Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 4307
Sitat av bassiss
Hvis du ikke gidder/tør å konfrontere læreren med det. Så er det ditt problem og din tabbe at du laget en facebook account. Eneste du kan gjøre da er å henge ut læreren. Noe som er MEGET enkelt på internett/facebook.

Og så er det jo noe som heter taushetsplikt også ja... Det kan du jo minne læreren på.
Vis hele sitatet...
Du virker som en reflektert person.

Hvis jeg henger ut læreren, hva tror du vil skje med karakterer? Hvem tjener på å "skade" andre? Det er slik holdning som det der som skaper problemer her i verden. Dessuten har jeg lagt det ligge, og ikke gjort noe mer ut av det, poenget med tråden her var å diskutere hva dere syns om saken, og hva jeg evt burde gjort, ikke hva jeg burde gjøre.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Det er da imot sånne "privacy"-lover å offentliggjøre bilder av noen uten å ha fått samtykke av vedkommende... men på en annen side, så har jo tross alt hu venninna di godtatt læreren som venn, og det står sikkert noe om det med bilder og sånt igjen i policy'n til facebook... men jeg tror den loven om offentliggjøring overstyrer(?) alle andre greier, så det er egentlig null stress. Be læreren om å tenke to ganger for han får et søksmål rettet mot skolen og lærerene. Og hvis ike det funker, si det samme til rektor og nevn den læreren, så skal du få det litt gøy vet du, sann.

EDIT: Woah woah woah! Kommer du hit og ber om hjelp når du selv er redd for å stå imot læreren din? Dette er bare tull... Du skal ikke være redd for å si imot læreren din. En ting er å si imot, og en enna er å gjøre det jeg på en måte sa, men either way, det er du som må ta tak. No pain, no game
Sist endret av Sahand; 15. juli 2007 kl. 03:00.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av C.Hendrix085
Dette syntes jeg nesten var litt ekkelt å lese. Lærer som blander seg inn i elever sitt privatliv bare over streken.
De har ikke noe med hva du fortetar deg utenfor skolen og har hvertfall ikke rett til å snakke til deg og gi den beskjeder om hva du kan eller ikke kan gjøre.

Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en prat med rektor på skolen og sagt at dette var direkete ekkelt, og at du mener at lærerene burde holde seg langt unna elevene på nett! Be lærere slette all kontakt han måtte ha med elever over nettsafunn som FB
Vis hele sitatet...
Har hatt et tilsvarende tilfelle på min skole, der vi gjorde akkurat det C.Hendrix foreslo, vi fikk til og med med oss noen foreldre i ryggen.

Det endte med at læreren kuttet ut facebook og annen kontakt med elver utenfor skolen. Han kom også med en offisiel unnskylding