Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 2819
Ok da... Valentines Day er kanskje ikke så ille. Halloween, derimot er det vanskeligere å bare ignorere. Enda en tradisjon som hovedsakelig går ut på at drittunger kommer på døra di og tigger snop... Som om det ikke var nok med julebukkene. Nå blir de i tillegg opfordret til å kødde med deg hvis du ikke gir dem noe.
valentines day e no ein kjekk dag då. gje litt ekstra oppmerksomhet til den/dei du er glad i . eg ga ei rød rose og eit kort til ei venninne. ho blei veldig glad for det. ellers er bamser og anbefale. alle bamser er søte nesten. men har du penga, eller ein stor bamse på lager. så send jenta ein KJEMPESTOR bamse.. trur dei likar det, ihvertfall ette ka eg har hørt. eller ka seie deke jentene her ?
Hvis du er hypp på å bli sammen med karen, så er det aller beste å gjøre følgende:

- Kle på deg noe sexy undertøy
- Skriv en valentines hilsen på magen (og nedover)med rød lebestift
- Kle på deg vanlige klær

Så bare møter du opp hjemme hos ham, og kler av deg. Og sjahzam; Han er din!


EDIT:
Hmm... Jeg tror forresten dette funker uten at du skriver noen hilsen på magen oxo!