Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  792 200829
Sitat av kakeflekk Vis innlegg
Synes det er dårlig med alle dere som utnytter selskap ved å lyve om å ha fått dårlige produkter etc. En ting er å spørre om å få ting og rekvisita, men det dere driver med er praktisk talt som tyveri...
Vis hele sitatet...
Har hatt en del dårlige opplevelser med tilstandene på thunder sine snus poser, så dette har jeg ikke dårlig samvittighet for..
Jeg tviler på at dere fikk snus nå.
Hello,

Errors can happen in our production and this we apologize for that. Normally we would send you some new snus It's not possible to send new snus directly to you in Norway due to the duty.

You can get new snus where you buy it normally - or contact our importer on or call 66 84 72 11

Have a nice day.

Med venlig hilsen / Regards
V2 Tobacco A/S

Marc Vogel
www.v2tobacco.com

Tel: +4587706030
Vis hele sitatet...
EDIT: Jeg fikk napp hos Monster Energy, de skulle sende meg noe klær eller noe.
Sist endret av DikkeDikk; 6. januar 2012 kl. 09:01.
Blir litt feil å lyve til masse selskaper for å få gratis ting tilsendt da. Nevnte en metode før i tråden, men det var fordi jeg leste om det på en blogg en gang å syntes det var så jævla bra påfunn.

Selv har jeg akkurat klaget på en pakke boller som jeg fant en TREBIT i, ja det er faktisk sant. Så om jeg får tilsendt noe så kan jeg sikkert si ifra til alle dere snyltere.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Jeg tviler på at dere fikk snus nå.

EDIT: Jeg fikk napp hos Monster Energy, de skulle sende meg noe klær eller noe.
Vis hele sitatet...
Ja, fikk det samme. Søstra mi hadde bursdag så ble en email til Valve ja. *Host*
Sitat av kakeflekk Vis innlegg
Synes det er dårlig med alle dere som utnytter selskap ved å lyve om å ha fått dårlige produkter etc. En ting er å spørre om å få ting og rekvisita, men det dere driver med er praktisk talt som tyveri...
Vis hele sitatet...
Det er jo opp til hver enkelt bedrift å avgjøre hvorvidt de vil gi ut varer eller ikke. Jeg har jo lov å klage så mye jeg vil, men det er ikke dermed sagt at jeg skal ha postkassen full av beklagelser og godtgjørelser.


Hei, på grunn av norsk lovverk med aldersgrense 20 år for brennevin, kan vi ikke sende deg utstyr.

Med vennlig hilsen/ Best regards

Knut M. Ranum
Vis hele sitatet...
Spurte pent direkte til han om prizelius hadde noe jeg kunne få, fordi jeg bygger en bar.
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
noen som troller her eller? nummeret stemmer ikke med personene,men adressen stemmer med navnet?
body





Hei, vi har dessverre gått tomme for utstyr.




Med vennlig hilsen/ Best regards



Knut M. Ranum


Så nå får ikke vi som de lovte utstyr det heller.
Tror de har bestemt seg for å ikke sende noe i det hele tatt
Ja jeg fikk samme mail fra han
Ser ut som de ikke sender ut noe i det hele tatt selv etter og ha lovet oss noe

Skrev tilbake til public relations jeg om dette med å love kundene sine noe også ikke holde det igjen senere.
Så får vi se om jeg får tilsendt noe fra de som kompensasjon isteden
Fikk selv denne mailen tidligere i dag:

Hei, vi har dessverre ingen ting å sende deg nå.

Med vennlig hilsen/ Best regards
For Robert Prizelius as


Knut M. Ranum

-----------------------------------------------------------------

Kan fint forstå at han velger å ikke sende ut noenting, da han sikkert har mottatt et titalls mailer fra gratiskåte freaks. Han har sikkert ikke skjønt noenting da det plutselig renner inn med forespørsler om gratisprodukter. Han får sikkert 2 henvendelser i uka til vanlig. Du må ikke google mye får denne tråden dukker opp.

Man får bare smøre seg med tålmodighet, sende en mail om noen måneder så stiller sikkert situasjonen seg litt annerledes. Regner med de fleste mailene gikk ut på baren jeg akkurat har pusset opp.
Sist endret av stagg; 6. januar 2012 kl. 12:05.
Var en å tråden som ringte her og han sa at han hadde mottatt over 100 mailer!
Men burde ikke det være positivt og få reklamen sin ut i de tusen hjem da?
Ikke når han ikke har nok å sende ut.
Jeg vet ikke hva dere syntes, men kanskje en av oss skulle tatt initiativet for å lage en ny tråd hvor førstepost inneholder alle "metodene"? Kanskje med spoilers med eksempler om det er mulig..
Tviler på det er noen god idé å lage en "mal" for dette.. De vil jo fort skjønne tegninga når de mottar flere mails daglig med nøyaktig samme tekst. Men en liste over hvilke steder som faktisk sender ut ting hadde ikke vært så dumt!
For et par år siden sendte jeg ut en mail til en rekke dagligvarekjeder, vanlige forretninger osv, og fortalte at jeg var fan av deres produkter og hadde sverget til dem som bedrift i årevis. (Endret litt på hver mail selfølgelig). Ila. to uker hadde jeg mottatt alt fra penner, flaskeåpnere, kortåpnere, et gavekort, kortstokker, JoJo-er, skriveblokker, et hav av klistermerker osv osv.. Veldig morro å se hva man faktisk kan skaffe seg uten å gjøre annet enn å sende en mail!
ICA og kiwi sender til meg nå
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Ja, fikk det samme. Søstra mi hadde bursdag så ble en email til Valve ja. *Host*
Vis hele sitatet...
satan da...
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Ja, fikk det samme. Søstra mi hadde bursdag så ble en email til Valve ja. *Host*
Vis hele sitatet...
Du har ikke fått svar, har du?
Hva om noen får noe fra et firma så kan de holde det for seg selv istede for å poste det her? Da slipper f.eks jagermeister og få 150 e-mails på en dag og ender med at det er bare han første som spurte får no...
Kan da meddele at en pose Nidar Favoritter dumpet ned i postkassen i dag!
Driver et par små nettbutikker og har fått ca 15 henvendelser angående dette i løpet av de siste dagene.

De fleste av disse har vært av typen "Kan jeg få noen gratis ting?" eller "jeg skal dedikere et rom til...." som egentlig er helt greitt. Og hadde det ikke vært for at jeg har fått 15 stk, jeg har sett denne tråden og ikke har lyst til å havne på listen over "lettlurte" hadde jeg sikkert sendt ut noen ting. Men har nå også fått et par av typen "jeg har kreft/uhelbredlig sykdom"

Jeg vet ikke om det er en løgn. Det kan jo være folk her inne med sykdommer som har sett denne tråden og bestemt seg for å prøve seg. Men hvis det er løgn, og du/dere som har skrivd slike mailer ser dette:

SKAMM DERE!
Sitat av mroj Vis innlegg
Du har ikke fått svar, har du?
Vis hele sitatet...
Nei, ikke enda.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Sitat av dropkick Vis innlegg
gjorde dette bare for å sjekke hva som skjedde, men det gav avkastning gitt!
Vis hele sitatet...
Du er vell ikke typen som spiser opp halvparten av maten på restaurant før du arrogant knipser bort en servitør og sender tilbake resten med en "klage" og krav på ny mat, kun for å kødde med kjøkkenet slik at du kan sjekke hva som skjer?
Du høres ut som en type som kunne funnet på noe slikt tull, så jeg spør deg pent på forhånd om å aldri gjøre noe slikt, med mindre maten faktisk smaker drit.
Da skal du nesten forvente deg en gratis dessert som trøst i tillegg.

peace!
Sitat av HighHero Vis innlegg
Driver et par små nettbutikker og har fått ca 15 henvendelser angående dette i løpet av de siste dagene.

De fleste av disse har vært av typen "Kan jeg få noen gratis ting?" eller "jeg skal dedikere et rom til...." som egentlig er helt greitt. Og hadde det ikke vært for at jeg har fått 15 stk, jeg har sett denne tråden og ikke har lyst til å havne på listen over "lettlurte" hadde jeg sikkert sendt ut noen ting. Men har nå også fått et par av typen "jeg har kreft/uhelbredlig sykdom"

Jeg vet ikke om det er en løgn. Det kan jo være folk her inne med sykdommer som har sett denne tråden og bestemt seg for å prøve seg. Men hvis det er løgn, og du/dere som har skrivd slike mailer ser dette:

SKAMM DERE!
Vis hele sitatet...
Er selfølgelig helt umoralsk bruke sykdom på den måten der.
Men jeg håper de fleste her inne er voksne nok til å kunne forstå at det er visse ting man ikke spøker med.
Var jo en kvinne som drev og samlet inn penger som sa hun hadde kreft som ikke haddde det og måtte i retten for bedrageri.

Men jeg velger og tro at de fleste freak brukerne er reflekterte mennesker som ganske enkelt spør på en hyggelig og grei måte om man har noen effekter/reklame man vil gi bort.
Jeg går gjerne med en t skjorte og er et levende reklameskilt for et produkt så lenge det gir meg klær på kroppen hehe
I Forsvaret får du hus, mat og klær i et år og du kan være med på telttur og døgning med og uten våpen.
Takk skal dere faen meg ha...
Fikk nettop mail fra Knut karen og fikk beskjed om at de ikke hadde mer utstyr, skulle aldri har postet det her...
"Hei, vi har ikke noen ting å sende deg nå.

Med vennlig hilsen/ Best regards

Knut M. Ranum"

FFfffuuu. Skjønner han godt da, sikkert fått meldinger fra titalls freaks som har lyst på noe gratis. Blir nok å vente ett par måneder, ja.
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Fikk ting fra friele, kiwi, ica (fikk både rimi og ica ting fra dem?) og toro i posten i dag
Siiick hvor mange forespørsler mr Knut M. Ranum har fått i løpet av en uke.. Hahaha!
Sitat av overnite Vis innlegg
I Forsvaret får du hus, mat og klær i et år og du kan være med på telttur og døgning med og uten våpen.
Vis hele sitatet...
Fikk svar, fikk ikke noe hus jeg. Men jeg kunne fint få bo i skauen sammen med et tyvetalls andre gutter? Er dette for noe tull da? Skulle ha hus jeg, ikke bo i telt med andre svette gutter.

------------------------------------------

Stakkars Knut.

Nesten så man fikk lyst til å sende mannen en mail med link til tråden her. Han må lure på hva det er som foregår siden han får så mange mail. Ender vel opp med en caps til hver enkelt person som spør framover nå. Ikke så lurt å sende ut gaver som tilsvarer en halv bar. Halvparten av mailene han har fått er sikkert fra personer som ikke engang får kjøpt Jeger på polet.

Men, men. Vi skal ha for forsøket. Sender han en mail til sommeren igjen. Da med et annen mail-adresse. For alt vi vet så har han laget seg en liste nå som er merktet, ikke svar på denne mailen.
Noen som har fått noe fra champagne bedrifter? En mega champagne dummy flaske hadde passet perfekt i kåken!
hadde jeg vært en av dere som har fått noe, hadde jeg aldri i verden fortalt det her.
10k nordmenn har nå blitt snyltere
fikk mercedes nøkkelring i posten i går
fikk svar fra ica idag
Hei.


Da sender vi deg noe i posten i dag

Har du andre spørsmål eller synspunkter er du velkommen til å kontakte oss igjen.

Vennlig hilsen
ICA Kundekontakt




ICA Norge AS, Sinsenveien 45, Postboks 6500, Rodeløkka, 0501 OSLO
Telefon ICA Kundekontakt 800 41500
Telefax ICA Kundekontakt 22 15 61 53
E-post ICA Kundekontakt
Sist endret av okkla; 9. januar 2012 kl. 11:33.
Sitat av GROVløs Vis innlegg
hadde jeg vært en av dere som har fått noe, hadde jeg aldri i verden fortalt det her.
Vis hele sitatet...
Nei, det er helt forkastelig, flaut og dumt å fortelle det. Hva mener du egentlig? Hviss jeg har fått reklameeffekter fra et stort firma, så vil jeg fortelle om det her så andre interesserte også har mulighet til å få tak i.
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Nei, det er helt forkastelig, flaut og dumt å fortelle det. Hva mener du egentlig? Hviss jeg har fått reklameeffekter fra et stort firma, så vil jeg fortelle om det her så andre interesserte også har mulighet til å få tak i.
Vis hele sitatet...
Prøv å sende mail til Jagermaister du. Gi tilbakemelding om du får noe.
Sitat av stagg Vis innlegg
Prøv å sende mail til Jagermaister du. Gi tilbakemelding om du får noe.
Vis hele sitatet...
Vett ikke om du la merke til det, men jeg var altså den som tipset alle om jegermeister. Jeg sendte de epost for mange år siden (og fikk det meste av effekter). At folk har valgt å bruke min metode (dekorere baren) får de stå for selv.
Bedrifter slutter vell å gi vekk tinger, vist de skjønner at de blir utnyttet !
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Vett ikke om du la merke til det, men jeg var altså den som tipset alle om jegermeister. Jeg sendte de epost for mange år siden (og fikk det meste av effekter). At folk har valgt å bruke min metode (dekorere baren) får de stå for selv.
Vis hele sitatet...
Joda, Streken mente det var noe kjent med deg. Ikke for å være frekk, men jeg tviler på at det har med hvordan hver enkelt person formulerte seg i mailen. Kanskje de første. Men Knut M har sikkert mottatt oppimot 100 mailer. Ganske utrolig at han orker svare alle som sender han en mail. Service innstilt, den skal han ha.

Men for all del. Del her om noen får tak i noe. For min del så var et bare Jagermaister som var interessant siden pakken var på størrelsen med en liten bil. Alt det andre klarer jeg meg fint foruten.
Ja, jeg bruker heller ikke som hobby å drive og sende epost rundt til alle verdens firmaer. Det synes jeg er direkte barnslig (wow, en kulepenn fra kiwi i posten, kooonge).

Har fått fra Jegermeister og Captain Morgan Hvorfor jeg skal holde det hemmelig når jeg allerede har fått lurer jeg derimot på Var det som var poenget mitt rettet til brukeren: "Grovløs".
Hei.


Da sender vi deg litt i posten i dag. Vi har dessverre veldig lite reklameartikler for tiden.



Vennlig hilsen
ICA Kundekontakt




ICA Norge AS, Sinsenveien 45, Postboks 6500, Rodeløkka, 0501 OSLO
Telefon ICA Kundekontakt 800 41500
Telefax ICA Kundekontakt 22 15 61 53
E-post ICA Kundekontakt
Vis hele sitatet...
Fikk også
Dear [JEG],

Many thanks for purchasing our speakers. I’d be happy to send you a t-shirt – we have sizes M, L and XL, please let me know which size you prefer and let me have an address.
We also give anyone who purchases one of our products three months free membership to Society of Sound. This entitles you to download all the current titles in our catalogue available in three high-quality formats including 24-bit FLAC, you can see all the current albums here: http://www.bowers-wilkins.co.uk/Soci...ic/albums.html
Vis hele sitatet...
Ganske glad
Har også muligens fått en sponsor til å sponse høytallere til hylle på tg, mot litt reklame selvfølgelig da...
Til dere som har sendt e-post til ICA og Kiwi o.l: Hva har dere spørt om? "Hey, kan jeg få litt mat i posten?".. ?
Sitat av Huztle Vis innlegg
Til dere som har sendt e-post til ICA og Kiwi o.l: Hva har dere spørt om? "Hey, kan jeg få litt mat i posten?".. ?
Vis hele sitatet...
Evt. "Heisann...har dere noe reklameeffekter liggende på lur?. Jeg og klassen min skal ha et skoleprosjekt/rollespill angående dagligvarebutikker og da kunne vi tenkt å bruke reklameeffektene deres F.eks t-skjorte, kulepenner, matbokser, flagg. Takk på forhånd"
Sitat av Huztle Vis innlegg
Til dere som har sendt e-post til ICA og Kiwi o.l: Hva har dere spørt om? "Hey, kan jeg få litt mat i posten?".. ?
Vis hele sitatet...
jeg sente at jeg var en student på 16 med knapt med peng og at jeg er en fast kunde
Liverbird, hva fikk du fra jagermeister den gangen?
Sitat av VHSspiller Vis innlegg
Liverbird, hva fikk du fra jagermeister den gangen?
Vis hele sitatet...
Les på side 2 i denne tråden.
Sitat av VHSspiller Vis innlegg
Liverbird, hva fikk du fra jagermeister den gangen?
Vis hele sitatet...
ahh, det burde jeg ha sett, sry

btw kan legge til en liste over de jeg har fått avslag fra så slipper folk å sløse med tid..Ahlgrens biler i sverige(fant ikke norsk forbrukerservice) hadde ikkeno, audi, harley davidson,netshop,ringnes,aston martin,tvnorge og chverolet hadde heller ikke no

det er et tonn av andre som jeg enda ikke har fått svar fra..
Eg fikk ingenting fra cola