Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 6604
jeg kom tilfeldigvis over dennehttp://overklassen.no/ siden for noen dager siden,

jeg bor selv i Bærum og HATER! folk som elsker å fremstå som Bærums-sosser og pappagutter og bedere an alle andre. Faktum er at det er mange som bor i Bærum og har helt gjemmomsnittlig økonomi og som ikke går med dopapir rund hode og tror de er best fordi de kommer fra Bærum. Det irriterer dritten ut av meg når jeg møter folk fra andre steder i norge som automatisk stempler oss når de hører at man bor i Bærum. Jeg får lyst til å kødde med denne siden litt, men siden jeg er scriptkiddie så er det eneste jeg kommer på Ddos attack...


Hva syns dere?
Diskuter!
Kom gjerne med forslag til å kødde litt med denne siden..
Er det bare hos meg sarkasmedektoren går av når jeg leser det som står på den siden du linker til?

EDIT: Det finnes kanskje slike mennesker... Jeg har ennå sluppet å bli bekjent med et.
Sist endret av ulldott; 18. april 2009 kl. 01:29.
den sida der kan da ikke drive med noe annet enn gjøn?
Gjest
Trådstarter
vel det er mulig noen har laget siden bare for kødd, men uansett it make me siCk!
Jeg håper du ser deg for god til å irritere deg over slike som han
Gjest
Trådstarter
Butchern ja jeg har gjort det hittil men dette var dråpen.
Jeg ler av sånne folk som virkelig har så lite imellom ørene
Sitat av xhacktly Vis innlegg
Diskuter!
Kom gjerne med forslag til å kødde litt med denne siden..
Vis hele sitatet...
Siden du er så superhacker synes jeg du skal prøve å finne ut hvem som eier domenet og hvor den hostes. Etter du har gjort det kan du vurdere om det virkelig er så lurt å gjøre noe "kødd".

I tillegg tror jeg du bare er en fattig stakkar som er grådig misunnelig for at du ikke kan leve rikmannslivet. Klipp deg og finn en jobb så kanskje du får smake Champagne til over ti små lapper flaska en vakker dag!
Gjest
Trådstarter
Siden du er så superhacker synes jeg du skal prøve å finne ut hvem som eier domenet og hvor den hostes. Etter du har gjort det kan du vurdere om det virkelig er så lurt å gjøre noe "kødd".
Vis hele sitatet...
superhacker lol , vel det frister no sykt men du har kansje rett det er ikke verdt det...


I tillegg tror jeg du bare er en fattig stakkar som er grådig misunnelig for at du ikke kan leve rikmannslivet. Klipp deg og finn en jobb så kanskje du får I tillegg tror jeg du bare er en fattig stakkar som er grådig misunnelig for at du ikke kan leve rikmannslivet. Klipp deg og finn en jobb så kanskje du får smake Champagne til over ti små lapper flaska en vakker dag!
Vis hele sitatet...
Har ikke sagt jeg er fattig og har heller ikke sagt at det er et mål for meg smake Champagne til over ti små lapper flaska en vakker dag!

jeg vil vite hva dere syns om Bærums folk , kansje noen erfaring osv...
Det kan nevnes at navnet han egentlig bærer er Erik Aarvold Hofland, og bloggen hans bare er tull.
*Og en ting til: Skal du adde meg på Facebook, så må pappan din tjene over 1,5 mill kr. Er så lei av å rejecte wannabes og nobodys... *

tror det er kødd ja
Man bør være rimelig blind for å ikke se at dette er gjennomført satire.
Synes egentlig siden er ganske bra, for ikke å snakke om dritmorsom =)
De som ikke lukter kødd, trenger ny nese.
Sitat av Goophy Vis innlegg
I tillegg tror jeg du bare er en fattig stakkar som er grådig misunnelig for at du ikke kan leve rikmannslivet. Klipp deg og finn en jobb så kanskje du får smake Champagne til over ti små lapper flaska en vakker dag!
Vis hele sitatet...
Hater..
Det ringte ingen bjeller om at dette var kødd når du leste at han ville gå på godseierlinja på BI? God idè, og faktisk ganske morsomt. Denne videoen burde vel også kanskje vekke litt mistanke.. http://overklassen.no/snutter.html
Gjest
Trådstarter
hehe ja var nok litt blind men ikke usansynelig med tanke på at jeg desverre ser og møter ofte slike bærums-sosser som tror de eier norge.
hehe men humor skal han jo ha da.... denne "Ferdinand Nicolay Ferner-Fredriksen" slev ironi


Har dere noen bra eller dårlig erfaringer med folk som bor i bærum?

Det ringte ingen bjeller om at dette var kødd når du leste at han ville gå på godseierlinja på BI? God idè, og faktisk ganske morsomt. Denne videoen burde vel også kanskje vekke litt mistanke.. http://overklassen.no/snutter.html
Vis hele sitatet...
jo men hvis du har vært i bærum så vet du at det kunne vært mulig..
Sist endret av random40348; 18. april 2009 kl. 01:56.
Altså, denne overklasse karen kødder jo virkelig med det litt selv å! selv om han kommer fra bærum så gjør han jo narr av det, det er jo hele poenget med siden! Syns ikke du trenger å gjøre noe med den siden, den er jo totalt lættis!
Nei, det kunne ikke vært mulig at han gikk på Godseierlinja, uansett hvor mye jeg hadde vært fra Bærum eller ikke.
Gjest
Trådstarter
Nei, det kunne ikke vært mulig at han gikk på Godseierlinja, uansett hvor mye jeg hadde vært fra Bærum eller ikke.
Vis hele sitatet...
hehe ja du har rett. vi kan bare le av dette. det blir for dumt.
Sitat av xhacktly Vis innlegg
Har dere noen bra eller dårlig erfaringer med folk som bor i bærum?
Vis hele sitatet...
Det er mye tullinger i Bærum, men det er mye tullinger alle andre steder også. Det er nok av snobbete kids der, men på en annen side så var det der jeg første gang ble forsøkt ranet av fillete junkier. I tillegg har jeg mange gode venner fra Bærum, så jeg vil påstå at det er en like allsidig kommune som en hvilken som helst annen kommune.
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Sitat av zero14 Vis innlegg
Altså, denne overklasse karen kødder jo virkelig med det litt selv å! selv om han kommer fra bærum så gjør han jo narr av det, det er jo hele poenget med siden! Syns ikke du trenger å gjøre noe med den siden, den er jo totalt lættis!
Vis hele sitatet...
Huh? Han bor, så vidt jeg kan se, på studentbolig i Bergen.
Dessuten driver han tydeligvis denne siden, og er jaggu en del av arbeiderne selv!
Gjest
Trådstarter
Huh? Han bor, så vidt jeg kan se, på studentbolig i Bergen.
Dessuten driver han tydeligvis denne siden, og er jaggu en del av arbeiderne selv!
Vis hele sitatet...
hehe dette blir bare mer og mer morsomt
Sist endret av random40348; 18. april 2009 kl. 02:09.
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Enda viktigere enn poengene tidligere i tråden: Hvilket menneske med eget solarium, boblebad, treningsstudio etc. har google ads på siden sin?
Sist endret av Mr. Meow; 18. april 2009 kl. 02:14.
Hele siden er jo gjennomsyret av sarkasme fra første setning, i tillegg sier han selv at han ikke vet hva faren jobber som. Lite hint om at alt kanskje bare er tull?
Sitat av Graapho Vis innlegg
Huh? Han bor, så vidt jeg kan se, på studentbolig i Bergen.
Dessuten driver han tydeligvis denne siden, og er jaggu en del av arbeiderne selv!
Vis hele sitatet...
Haha, dette visste jeg ikke, men det gjør jo siden bare enda mer lættis egentlig, at han er en vanlig dude som disser bærums gutta noe så fryktelig, og må si at han er jævlig god til å skrive så det høres helt hysterisk morsomt ut!
At dere faktisk ikke klarte å tyde sarkasmen fra første stund er jo utrolig.
Kul side dette, en som virkelig klarer å gjøre narr av folk som har rike foreldre - og skryter av det.
Personen er forøvrig registrert på ett enmannsforetak og bor i studenthybel...
http://www.norid.no/domenenavnbaser/...59-1&sok=s%F8k
han har ikke så gale PR da! pagerank 3 :P Tjener sikkert litt cash i annonseinntekter der!
Sist endret av Spelly; 18. april 2009 kl. 02:46.
Gjest
Trådstarter
At dere faktisk ikke klarte å tyde sarkasmen fra første stund er jo utrolig.
Vis hele sitatet...
jeg tar på meg skylden her.

"Pappa har ikke handlet mat i en norsk dagligvareforretning siden 1983." hahaha å herregud...
Sist endret av random40348; 18. april 2009 kl. 02:49.
Jeg skjønner det godt jeg. Jeg drar skjelden på besøk hos noen som ikke har god takhøyde og areal... Har man ingen av delene bør man helst ha en kasse med dom perignon, möet eller noe god bollinger liggende. Skjønner ikke folk som drar på fester med tuborg og hjemmebrent, det blir for dumt.
En god rekeaften med noe ordentlig hvitvin skader ikke det heller, men da bør helst både takhøyde og areal være inkludert før jeg kommer.

Ja, det var sarkasme...
Det eneste som gjorde nettsiden litt troverdig var bildene, men ante ugler i mosen helt fra begynnelsen. Uansett som antydet tideligere, morsomt konsept!
Vi kan strengt talt kalle denne bærumspranken litt gjennomført!
Sist endret av Spelly; 18. april 2009 kl. 02:56.
Nå er jo dette litt ekstremt da. Den siden er laget på kødd og for å gjøre narr av de rike pappaguttene i bærum. Men jeg ser ikke helt problemet. Hvis du er rik kan du godt vise det, synes jeg. De fleste rike pappaguttene jeg kjenner er veldig hyggelige folk. Spanderer sjampis til bordet på utesteder og greier. Det jeg derimot ikke liker er "gangster-ungene" på byn som bare er ute etter bråk. Skjønner ikke hvorfor vi ikke heller gjør narr av folk som faktisk enda går i sæggebukser og altfor store gensre. Det er de som er plagsomme å møte, ikke disse pappaguttene som tilfeldigvis har litt mer penger enn folk flest.
Sist endret av Boo-Boo; 18. april 2009 kl. 02:57.
Morsomt nok, men jeg synes egentlig www.vierkeege.tk var mye vittigere enn "Ferdinand" for noen år siden, da oppdateringer skjedde hyppig.
Veit ganske godt hvem denne personen er, og har møtt han gjennom diverse sammenhenger. Selv om det bare er kødd, så har han fått det meste av dette fra et sted. Blant noen idioter i Bærum er dette faktisk nærmere sannheten enn det man kanskje ønsker å tro.
hahahah ler godt når jeg ser på den siden der as... "Fikk Bentley til min 20-årsdag. Hvordan visste du at det var akkurat sånn jeg ønsket meg, pappa?" og "Jeg er 20 år og har hatt en helt vanlig oppvekst i et bra nabolag i Bærum. Hadde tennistrener, golftrener, alpintrener, hestetrener som alle andre. Nå har jeg fått meg en egen manager også." hahaha SOM ALLE ANDRE... så teit
Dere kan forøvrig se "Ferdinan" her på Hotel Cæsar audition:
http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=292705&treeId=777
hahaha. fikk lattis når jeg leste på siden der ass,
Men enig med deg at det er mange her i landet som mener de selv er viktigere enn andre. Så til og med en post her av en bruker jeg ikke skal nevne for det var bare for dumt sagt. Han/hun sa: Det jo de rike som får landet til å gå rundt da. Eller ville jo ikke de fattige hatt jobber.

Da ble jeg sur langt oppover øra!
Sitat av ViceR Vis innlegg
Jævla idiot er alt jeg har å si.
Vis hele sitatet...
Du har tydligvis ikke forstått ironien i Overklassen.no og heller ikke lest noen av postene her.
Tulling.
Jeg digger at folk lar seg irritere..
Fantastisk type..

Sjekk ut snutten hans.. Han er jo ikke seriøs for fem flate øre..
http://overklassen.no/snutter.html

Syns siden var særdeles gjennomført.
Sitat av poe Vis innlegg
Jeg digger at folk lar seg irritere..
Fantastisk type..

Sjekk ut snutten hans.. Han er jo ikke seriøs for fem flate øre..
http://overklassen.no/snutter.html

Syns siden var særdeles gjennomført.
Vis hele sitatet...
Kunne ikke vært mer enig. Spesielt gøy når folk tar seg nær av det han sier og gjør
Det som er latterlig er jo spørsmålene han får:

"Du skriver på bloggen din at du bare blir venner med folk som har fedre som tjener over 1,5 mill. i året. Moren min tjener 1,5 mill, men ikke pappa. Kan du adde meg på Facebook likevel?"

Hilsen Gutt 19, Bærum


tragisk
Sitat av Tortia Vis innlegg
Det som er latterlig er jo spørsmålene han får:

"Du skriver på bloggen din at du bare blir venner med folk som har fedre som tjener over 1,5 mill. i året. Moren min tjener 1,5 mill, men ikke pappa. Kan du adde meg på Facebook likevel?"

Hilsen Gutt 19, Bærum


tragisk
Vis hele sitatet...
Og de sporsmålene tror du ikke han finner på selv?
Sitat av Tortia Vis innlegg
Det som er latterlig er jo spørsmålene han får:

"Du skriver på bloggen din at du bare blir venner med folk som har fedre som tjener over 1,5 mill. i året. Moren min tjener 1,5 mill, men ikke pappa. Kan du adde meg på Facebook likevel?"

Hilsen Gutt 19, Bærum


tragisk
Vis hele sitatet...
Spørsmålene han skriver selv, mener du ?

Jeez, trodde det skulle være fler oppgående mennesker her på nFF enn som så .

Edit:
Binkabi :/
Sist endret av lsrr; 18. april 2009 kl. 13:13.
Nei det tror jeg ikke, men er godt mulig.
Klassisk satire på overklassen her i norge, Trond Kirkvaag hadde en serie med sketsjer med navnet "Heisann Montebello" som går i samme kategori!

Nydelig, dette kan bli norges svar på "Borat" om han begynner å ta med seg satiren ut på gata og kødde med randoms som ikke forstår at dette kan være en klovn på fære...
Jeg holder seriøst på å knekke sammen av latter.. Denne mannen er fantastisk!

Idag skulle jeg ta min ukentlige tur innom Jan Thomas sitt studio i Parkveien, og hva møter jeg? Jo, knuste ruter og en politimann med skjold som ser ut som han skal på en Star Wars-premiere, og ber meg om å "trekke unna". Vet han ikke hvem pappan min er, tenkte jeg. Sykt kaos. Det var tusenvis av palestinere på Karl Johan som feiret nyttår eller noe.
Er det ikke slik at "superdupermillonær"-sønner slipper og gå på MENY og handle? Trodde de hadde folk til sånt jeg

Uansett, patetisk, hater folk som tror de er bedre enn alle andre, bare fordi de har mer penger.
Om de leker rike eller faktisk er rike, det er den hovne holdningen deres som gjør meg kvalm.
Sist endret av Deadlock Radium; 18. april 2009 kl. 14:04.
Hahaha morsom side! ^^
Mammaen min er en ivrig kunstsamler og ga meg derfor tusjer og et Munch-litografi jeg kan fargelegge selv!

Haha, lættis! Den siden var deil ass!
Sist endret av drittunge; 18. april 2009 kl. 17:27.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
*Sukk* Hvordan finner folk dette morsomt? Det er et halvhjerta, men samtidig desperat forsøk på å være morsom. Det er alt for overdrevent til å være morsomt. Hadde de pipa det litt ned og kanskje spilt litt mer naturlig i videoene, samt skrevet alt som om det skulle vært normalt, så hadde jeg akseptert humoren, men i skrivende øyeblikk er dette bare et PR-prosjekt gone wrong.

Det fins forøvrig ingen overklasse i Norge. De enkelte kaller "overklassen" er de som har litt mer penger enn resten. Men disse er for vanskelig å skille fra de andre, samtidig som de er for få til å bli kalt en egen klasse. Det blir som å kalle et veldig bra fotballag for sin egen liga.