Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 6577
Smaken er som baken, den er delt ikke alle kan like det, og le av det. Jeg ler fordi jeg har møtt/møter mennesker som oppfører seg slik, selvfølgelig ikke helt sånn men i nærheten. Da folk gjør narr av dem ler jeg med god samvittighet.
Litt morro da. Jeg tror dette er piss. Jeg søkte etter fyren. Ingen registrerte med navnet Ferdinand Nicolay Ferner-Fredriksen. Jeg prøvde mange forskjellige varianter med ett fornavn og ett etternavn. Det ENESTE resultatet jeg fikk var på Nicolay Fredriksen. Da fikk jeg dette resultatet;

"Rus og psykiatritjenesten
Søndre Tollbodgate 7 A, 9008 Tromsø
Postadresse: Postboks 1277, 9263 Tromsø"

Enten så har han lite å gjøre på fritiden, ellers så er han en hyppig kunde hos rus og psykiatritjenesten i Tromsø. Jeg lar meg ikke bli forbanna av slike folk engang. Stakkars folk er det eneste jeg tenker. De skjønner ikke hva mynter er, heller ikke hvilken verdi penger har. Ingenting er så digg som å få lønn du vet du har jobbet ræven din av for å så kjøpe noe du har lyst på.

- Stolt arbeider -
Sitat av SungaDee Vis innlegg
Litt morro da. Jeg tror dette er piss. Jeg søkte etter fyren. Ingen registrerte med navnet Ferdinand Nicolay Ferner-Fredriksen. Jeg prøvde mange forskjellige varianter med ett fornavn og ett etternavn. Det ENESTE resultatet jeg fikk var på Nicolay Fredriksen. Da fikk jeg dette resultatet;

"Rus og psykiatritjenesten
Søndre Tollbodgate 7 A, 9008 Tromsø
Postadresse: Postboks 1277, 9263 Tromsø"

Enten så har han lite å gjøre på fritiden, ellers så er han en hyppig kunde hos rus og psykiatritjenesten i Tromsø. Jeg lar meg ikke bli forbanna av slike folk engang. Stakkars folk er det eneste jeg tenker. De skjønner ikke hva mynter er, heller ikke hvilken verdi penger har. Ingenting er så digg som å få lønn du vet du har jobbet ræven din av for å så kjøpe noe du har lyst på.

- Stolt arbeider -
Vis hele sitatet...
NEi tuller du!
Sitat av spelley Vis innlegg
Kul side dette, en som virkelig klarer å gjøre narr av folk som har rike foreldre - og skryter av det.
Personen er forøvrig registrert på ett enmannsforetak og bor i studenthybel...
http://www.norid.no/domenenavnbaser/...59-1&sok=s%F8k
han har ikke så gale PR da! pagerank 3 :P Tjener sikkert litt cash i annonseinntekter der!
Vis hele sitatet...
Kredz til den personen som har laget siden, måten han gjør narr på bærums-sossene, er... fin?
Sist endret av Spelly; 19. april 2009 kl. 04:22.