Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  110 12896
Sitat av Utflyttet Vis innlegg
Vestkantjævel..

Vis hele sitatet...
Var det meg du sikta til? Nordlænning. Hvis noen ikke skjønte det, hadde jeg ikke balltre med meg, men ryktene sier at jeg har hatt det før.
Sist endret av Kruppy; 15. august 2011 kl. 23:19.
hva man gjør i en situasjon som dette? satser på å få cannabis legalisert fort som faen! ;P
Ikke prat til slike tullinger, og prater de så ikke vær "blid" med dem, vær heller seriøs ettersom de passer seg mer for deg da. Drar de det lenger så kan de få besøk av høyrehånda de, trengs som regel ikke mer enn et-to slag.
må bare spørre...Var han lille som dytta deg tyrker?
de fleste som er sånn er ofte tyrkere og gjør alt for å komme i bråk.. Vært borti det sjæl -.-
Sitat av Thawatskeburt Vis innlegg
må bare spørre...Var han lille som dytta deg tyrker?
de fleste som er sånn er ofte tyrkere og gjør alt for å komme i bråk.. Vært borti det sjæl -.-
Vis hele sitatet...
Å? Tyrkere som gjør alt for å komme i bråk?
Jøss.
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Han lille som dytta på meg var nok helnorsk, hvit hudfarge, ren bokmål i talen. : )
Sitat av Adebisi Vis innlegg
Å? Tyrkere som gjør alt for å komme i bråk?
Jøss.
Vis hele sitatet...
Tyrkere er ofte sånn, har hatt onkel tyrker selv i familie. Og dette har alltid fasinert meg, og mine mistanker ble bekrefter da jeg spurte familien.
Sitat av Bundy Vis innlegg
Tyrkere er ofte sånn, har hatt onkel tyrker selv i familie. Og dette har alltid fasinert meg, og mine mistanker ble bekrefter da jeg spurte familien.
Vis hele sitatet...
Da er det vel riktig å si at du "kjenner eller vet om en eller flere tyrkere som oppfører seg slik". Ikke at den såkalte "Onkel Tyrker og hans familie" har bekreftet dette på vegne av alle tyrkere. Fy!
Hvis jeg ble utsatt for noe sånt ville jeg nok brukt huet litt, og prøvd å roe ned situasjonen. Går ut i fra at du ikke er interessert i slåsskamp? i såfall er det rett og slett bare å være helt rolig, og ikke si noe som helst provoserende til vedkommende. La ham "tømme" seg, og tenk at du hever deg over det. Hvis han begynner å bli fysisk er det bare å snu ryggen til,og prøve å unngå hele situasjonen. Hvis dere har bil med dere, så er det bare å sette seg inn og kjøre.
brett opp armene,av med klokken..boleklikk