Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  514 48120
Sitat av c#mn Vis innlegg
Haha. Så bra at du likte dette. Konkurrasedelen av gåtene ble dessverre avsluttet for halannet år siden. Så reelt sett tror jeg du er Ca nummer 50 som har klart den. Jeg vurderer forøvrig å lage en ny versjon hvis folk ønsker dette
Vis hele sitatet...
Jøss - rart jeg ikke fikk den med meg. Mulig den ble posta i en av mine mange "downperioder" her på forumet, hehe
Kan noen PM'e meg riktig på nr.9?
Jeg går snart på veggen. Har kjørt alle tenkelige kombinasjoner tror jeg. Lagde faktisk et java-program som genererte dem for meg, men ingen hits. Det er et eller annet i rekkefølgen eller noe som jeg ikke forstår tydeligvis.
Jeg vet ikke helt hvordan, men jeg kom meg igjennom

Kan noen sende meg riktig fremgangsmåte på det jeg antar er level 15 da jeg hoppet rett til level 17

Dvs at jeg ikke har tatt level 16 :/
kom til 6, så følte jeg meg mindfucka
Sitat av moret Vis innlegg
Kan noen PM'e meg riktig på nr.9?
Jeg går snart på veggen. Har kjørt alle tenkelige kombinasjoner tror jeg. Lagde faktisk et java-program som genererte dem for meg, men ingen hits. Det er et eller annet i rekkefølgen eller noe som jeg ikke forstår tydeligvis.
Vis hele sitatet...
Slenger meg på denne. PM mottas med takk. Jeg gir snart opp liksom. ><
Jævlig gøy dette var da, egentlig. Har holdt på i to dager nå av og på, og ikke kommet lengre enn lvl 9. Hjernetrim ftw. ^^
Jeg er dum, finner søren meg ikke ut hva 1 er -.-'
Nummer 14 altsa! Jeg har kommet til frem til at man skal pynte på noe med style og css og det der mer men i i satan da! har funnet siden som kommer når man bytter ut riddles/*****/html med riddles/*****.**** med sier meg ikkenoe :S heeeelp
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Sitat av iMoan Vis innlegg
Nummer 14 altsa! Jeg har kommet til frem til at man skal pynte på noe med style og css og det der mer men i i satan da! har funnet siden som kommer når man bytter ut riddles/*****/html med riddles/*****.**** med sier meg ikkenoe :S heeeelp
Vis hele sitatet...
samme her.. har funnet ut det første, tror jeg? Kommer opp en ny side ved å bytte ut riddles/level14svar.*** og får opp den neste koden eller hva det er for noe.. Men er helt stuck der.. Hvis du finner ut av det, send en PM ASAP! har vært stuck siden 3.timen på skolen i dag...!
Da klarte jeg den
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
tar gjerne imot hjelp på level 14
Er jeg den eneste som ikke klarer 1'ern? flaut...

Edit: Har funnet den "usynlige" teksten.. Men kommmer ikke vidre :P
Sist endret av Erlendman; 30. januar 2011 kl. 16:20.
lvl3 whaaat.. ?

Ser hva det står i kildekoden.. har prøvd:

red
white
redwhite
whitered
wine (rød og hvitvin?)
pink (mellomting)

men say whaaat ??... Kommer jo ikke videre der..
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Er jeg den eneste som ikke klarer 1'ern? flaut...
Vis hele sitatet...
Neida, det er fullt forståelig, nummer 1 er virkelig challenging.
You have completet my riddles v3.

The keyword to send to C#MN on freakforum.nu is:kkthxbye1komg

Scoreboard:

Nattereven @ freakforum.nu
vetl0 @ freakforum.nu
trond89 @ freakforum.nu
nikeman @ freakforum.nu
Syca @ freakforum.nu
Crypton @ freakforum.nu
kme @ freakforum.nu
1911 @ freakforum.nu
Dyret @ freakforum.nu
exocytose @ freakforum.nu
The Freak @ freakforum.nu
AssCobra @ freakforum.nu
Grimmy @ freakforum.nu
Archj @ freakforum.nu
tripflag @ freakforum.nu
newsflash @ freakforum.nu
Samohtas @ freakforum.nu
Candlelight @ freakforum.nu
EivindH @ freakforum.nu
VivaLatrina @ freakforum.nu
capidog @ freakforum.nu
Allure @ freakforum.nu
Jeg greide ikke level 1...