Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  108 23084
mange gode svar her, men synes din ide med lakser olje i drikke er bra, du kan i tilleg sette gladpakk over doen slik at han blir sittende i egen dritt.

en kompis av meg sovnet på en fest. noen andre kledde av ham og rullet ut en dong, som de dyttet inn i rompa hans med hjelp av en penn.

skulle sett trynet hans da han våknet og dro en dong ut av rompa.

(han var forøvrig den største homofobem jeg vet om
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Du KAN jo kle kompis naken og smøre hele fyen inn med den sterkeste tigerbalsamen du får tak i xD
Det.. er kanskje å gå litt langt?

Greit, han fortjener det nok, men vil du virkelig gni inn hele kroppen hans med tigerbalsam? :P

edit:

err utroolig gammel tråd
skjer noe snart eller? Nå har du fått opp håpet til så mange nFF'ere og ikke kommet med noe tilbake..
klipp av litt ballhår og rull en røyk til dem og film det hele =)
Lakseolje i colaen er jo genalt. Eller bare stikke ned på øvingslokalet og stjele toppene på forsterkerne dems. Om de har det da. Eller bare stikke av med hele dritten xD
Sitat av Lizzard
Du KAN jo kle kompis naken og smøre hele fyen inn med den sterkeste tigerbalsamen du får tak i xD
Vis hele sitatet...
Hvordan kler man en person naken?

Og hvordan har du tenkt til å gjennomføre det, med mindre kompisen er homo?
Man kan jo evnt sjenke ham:P
OT: Er sikker jeg har lest om dette på www.tacky.no en gang også?
Sitat av robin740
klipp av litt ballhår og rull en røyk til dem og film det hele =)
Vis hele sitatet...
Blir sikkert ruset! hehe.


OT: Stikk av med noen kablel til gitarene, elns