Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  108 18358
Kan dere få rævva i gir å legge ut om hva dere fikk eller? :P

Jeg fikk en keyseeker der du fester en brikke på nøkkelknippen og den gir fra seg lyd når du roper ut! :P
Sist endret av Magnisx; 27. desember 2013 kl. 13:23.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Fikk dette fete albumet!

Veldig fornøyd med gaven, da jeg ikke har hørt på dropkick murphys på en stund, men synes de har mange konge sanger! Takk skal du ha

Også fint å se at mitt nissebarn likte gaven sin
Heisann! Fikk gaven min for ei stund siden, men har ikke hatt tid til å poste her enda. Unnskyld for det!

Jeg fikk
x2 kvikklønsj
Solarium briller
Alle CDene til TOTO, men instrukser!
Ei fingerdukke
En kasett med noe ala gandhi musikk(?) Har ikke rukket å høre på den
Og en USB HUB(Som ønsket)

Jeg flirte godt, og takker for gaven! Sniknissen hadde også lagt igjen beskjeder. Likte gaven(e) siden den virket så personlig og jeg så at noen hadde lagt litt arbeid i det.

Tusen takk!
Huff, kjenner meg sjalu på alle som har fått...

Oh well, om jeg ikke får no får jeg vel prøve meg igjen neste år

Men ser at mottageren iallefall var fornøyd det h*n fikk, som er bra ^^
Eeeeeeeeh. Jeg har glemt dette bort.
Nissebarnet mitt får gave iløpet av Januar.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Næmmen Bombasa da....
Håper jeg får vite om min har kommet frem. Blir engstelig
Kan folk legge ut bilder av hva de fikk? :P
Siden jeg klarte å sende hybeladressen til sniknissen min, og siden jeg forlot nettopp denne hybelen i jula, fikk jeg ikke gaven før i dag. Beklager derfor om jeg har holdt sniknissen min unødig lenge på pinebenken!

Innenfor papiret ventet "Húrins barn" av Tolkien, som passet ypperlig siden jeg både ønsket meg en god bok og siden jeg ikke har lest denne. I tillegg fikk jeg "Fifty Ways to Cheat at Gambling", som jeg ennå ikke 100% har forstått hva er, men som virker spennende! Fulgte med sjetonger, kort, terninger, og lignende. Gleder meg i hvert fall til å utforske begge deler.

Begge gaver var i tillegg pakket sirlig inn (til og med hver for seg), med bånd og det hele. Dessuten fulgte det med en håndskrevet julehilsen! Jeg gir derfor sniknissen min en sekser på sniknisseterningen, og sier tusen hjertelig takk!

Ser også at mitt nissebarn har fått sin gave; takker derfor i samme slengen Jonta for bra initiativ!

Sist endret av zorro; 5. januar 2014 kl. 15:44.