Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  109 19751
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Litt morsomt, jobber på rimi, så vi får sånne handelsaviser. Pleier ikke å lese de, men så en liten boks der det sto noe om nye produkter. Redsting sto der sammen med noe om at Coca Cola Drikker hadde holdt en pressemelding der de sa noe om sosiale medier og at de hadde en hel haug med tullball ute på netter, alt var bare tull å lureri. Altså er det bare viral marketing, kanskje med en teskje ARG inne i bildet.
Sist endret av lex123; 11. mai 2010 kl. 16:18.
Hadde vært cool om noen her på freak forum hadde kommet seg inn på medlem sidene til Umbralsk.org og stmartin.no/intranett/

Fått et lite forsprang
Sist endret av 4frnt666; 12. mai 2010 kl. 16:31.
evt www.andersbacke.com ! gogogo 1337 haxz0rz!

bør vel gå greit å sjekke? ^^
Sist endret av Haagiboy; 12. mai 2010 kl. 17:07.
trenger kitt hjelp kommer ikke videre på oppdraget: Finn ut mest mulig om Umbralske forbund
Hjelp?
Sitat av 4frnt666 Vis innlegg
Hadde vært cool om noen her på freak forum hadde kommet seg inn på medlem sidene til Umbralsk.org og stmartin.no/intranett/

Fått et lite forsprang
Vis hele sitatet...
Kan si så mye som at "medlemssidene" til Umbralsk.org ikke eksisterer, og det finnes ingen sjekk som kontrollerer brukernavn og passord mot en database, kun om feltene er fylt ut.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av shiiit Vis innlegg
Dette er ikke kødd!!

som jeg skrev tidligere i tråden bestillte jeg et flagg, bare for fuck egentlig. Trodde ikke det funka.

Fikk i dag et håndskrevet brev og et flagg i posten!

Brevet:

Herr Langfeldt,

Vister til bestilling av 1 stk. flagg, som ligger ved.
Vi anser dette for å være en uforpliktende gave, og oppforder dem til og melde dem inn i Norges Umbralske Forening.
Vi kan godt trenge noen yngre krefter i Agder-området.

Signert OB Civers Senator (ser det ut som det står)

Bilder av flagg og brev:

http://bildr.no/view/626408 - flagg
http://bildr.no/view/626412 - Brev
Vis hele sitatet...

Er det bare jeg som reagerer på at nøyaktig disse 2 bildene ble brukt i teaseren for Red Sting?
Trådstarter
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Er det bare jeg som reagerer på at nøyaktig disse 2 bildene ble brukt i teaseren for Red Sting?
Vis hele sitatet...
Noen som har noe garanti for at brukeren som la ut bildene ikke er en av de som driver å markedsfører dette da?
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Mistenkte dette selv, hva tror dere andre?
Jeg vil gratulere Coca-cola med utrolig god markedsføring av produktet sitt. Dette har tydeligvis skapt stort engasjement og fått en del kunder
▼ ... mange måneder senere ... ▼
haha.. sykt.. De som har laget den teaseren er ihvertfall her inne på forumet.. eneste plassen jeg har posta de bildene.. kan godt ta flere for og bevise at det faktisk er mine bilder.. lol