det hende det ender med to anmeldelser isteden for en.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av 8bit Vis innlegg
Vel, da har jo faren brutt med "family takes care of each others".

Det er vel også litt forskjell på å misshandle barnet sitt en å prøve å overtale han til å trekke en anmeldelse? (Merk, jeg sier ikke at den sistnevnte handlingen er akseptabel, bare at det er en forskjell)

Så ikke anmeld faren, men du kan godt gi han en advarsel om at hvis dette hender igjen så kan det hende det ender med to anmeldelser isteden for en.
Vis hele sitatet...
Men om det er en annen person som har brukt vold mot sønnen ville jeg faktisk selv tatt sterkt avstand til faren om han ba meg om å droppe anmeldelsen. Jeg ville aldri anmeldt min egen far, men derimot vært sterkt kritisk til han fremover og hatt en riktig prat med han, det er jo å indirekte godta at andre mennesker bruker vold mot sin egen sønn. (som i personlig mening er nesten like ille...)
Hvis jeg var deg, så ville jeg prøvd å sette meg inn i politimannens situasjon når han brukte makt mot deg. Vurder igjen om det var nødvendig, hva ville du gjort hvis du var han? Hvis du fortsatt synes at politimannen brukte unødvendig mye vold, så synes jeg at du bør anmelde.

Sett deg ned med din far og snakk om dette, forklar rolig hvorfor du evt. ikke ønsker å trekke anmeldelsen. Du må gjerne tenke gjennom et par punkter som du tar opp med han når du først snakker om dette.
Håper ikke du trekker anmeldelsen.

Jeg har aldri blitt "busta med 30 g et eller annet" som sagt lenger oppe, og HATER IKKE politiet. Men jeg liker ikke at politiet misbruker makten sin! Og håper derfor at de som fortjener å bli dømt for unødig maktbruk blir det.
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Du lar saken gå sin gang, la de som skal ta seg av skyldspørsmålet gjøre det!
Det kan ikke være sånn at en Politi snakker med politikompisen sin som ber sønnen sin trekke anmeldelsen.
meeeeeen hva gjør du a, trådstarter? må jo se hva du endte med
Navbruker fra Moss
fortell dem som har saken at faren din prøver å true deg til å trekke saken evnt stå frem i media
og be deg trekke andmeldelsen er jo i seg selv en umoralsk ting og gjøre... og bare på grunnlaget av dette du har skrevet her ville jeg sakt at det er større grunn til og ikke droppe anmeldelsen
Sitat av LINNERN Vis innlegg
fortell dem som har saken at faren din prøver å true deg til å trekke saken evnt stå frem i media
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal han lyge?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Merkelig at trådstarter aldri har svart og siste aktivitet var 10 minutter etter han lagde tråden Razzia??
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Hva skjer a?