Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 3723
Jeg hadde en merklig drøm en gang. Var på fest, var 16-17 år og skulle være kul så jeg tømte en liter wisky på alt for liten tid. Som en logisk konsekvens så sovnet jeg ganske fort inn i en stol. Det som var litt merklig var at jeg (fremdelis) husker alt fra den festen. Selv om jeg sov i den stolen fra ca klokken 8 til jeg voknet i firetiden. Husker ikke at jeg snakka med en veninne av meg etter jeg hadde komt jeg hjem langt på natt (har blitt fortalt det i ettertid) så jeg var nokk ikke helt edru da heller.

Konklusjon: Brun sprit og fjortisfakter fører til merklige drømmer
Jeg har hatt et par lucid drømmer og jeg blir like overasket over hvor mye sykt jeg drømmer hver gang.

Drøm:
Jeg går oppover en gate forbi en stor mur skole sammen en politi mann, så ser vi en bulgarer med store briller jeg løper etter han alt jeg kan, og når jeg kommer fram til han tar jeg han i hånden og sparker han i ballene. så vokner jeg.

Jeg husker aldrig mer en 10 min av drømmene mine. men jeg skriver de opp så drømmene mine begynner å blir klarere og jeg husker mer av de.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Dette var en kul oplevelse!

Jeg hadde av en eller annen merkelig grunn lastet ned Dickie Dick Dickens (Radio dektektiv serie) som handler om "gangstere og dektektiven Dickie Dick Dikens som kansje noen av dere har hørt på radioen.. ganke festlig egentlig, men nok om det!

Det som da skjedde var et jeg adda all musikken min i winamp og der fulgte og da Dickie med inn... jeg slengte meg ned på sofaen og låg der og døste, til slutt sovnet jeg, og akkurat i det jeg va på vei inn i drømmeland kom en av Dickie eppisodene på, og det som da er så sprøtt er at jeg hører programmet i bakgrunnen mens jeg er med i handlingen selv! ser alt helt klart for meg, dette var da en enormt kul opplevelse!!

Så jeg fåreslår at folk bør prøve dette, få tak i en bra lydbok og sleng på dere et headsett og sov!