Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  191 25135
Geiten, jeg skjønner deg. For neste gang jeg ser deg jogge, antar jeg at du skal sprenge Oslo, hoppe opp i et tre og skyte meg. Derfor kommer jeg til å sparke deg først.
Sitat av Svartepetter Vis innlegg
Provo:
Bare lurer, men mener du at hvis en hund kommer springende mot deg og hopper opp på deg å biter deg i armen, så blir det feil å slå den i hodet eller prøve å beskytte seg selv mot hunden?
Vis hele sitatet...
Nei. Som felix_poker sier, så mener jeg ikke det er feil å forsvare seg mot en angripende hund. Derimot mener jeg det er feil å sparke hunder som bare kommer bort for å hilse, slik Geiten beskriver.

Men, hvis en hund hadde kommet springende mot meg, ville jeg prøvd å fått frem hånden slik at den har bitt meg i hånda, for å så muligens fått tak rundt halsen på den å kvelt den eller pakket fingrene i øyet på den.
Vis hele sitatet...
Å kvele en hund med bare nevene skal godt gjøres, både ettersom de lett rister seg ut av grepet, og fordi de har veldig sterke muskler som dekker så godt som absolutt hele pusterøret (mennesker har derimot en stor del av pusterøret som bare er dekket av hud). Din beste sjanse er å finne noe å blokkere med, som forklart tidligere.
Har ikke direkte sloss med en hund men slik gikk det vertfall

jeg skulle ut på tur med min hund, en liten tysk pølsehund ( dags ) Fido, da vi var kommet ut i gården, hoppen plutseligt en svær faen av en hund, en ganske så solid og stor rottweiler, igjenom buskene. eieren av hunden en liten tyn pike med store pupper, ble seriøst dratt igenom buskene av hunden, så hoppa den på min lille tass, fido. da forsto jeg at jeg måtte gjøre noe da rottweileren fikk en kraftigt hals grep om min hund. så jeg hamra det jeg kunne på nesen til denne rottweileren, å rygget litt tilbake, det virka ikke som han enset at jeg slo en gang, så jeg tog et kraftigt spark og sparka hunden, alt det jeg kunne i siden!! ble litt mer vill og virket som den ville slippe men gjore da ikke det, så jeg fortsatte å sparke 2 ganger, på den 3 sparket hadde han mistet fido, så jeg bomma å traff hunden mitt i tryne, å da hadde eieren klart å dra vekk rottweileren, å sto å grein, får ditt å datt.

så kjørte mamma fido til dyrlegen, men var vist ikke di store skrammene, men det jeg fikk vite etter at mamma hadde vert hos dyrlegen gjore litt vondt innimeg, det var nemlig det at, rottweileren som jeg hadde sparka, hadde knukket 4 ribbein, brist i høyrefrem fot og øyet var kraftigt fårslått. da føltes det ikke så godt ut akkurat, men å se din egen hund lide som min lille fido gjore, da klikker det rett å slett får deg.....
Når jeg sloss meg hunden min og den biter seg fast i hånden min, løfter jeg på armen og den 2kg tunge hunden henger fast etter munnen, tihi...
Den er mindre en normale katter, lurer på hva den ville spist i villmarken, sopp?
Disse typiske veskehundene hadde aldri overlevd i villmarken. De fleste rasene er avlet opp med massevis av gen-feil og hadde rett og slett ikke eksistert uten mennesket.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Litt OT men:

Sitat av Provo Vis innlegg

Å kvele en hund med bare nevene skal godt gjøres, både ettersom de lett rister seg ut av grepet, og fordi de har veldig sterke muskler som dekker så godt som absolutt hele pusterøret (mennesker har derimot en stor del av pusterøret som bare er dekket av hud). Din beste sjanse er å finne noe å blokkere med, som forklart tidligere.
Vis hele sitatet...
Å "kvele" en hund med bare nevene skal godt gjøres, men armene derimot. Store hunder har ofte svære hals/nakker noe som gjør det lettere og "kvele" dem. Da man skal "kvele" noe/noen er det ikke luftrøret man tetter men blodårene i halsen som går til og fra hodet. Og hvis nakken er stor og kompakt så er dette lettere. Men så var det dette med og få tak i nakken da....
Sitat av Renik Vis innlegg
Å "kvele" en hund med bare nevene skal godt gjøres, men armene derimot. Store hunder har ofte svære hals/nakker noe som gjør det lettere og "kvele" dem. Da man skal "kvele" noe/noen er det ikke luftrøret man tetter men blodårene i halsen som går til og fra hodet. Og hvis nakken er stor og kompakt så er dette lettere. Men så var det dette med og få tak i nakken da....
Vis hele sitatet...
Som tidligere sagt, de vil riste og/eller vri seg ut av grepet ditt veldig lett (har du kjent hvor løs hud en hund har rundt nakkeregionen?). I tillegg har du satt deg i en posisjon hvor du er svært utsatt for bitt. Er det en chihuahua, yorkie eller liknende, så greit nok, men når hunden bikker 20 kg så vil man ha seriøse problemer. Å forholde seg rolig og finne noe å blokkere med er den eneste fornuftige løsningen på et slik, nærmest aldri forekommende problem.

Folkens, hvis det hadde vært så enkelt å "sloss mot en hund" som mange her skal ha det til, så hadde ikke både militæret og politiet over hele verden benyttet seg av hundepatruljer for pågripelser. Verre er det ikke. Og som nevnt tidligere, de hundene er ikke en gang aggressive og har derfor en lavere terskel for å gi seg enn en virkelig aggressiv hund (som for øvrig er ekstremt sjelden vare), og hvor ofte ser man en person klare å overmanne en politihund?
Falcon punch og roundhouse kick to the face!!
Vinner bestandig!
http://www.cagepotato.com/jonathan-g...choke-btch-out mma fighter som choker ut hund

www.youtube.com/watch?v=Z2LNkOBfrVA 8 årig bjj kid som choker hund
Sist endret av Enew; 2. mai 2010 kl. 12:34.
http://www.youtube.com/watch?v=ZGUyM...eature=related

Ser ikke ut som et spark i brystet hjalp så mye!

http://www.youtube.com/watch?v=Jp5W2...eature=related

HAHAHAHA! For en evil laugh!
Sist endret av Haagiboy; 2. mai 2010 kl. 12:44.
Sitat av Kleni Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Her er det mannen som angriper hunden. Det er altså ikke snakk om en person som håndterer å bli angrepet av en aggressiv hund, men en person som har all anledning i verden til å posisjonere seg riktig og løfte opp en hund som er opptatt med å holde en puddel i kjeften. Med andre ord, en helt annen situasjon.

Sitat av Kleni
www.youtube.com/watch?v=Z2LNkOBfrVA 8 årig bjj kid som choker hund
Vis hele sitatet...
[/quote]
For det første, man kan veldig enkelt konkludere med at pitbullen ikke var aggressiv. En pitbull som går løs på en chihuahua vil ende med en stein død chihuahua i løpet av noen millisekunder, mens det her sier at chihuahuaen endte med noen punkteringsskader, men ingenting alvorlig. At jenta ikke var alvorlig skadd viser også at hunden ikke var aggressiv. Videre er det dønn stup umulig for en 9-åring å kvele en pitbull - den hunderasen som går for å være den sterkeste i forhold til sin egen vekt, og som vanligvis kan trekke 30 ganger sin egen vekt i trekkekonkurranser. Dette er snakk om en overivrig hund som ikke visste å begrense seg i forhold til hvor skjøre små hunder og mennesker er i forhold til seg selv. Alle som kan litt om hundepsykologi og pitbullens styrke forstår det.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Heia Geiten som snakker fra hjertet og sier ting som han ser de, uansett hvordan de måtte bli oppfatta. Kunne kanskje vært mer presis, men den lille biten der bør de som er interesserte klare å tolke seg fram til selv.

Til helvete med pedantiske småtroll som bare er ute etter å rakke ned på andre.
Jeg hadde plukket noe opp fra bakken, sand eller noe å prøvd å blåst det inn i den hypersensetive nesa deres.

Eller tatt låsegrep rundt halsen dens og kvelt den, hunder er kansje kjappe å sterke i kjeven, men de mangle kraftige armer og fingre, samt hjerne.

Noe skulle jeg klart å funnet på.
Slå dem mellom øya med en stein, så tror jeg de strever litt. Hunder er veldig følsomme der, merker det til og med, om du stryker dem litt røft der, de viser ubehag med en gang.


Utallige muligheter, alt av dyr som er mindre enn meg, ser jeg ikke på som veldig stor trussel.
Vi har mer kunnskap, og kan deretter angripe deres anatomi etter hva vi vet.


Om du virkelig har bruk for dette, foreslår jeg at du lærer deg hundens presspunkter.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
min første tanke var å ta en call of duty og stikke hunden med kniv. men det går ikke folk med til vanlig da.
så jeg hadde satset alt på høyre foten og sparka!
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Jeg lekeslåss masse med hunden min og hadde litt "erfaring" da jeg ble angrepet av en hund første gang. Jeg visste hva jeg hadde i vente. Den kom løs og bare fant ut at den skulle fly på meg. Jeg løp den i møte og brølte så høyt jeg kunne. Den hoppet mot meg, jeg dukket, kastet meg på den og la den i bakken. Jeg brukte alt av armer, bein hode og andre tilgjengelige le mer til å holde den nede, og den ga seg den... Anbefaler det vel ikke, though.
Har skremt bort agressive hunder ved å kun løpe mot dem og brøle før også.
Løping funker så dårlig, i og med at nesten alle hunder kommer til å ta deg igjen, men mindre du har noe å hoppe over, klatre opp i e.l.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Mitt instinkt hadde hvert og spurte så fort jeg klarte
Sitat av sam500 Vis innlegg
Mitt instinkt hadde hvert og spurte så fort jeg klarte
Vis hele sitatet...
En middelmådig hund løper lett 50 km/t. Hvor fort løper du?
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Innstinkt.Jeg hadde ikke turt og bli igjen og gjøre noe.Kanskje jeg hadde klartet opp i noe.
Sist endret av sam500; 21. mai 2010 kl. 19:18. Grunn: Ikke nok utfyllende svar.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av sam500 Vis innlegg
Mitt instinkt hadde hvert og spurte så fort jeg klarte
Vis hele sitatet...
Count me in.
Ørene, nesa og rompa(ja, faktisk) er steder hunder passer ekstra på, siden det er de viktigste delene på kroppen deres. Vis en hund flyr på deg skal du ikke prøve å slå tilbake med det første. Nei, du skal stå høyt og du skal skrike med all kraft. Det de fleste hunder vil er at de skal være den sterkeste, men vis du viser at du er sjefen, så trekker den seg tilbake. Slik er det med min fine labrador på 35kg.
Hei, lagde meg bruker på freak.no kun for å svare på den tråden her.
no har ikkje eg lest alle 9 sidene med inlegg, so det kan hende at det her har blitt sagt før.

En eg jobber på samme båt som vart angrepet av en politi hund, han sto å venta til hunden hoppa på han, vart bitt over handa mellom tommel og peikefinger tok et "bamsetak" på den og knekte nakken på dyret.
Fekk eit flott arr...
kan nevnast at det her hendte i UK på 80tallet.

Har ei militær handbok i fra det norske forsvaret i fra sovjet tida liggendes og, "prosedyren" der anbefalte at du finner en stein, løper det du greier samtidig som du tvinner feks jakka di rundt armen og prøver å la hunden bite der, so slår du hunden i haudet alt du makta.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Count me in.
Vis hele sitatet...
Jeg også, men kanskje sett etter et sted der hunden ikke hadde nådd, deretter klatret opp og ringt purken og annmeldt eieren, får å så kreve hunden avlivet.
Som nevnt tidligere i tråden kan det sikkert også være lurt å stå i ro først for å se hvordan hunden reagerer, og hvis den ikke angriper er det bare å gå sin vei.

Hadde nok ikke angrepet hunden selv, med midre at jeg visste det var en ulovlig rase, da hadde jeg sparket den i ballene
Sitat av Stignot Vis innlegg
enkel måte er og få tak i begge frambeina på den og dra Alt du kan ut til sidene, (dra beina fra verandre)
da vil du mestsansynlig puntere lungene på den og da vil den ikke virke så godt.

men hvis du bare skal få den vekk fra deg så tar du og slår den med flatneven å siden av hodet, da vil den bli virkerlig redd og du skalder den ikke.
Vis hele sitatet...
for det første så punkterer ikke lungene om du drar frambeina til sidene om du kan litt om hundens anatomi, for det andre, hvordan har du tenkt til å få tak i beina om hunden er aggressiv? den hadde fillerista deg skikkelig!. å det tredje er at en aggresiv hund backer ikke ut med det første. flathånda hjelper neppe. den hadde bitt deg 700ganger før du hadde sagt a!
Hadde venta til hunden hoppa på meg å fikk lagt meg i bakken, så rett før den hadde glefsa til meg ville jeg trykt R3 å knekt nakken på den It's as easy as that.
Sitat av Geiten Vis innlegg
Jeg er ikke overgriperen nei, hunden er det. jeg handler i frykt av det ukjente og forsvarer meg selv med selvforsvar.

jeg trenger ikke å beskytte meg mot fysisk kontakt med hunder nei, men jeg velger å gjøre det av forskjellige grunner.

Det er riktig at det er mitt problem ja og løser det på min måte.




Hvem i all verden har sagt det?

Har da aldri antydet til det.

du skrev til meg at jeg må være klar over hva jeg risikerer å havne i hvis jeg sparker en hund.

jeg fant det veldig unødvendig av deg å nevne det da jeg alerede har nevnt at jeg er klar over hva jeg risikerer.

slutt å dra ting ut av sammenheng.
Vis hele sitatet...
du velger å beskytte deg med å misshndle hunder som vil hilse på deg?? WHAT?? hadde jeg møtt deg å hunden min hadde villet lukte på deg å du hadde sparka hunden min så skal jeg garantere deg at du ikke hadde gått fra den flekken du stod! der hadde du ligget ganske rolig! ser du en hund komme mot deg så burde du kanskje krysse veien hver gang, om du skal gå mot hunden å sparke den om den vil lukte på deg! det du sitter å sier her er jo helt sykt! shame!!
Første bud når man må hanskes med aggressive dyr, er å vise at man ikke er redd.

Ffojt sin teknikk fungerer faktisk ganske bra, storm mot dem og brøl som om du var selveste Lucifer. Har sett dette i aksjon flere ganger. Dette fungerer derimot svært dårlig på hunder som er trent opp til å angripe.

Geiten, hadde jeg sett deg sparke en hund fordi den ville hilse på deg, hadde jeg avlivet deg. Dette garanterer jeg.
Sitat av Mvp Vis innlegg
En eg jobber på samme båt som vart angrepet av en politi hund, han sto å venta til hunden hoppa på han, vart bitt over handa mellom tommel og peikefinger tok et "bamsetak" på den og knekte nakken på dyret.
Fekk eit flott arr...
kan nevnast at det her hendte i UK på 80tallet.
Vis hele sitatet...
Du kan hilse kompisen din fra meg og si at han er full av piss. Det er uten tvil det dummeste jeg har hørt på lang tid.

For det første hadde han aldri i verden fått det til, og for det andre hadde han kommet til å sitte et utall år i fengsel, da det er normalt at tjenestehunder er underlagt samme beskyttelse av loven som en tjenestemann (selv om jeg ikke kan garantere at det var slik i UK på 80-tallet) — straffen ville altså blitt den samme som hvis han hadde knekt nakken på en polititjenestemann som forsøkte å pågripe han.
Jeg kom i "slåsskamp" med en svær jævel av en hund for et par år siden xP

Vi hadde akkurat fått ny hund, så denne var bare en liten valp da dette skjedde.
Jeg hadde akkurat vært ute og gått tur med hunden, og da vi var rett utenfor huset, kom det en svær jævel av en hund. Den glefsa etter valpen, og valpen ble så redd at den klarte å dra huet ut av lenka og stikke av. Da prøvde den store hunden å løpe etter, men jeg stelte meg i mellom og skrek som en gærning :P Fikk tak i kosten på trappa, og dælja løs på den møkahunden. Hunden ga seg ikke før etter en 10 - 15 slag... :P

Etter dette, gikk jeg tilbake til døra, og der satt den søte lille valpen. Og vi har levd lykkelige siden. Uten å ha sett noe til den andre hunden. (:
I Moskva er visst hundeflokker som angriper mennesker et stort problemer.
http://www.youtube.com/watch?v=9l1eH9pQqLE
http://www.youtube.com/watch?v=Q5w3X3ByXu8

Mon tro om pepperspray funker mot en pittbull?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
The Maelstrom EU
kribw's Avatar
Kom i en situasjon da jeg var 12, at en antageligvis mishandlet hund, med røde striper i øynene kom etter meg. Gikk oppover en bakke, så jeg trillet sykkelen min. Dro sykkelen opp bakken for å ha den imellom meg og hunden, så den ikke skulle bite. Jo, holdte på å pisse på meg, men sa ting som 'Gå hjem' og 'Snill hund' osv... Poenget er at du skal ikke frike ut, prøv å få kontakt med hunden å få den til å skjønne at du er ikke en trussel.
▼ ... over en måned senere ... ▼
om din hund blir angrepet av en slem sinna bikkje eller du ser to hunder som slåss så er ett tips og få tak i bak beina til den ene(helst begge om dere er to stk) og løft beina opp ei god beite, da mster hunden all kotroll iom bakbeina er roten til all styrke og balanse på en slik 4beint sak. har selv gjort dette på en relativt rabiat schaefer som angreip en tervuren som mutter og fatter hadde for en 5 års tid siden. schafern veide vel mellom 40-50 kilo og var spinnvill, men bakbeina ute av spill så slapp den nakken til mors øyesten og blei vel kanskje paff(om hunder blir det)

og ett annet tips som virker 100% feil: om en hund skulle komme til armen din og bite så press bare armen så langt inn i gapet du klarer, da får hunden mindre kraft i bittet og kommer du langt nok bak blir det brekninger og sjans for deg og slippe unna med armen og evt ta tak rundt nakke/snute.

hunderer fine dyr bare de får den respekten de fortjener og blir behandlet som ett kjæledyr/brukshund. men biter de mennesker uprovosert så er det bare en ting og gjøre, 1 stk sprøyte hos dyrlegen så slipper man og være redd for hva vovva kan gjøre neste gang og ikke minst hvem blir biti neste gang.


lang og ubrukelig skrivd men skillsa på tastaturet er ikke helt 100% 0130 på freddan
Når jeg lekeslås med en ganske så stor hund så kan jeg IKKE bruke hendene.. Det endre med at jeg får handa i munnen dennes. Det jeg må gjøre er og holde hendene mine intil lårene så bruker jeg lårene til og dytte vekk hunden.. Samtidig som jeg IKKE trekker meg bakover.. Da blir hunden bare mere "agresiv" og går mere på.. Det er du som må gå fremover og møte hunden og ikke omvendt..

Vet ikke om dette funker i en ordentlig slåskamp men man kunne nå prøvd..

Edit; Med stor mener jeg en HannHund på kanskje en 40-50Kg .. (GoldenRetriver .. Er ikke sikker på hvordan det skrives)
Sist endret av Jolla; 3. oktober 2010 kl. 00:27.
Jeg har en onkel som jobbet i politiet, og han kom i en situasjon med en aggresiv hund. Han sa det at hvis du stirret orntlig sint på hunden med store øyne osv blir den veldig usikker på angrep.

De hadde da finnlandshette så hunden så bare øynene, men det fungerer uten å skulle jeg tro, å se så sint ut som mulig, kansje rope sikkelig grovt og høyt også .. men om den angriper, så er det kansje 500 kilo bitt, og det er vondt...
Sitat av svirrevapp Vis innlegg
hunderer fine dyr bare de får den respekten de fortjener og blir behandlet som ett kjæledyr/brukshund. men biter de mennesker uprovosert så er det bare en ting og gjøre, 1 stk sprøyte hos dyrlegen så slipper man og være redd for hva vovva kan gjøre neste gang og ikke minst hvem blir biti neste gang.
Vis hele sitatet...
Det du sier der er foreldet for lengst. Dessverre er det en del som fortsatt tror dette, noe som innebærer at svært mange hunder avlives hvert år på grunn av det de i det minste tror er aggresjon. Svært, svært få av de hundene som avlives på grunn av aggresjon er egentlig aggressive*, og kunne lett blitt rehabilitert. De hundene som faktisk er aggressive kan også rehabiliteres – det eneste unntaket er hvis den lider av uhelbredelige nevrologiske skader. Å avlive dyr på grunn av atferdsproblemer er noe jeg håper og tror vi vil se mindre og mindre av.

*Nesten alle hunder som biter, biter i lek, frykt eller dominans, og det er tilnærmet aldri uprovosert. Det kan virke uprovosert for det utrente øyet, men hundene gir tydelige signaler om hvordan de føler situasjonen hvis man bare tar seg bryet med å lære å forstå de – noe det burde forventes av enhver ansvarlig hundeeier.
▼ ... flere år senere ... ▼
Seff dukka freak opp da jeg så en YouTube video om hunder som angrep mennesker og googla om man realistisk sett som voksen mann kan banke en bikkje som angriper deg.

Scenarioet er stor hund type rottweiler angriper meg. Ekte angrep. Jeg er 2 meter høy og 115 kg tung og løfter vekter. Jeg vil si jeg er sterk.

Kan jeg banke denne rottweileren? Sett at den tar armen din og man klarer å tenke. Jeg tenker da at hvis jeg får kommet meg i posisjon slik at jeg kan slenge meg ned med all vekta over hunden og derfra tar halsen.

Det bør gå det? Rent hypotetisk. Jeg klarer å banke en rottweiler?
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Seff dukka freak opp da jeg så en YouTube video om hunder som angrep mennesker og googla om man realistisk sett som voksen mann kan banke en bikkje som angriper deg.

Scenarioet er stor hund type rottweiler angriper meg. Ekte angrep. Jeg er 2 meter høy og 115 kg tung og løfter vekter. Jeg vil si jeg er sterk.

Kan jeg banke denne rottweileren? Sett at den tar armen din og man klarer å tenke. Jeg tenker da at hvis jeg får kommet meg i posisjon slik at jeg kan slenge meg ned med all vekta over hunden og derfra tar halsen.

Det bør gå det? Rent hypotetisk. Jeg klarer å banke en rottweiler?
Vis hele sitatet...
Jeg har hatt rottis, og selv om man er sterkere beveger den seg vanvittig raskt. Jeg ble bitt flere ganger og når jeg ble bitt ble den plassen jeg ble bitt på lamma av smerte.
Om en rottis kommer i fart og hiver seg fast i arma di har du null sjanse. Generelt tror jeg rottisen stiller sterkere. Den drakrafta de har når de biter å prøver å dra deg i bakken skal du ikke undervurdere.
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Seff dukka freak opp da jeg så en YouTube video om hunder som angrep mennesker og googla om man realistisk sett som voksen mann kan banke en bikkje som angriper deg.

Scenarioet er stor hund type rottweiler angriper meg. Ekte angrep. Jeg er 2 meter høy og 115 kg tung og løfter vekter. Jeg vil si jeg er sterk.

Kan jeg banke denne rottweileren? Sett at den tar armen din og man klarer å tenke. Jeg tenker da at hvis jeg får kommet meg i posisjon slik at jeg kan slenge meg ned med all vekta over hunden og derfra tar halsen.

Det bør gå det? Rent hypotetisk. Jeg klarer å banke en rottweiler?
Vis hele sitatet...
Nei, du gjør nok ikke det. Du må ha jævlig flaks å klare å sparke den i hodet eller noe så den gir seg tidlig, ellers er du fucked. Men den er så tjukk i skallen at jeg har ikke troa på det heller.

Det beste man kan gjøre for egen helse om man blir virkelig angrepet av en hund, er å kjøre armen ned i halsen på den. Du kommer til å bli bitt, men sett at man har armen inne i munnen til hunden, får den ikke like mye kraft i bittet. Om du har armen tvers over i kjeften, har du mulighet til å styre den litt og kanskje få den klemt ned i bakken med vekta di. Men du har ikke så mange muligheter derfra, om du ikke får hjelp. Om du derimot får neven inn i munnen dens på langs, kan du klemme den ned i halsen til hunden kveles. Men realistisk sett, er man relativt fucked om man blir angrepet av en stor hund.
Du skal ta bakbeina på hunden hvis mulig
Sku faen meg klart å kverke den hvis det var på død og liv, hehe. Store skader ville jeg fått og kanskje ville jeg blødd ihjel men hvis jeg får svingt bikkja opp i lufta for så og kaste meg med den under meg og mine 115kg oppå den i en bodyslam. Tror dere ikke den brekker nok bein til å bli satt ut av spill om ikke drept? Hvis vi sier adrenalinet fjerner smerte og det er full pupp.

Jeg vet at man skal holde stand og stå sidelengs eller få tak i bakbeina men dette er mitt rare scenario

Jeg elsker hunder assa, og ville aldri plaget eller provosert en hund. Bare noe jeg har lurt på.
Sist endret av NodSquad; 20. april 2023 kl. 16:16.
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Sku faen meg klart å kverke den hvis det var på død og liv, hehe. Store skader ville jeg fått og kanskje ville jeg blødd ihjel men hvis jeg får svingt bikkja opp i lufta for så og kaste meg med den under meg og mine 115kg oppå den i en bodyslam. Tror dere ikke den brekker nok bein til å bli satt ut av spill om ikke drept? Hvis vi sier adrenalinet fjerner smerte og det er full pupp.

Jeg vet at man skal holde stand og stå sidelengs eller få tak i bakbeina men dette er mitt rare scenario

Jeg elsker hunder assa, og ville aldri plaget eller provosert en hund. Bare noe jeg har lurt på.
Vis hele sitatet...
Finnes en nyere tråd om dette temaet men mulig den ble slettet. Var noen som linket til en video der en fyr sto oppå en bil med 3 svære pitbuller (eller noe) etter seg. Han knocka ut en etter en med en jævla klappstol Beste jeg har sett
Sist endret av Askar; 21. april 2023 kl. 03:56.
Har sett en bjørn av en Rottweiler bite seg fast i ræva på en liten mopp. Gikk av bussen og det var det første jeg så. Eieren av moppen røpte på meg etter hjelp, men ble bare stående i frys. Hadde ingen ting å bidra med, selv om jeg er en kraftig kar på 110 +-

Kom til slutt en gymnisse og tok nakkegrep på bikkja. Da gav den seg. Så det er mulig å stoppe en sinna hund, men det krever muskler. Eller våpen.

Morsomste var den spinkle lile jenta som kom å henta Rottweileren. Den bikkja hadde lett spist hun om den ville.
Sist endret av Penisskaft; 21. april 2023 kl. 05:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Askar Vis innlegg
Finnes en nyere tråd om dette temaet men mulig den ble slettet.
Vis hele sitatet...
Tipper at det er denne tråden:

Knockout på en hund?