Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  195 28972
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
240kr timen, 450 kroner timen etter 4, 580kr timen etter klokken 9, 1000kr per utkalling og kjøretillegg på 4000 i måneden.

Oppimot 550.000 i år.

IT-Konsulent
Sitat av Scr0tum
Jeg tjener usle 244 dagen Det blir 40,66667 kr timen...

Jobber via nav da, men klarer meg fint siden jeg bor hjemmen n'stuff enda.

Jeg gjør absolutt ingeting, jeg er den typen som sitter å surfer hele dagen lang på kontoret. Men om folk rundt i bygget trenger hjelp med noe så spør de meg, om det så er å flytte noen mapper til et skap..
Vis hele sitatet...
Gratulerer! Du har 6kr mindre til dagen enn en gjennomsnittlig trygdeyter!
(etter skatt, altså)
Har jobb som kursleder for Humanistisk Konfirmasjon. 500 kroner timen. 1500 kroner på én kveld med to kurs på 1,5 time. Dessverre er det bare annenhver uke og trenger noen forberedelser. Likevel en grei inntekt om våren.
Har nå deltidsjobb som butikkmedarbeider 112 kr timen + UB tillegg.
Til høsten blir jeg lærling med lønn på 60 kr timen
Designer, type nyutdannet, så jeg satte lista lavt da jeg bestemte meg for 550 i timen uten moms.
198kroner timen, jobber opp til 12 timer pr gang
Jobber på Esso , 109,7 kr t. tilleg er 11.9kr etter kl 6 , 24.5kr helg. Og på eit gårdsbruk , der har jeg 145kr t.
240kr/timen i grunnlønn med en gang jeg er ferdig med elektro utdanningen
Sitat av Volch0k
Makulør? Står du å deler opp papir elektronsik hele dagen?
Vis hele sitatet...
Ja, hjelper en venn av min far på kontoret. Alt skal gjennom makulerings maskinen før det går i bossbøtta!
Presterte å makulere nistepakka hans en gang.
Etter litt flaks og litt beregning har jeg nå ca 18500 utbetalt for å sitte hjemme å klø meg i ræva.
ca timeslønn blir vel da 18500,-/37.5= 493,- i timen.
Sitat av Deezer
Jeg har 158kr på en timabasert jobb, få 50% etter 7.5 time og 100% etter 10.
Kanke si det er så dårligt. Jeg har ikke noen faste tider og jobbe på, så jeg jobber når det passer meg, og hvor lenge det passer meg.
Vis hele sitatet...
Hva er timabasert jobb? Bra lønn hadde du ihvertfall. Uansett skal jobbe til sommeren. Blir 112,5kr + tillegg i matvarebutikk.
Går siste året på VGS no, og har like over 140 spenn i timen, pluss 50/100/150/200% tillegg, spørs åssen nattskiftet kommer :P
Sitat av Sangheili
Går siste året på VGS no, og har like over 140 spenn i timen, pluss 50/100/150/200% tillegg, spørs åssen nattskiftet kommer :P
Vis hele sitatet...
Hvor jobber du? Brra lønn på deg også.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av The_WEB_KILLER
Etter litt flaks og litt beregning har jeg nå ca 18500 utbetalt for å sitte hjemme å klø meg i ræva.
ca timeslønn blir vel da 18500,-/37.5= 493,- i timen.
Vis hele sitatet...
Hvordan gjør du det?

Jobber som avisbud for db. Ikke ta en slik jobb; 4 kr. pr. avis, ikke et eneste garantert salg. En del folk gir tips, timelønn varierer veldig. Bonusordning kommer i tillegg, men utgjør ikke så mye. Timelønn kan være alt fra 60-120 kr.
Sitat av Mag!c
Hvor jobber du? Brra lønn på deg også.
Vis hele sitatet...
Jobber på monteringa hos en elektronikk produsent

Mere kan ei ikke si :P
87 i timen !!! Lærling i butikkfaget.
60 kr timen uten noen som helst form for tillegg... jobber i alpinanlegg og graver, måker, ser på heisen, hjelper folk, sitter på rumpa, smiler...
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Deltidsjobb.
Jobber annenhver helg og hver onsdag. Fra 16-21 onsdag og potensielle fredager. 8-18 eller 13-21 på potensielle lørdager.

88kr i timen, men mye rare tillegg legges noen ganger til, jobber ca 11 timer i uken eller noe, er under 18 år.
Sitat av The_WEB_KILLER
Etter litt flaks og litt beregning har jeg nå ca 18500 utbetalt for å sitte hjemme å klø meg i ræva.
ca timeslønn blir vel da 18500,-/37.5= 493,- i timen.
Vis hele sitatet...
Hvis du trenger 37,5 timer i uken på å klø deg i ræva så hadde jeg slanket meg.
Regnet ut 183 kr timen + laptop og gratis mobil/mobilregning

Servicetekniker
Elektriker med fagbrev, 187,2 kr timen 07.30 - 15.30, så er det 50% til 21.00, og 100% etter, fra fredag 21.00 til mandag 07.30 er det 100%...

Dette er grunnlønn i firma, og til høsten har jeg hatt fagbrev i 3 år, så jeg vil da gå opp 4 kr timen tror jeg....

Er forøvrig 22 år...
Selger i elektro butikk.
129 kroner timen
187,5 i timen, 07:00-15:00, 50% til 20:00, og deretter 100%, 100% etter 12:00 på lørdager uavhengig av timer arbeidet.

Skifttillegg på 50% hver tredje uke.

Produksjonsarbeider i en automatikerstilling.
når jeg hadde praksis gjennom skolen hadde jeg ca 210kr timen. som pressefotograf.
når jeg nå, etter skolen (om en måneds tid), går ut i fast jobb vil det nok bli en del mer.
Jeg er ansatt på tre forskjellige steder, tilsammen jobber jeg nesten hele tiden O.o

Tjener henholdsvis 100kr*, 122kr** og 133kr timen -
* + helg
** + kveld / natt / helg

Men så har jeg forhandlet litt rundt da Kommer til å få myye mindre penger når jeg begynner som lærling O.o

EDIT: Hotell/restaurant alle sammen
Sist endret av excubated; 6. april 2008 kl. 02:35.
88 i timen + tillegg etter kl 4 på hverdager og 13 på lørdager hos JYSK. Respekt XD
Problem, officer?
thomasf's Avatar
135,- i timen, gjør litt forskjellig på en fiskebud. Lemper for det meste fisk.
88.49 øre timen... jobber som en alt mulig mann i en kysho butikk. men er jo bare 15 år da...
Sitat av kjetiltheman
88.49 øre timen... jobber som en alt mulig mann i en kysho butikk. men er jo bare 15 år da...
Vis hele sitatet...
Jeg ville ha klaget på mindre enn 89 øre pr. time. Tar lang tid å tjene en hundrings da.
Sist endret av dynamite; 6. april 2008 kl. 02:56.
Sitat av mathfjeld
Hvis du trenger 37,5 timer i uken på å klø deg i ræva så hadde jeg slanket meg.
Vis hele sitatet...
hva faen har vekt med kløe i ræva å gjøre?
jobber som lageransvarlig to dager i uka (15.00 - 22.00), tjener 130,- i timen. jeg åpner en port to-tre ganger i løpet av en vakt og tilbringer resten av tiden foran tv.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
tjener 78,68 i timen på McDonalds, + tillegg etter kl 17 på lørdager og får 100% på søndager

er 15 år
Er ikke mye jeg jobber nå, men jeg har jobbet litt på "vårt kjøkken" for 100kr/timen. I sommer skal jeg jobbe på hennig olsen for 110-115kr/timen med 50% tillegg etter 8 timer, og 100% etter 12 timer eller noe sånt.
Jobber på hulen i Bergen for 0 kr timen.
(går på yrkesrettet attføring så jeg får 930kr dagen av NAV)
Rundt 115kr/timen som fotograf hos en fotokjede.
145,11kr/timen på Tines ostepakkeri (sommerjobb).
Retter opp min gamle lønn, har fått økning. 95 i timen+ UB tillegg
Etter 18, dvs om litt under 2 måneder får jeg ca 125 i timen pluss tillegg
Times lønn på 137,- og 113,- nå som jeg jobber som avlaster og "passer" for en 10år gammel gutt med ADHD. Er en veldig grei job for meg som er 17år, får utbetalt buss, mat, kino, eller hva enn vi måtte ønske å gjøre. Jeg får begge lønningene fordi moren ville at jeg skulle få mest mulig lønn, i og med at det var vanskelig å finne noen som ville gjøre ting med gutten og ikke bare sitte hjemme og drikke kaffe med moren.
Sist endret av HSS; 12. juni 2008 kl. 16:38.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av HSS
Times lønn på 137,- og 113,- nå som jeg jobber som avlaster og "passer" for en 10år gammel gutt med ADHD. Er en veldig grei job for meg som er 17år, får utbetalt buss, mat, kino, eller hva enn vi måtte ønske å gjøre. Jeg får begge lønningene fordi moren ville at jeg skulle få mest mulig lønn, i og med at det var vanskelig å finne noen som ville gjøre ting med gutten og ikke bare sitte hjemme og drikke kaffe med moren.
Vis hele sitatet...
Hvordan fikk du denne jobben?
Sitat av Jonta
Hvordan fikk du denne jobben?
Vis hele sitatet...
Bare å ringe og be om et møte med Barnevernet, det... Be om å få bli støttekontakt.

Jeg har to jobber. En 32% fast stilling. Jobber på kveldstid. Tjener 129 kr timen, tror jeg. I tillegg har jeg en sommerjobb. Er ikke sikker på lønn, men tipper det er 120 cirka. Er etter tariff. Helt greit for å sitte på en gressklipper hele dagen..
Sist endret av nj6RVVcU$gEV$; 12. juni 2008 kl. 17:46.
Tjener alt fra 180-280 kr timen. Jobber som kjemi og prossesteknikker ved Norske Skog.
Helt grei jobb
Hadde 150 kr timen for å jobbe i en fryser -32C. ,tilegg etter kl. 2100 bare. Reine helvete
Jobber som rivingsarbeider med 152,- i timen (uten fagbrev) + 30kroner ekstra i timen i formannstilleg. Digg jobb, alt skal jo ødelegges =)
Driver vi med asbestsanering så er det 50,- kroner ekstra i timen.
Sitat av Koilboil
Hadde 150 kr timen for å jobbe i en fryser -32C. ,tilegg etter kl. 2100 bare. Reine helvete
Vis hele sitatet...
Hørtes ille ut:s

Har fått meg jobb på posten nå, men veit ikke helt hvor mye jeg får i timen enda
men om jeg tar meg jobb som telefonselger igjen får jeg 130,- i timen + provisjon er ganske bra da jeg bare er 17 år
Jeg har et spørsmål til dere som har sagt at dere jobber via NAV. Hvorfor i alle dager gjør dere det? Jeg forstår ikke hvordan dere kan motivere dere til å jobbe for så lite penger, bare fordi det er "en enkel løsning". I dagens marked er det ikke noe problem å få en jobb, så hva får dere til å jobbe gjennom NAV?
Jobber for tiden som vikar på en fabrikk (gjennom Manpower), tjener 135 kr timen for å sitte på ræva og gjøre minimalt hver dag.

Jobber også som støttekontakt for fetteren min, som er 11, blind og har en ganske jævlig sykdom. Tjener 132 kr timen.
220,- i timen fast. Overtidsbetalingen kommer i tillegg etter statens satser..

Men jeg er ferdig med studiene..
Sist endret av pr0tec; 12. juni 2008 kl. 21:09.
Sitat av dosky
Er student selv og arbeider med telefonundersøkelser eller via kundeservice.

112,48 pr time + tillegg etter 5 samt helgetillegg (hvis jeg arbeider i helgene)
Vis hele sitatet...
Nå har jeg dog gått opp med 7,- pr. time samt fått mer arbeid da jeg er ca. ferdig på skolen.

"WOHO"

Tho, jeg arbeider nå for viasat kundeservice.
Tjener 90 /timen etter kommunale satser(Avløserlag).

For dette gjør jeg alt mulig fra å male fjøs, plante/hugge/rydde skog, klyve ved, våronn(pløye, så, horve osv...) høyonn, gjøre fjøs, gjete sauer på fjellet, rydde beitemark, fikse gjerder, klippe plen + diverse småfiks. Altså alt det en kan gjøre på en gård iløpet av en sommer;P

(P.S kan vel nevnes at plantinga betales 2kr/planten og ikke per time)
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Begynner som trikkerlærling til sommern, begynner på ca. 15 lapper/mnd og 150 spenn timen for overtid. Så kommer det vel tillegg og alt mulig rart