Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  110 11763
Jeg vet du ikke vil spore av men jeg må bare spørre.

Hvorfor er familien din venn med en som voldtok dama di?
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Jeg vet du ikke vil spore av men jeg må bare spørre.

Hvorfor er familien din venn med en som voldtok dama di?
Vis hele sitatet...
Setter en finger på at vedkommende også er ett familiemedlem / god venn eller lignende. Skjønner han fult og helt ut
Sitat av A-haja Vis innlegg
Setter en finger på at vedkommende også er ett familiemedlem / god venn eller lignende. Skjønner han fult og helt ut
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner TS ja. Men skjønner fortsatt ikke hvorfor resten av familien er venn med voldtektsmannen?

Er det vanlig å ha bla. voldtektsmenn rundt middagsbordet når hele familen sammles eller er jeg litt old fashion her?
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Jeg skjønner TS ja. Men skjønner fortsatt ikke hvorfor resten av familien er venn med voldtektsmannen?

Er det vanlig å ha bla. voldtektsmenn rundt middagsbordet når hele familen sammles eller er jeg litt old fashion her?
Vis hele sitatet...
Prøv å les posten min en gang til.

Det er da fult mulig at denne voldtektsmannen er ett familiemedlem han også. Jeg ha familiemedlemmer som har sonet dommer å generelt gjort mye fælt. De er fortsatt fult å helt ut velkommen til julebordet. At det er familiemedlemmer som velger å ikke komme på grunn av en annen, er nok veldig vanlig. Noe jeg også desverre har erfart selv, flere ganger.
Sitat av A-haja Vis innlegg
Prøv å les posten min en gang til.

Det er da fult mulig at denne voldtektsmannen er ett familiemedlem han også. Jeg ha familiemedlemmer som har sonet dommer å generelt gjort mye fælt. De er fortsatt fult å helt ut velkommen til julebordet. At det er familiemedlemmer som velger å ikke komme på grunn av en annen, er nok veldig vanlig. Noe jeg også desverre har erfart selv, flere ganger.
Vis hele sitatet...
Er en bad boy du og da altså? ^^,


TS skjønner jeg igrunn ikke mtp. voldtekten, jeg personlig ville gjort vedkommende inneforstått med forholdet jeg har til ham, da med en trykk 16 og utkastelse fra huset.

Jeg håper forsåvidt Kristianweb får servert ribbe og juleøl av venninna da, dette er jo et uansett must imorgen.
Sist endret av Mozzie; 24. desember 2012 kl. 03:34.
Sitat av A-haja Vis innlegg
Prøv å les posten min en gang til.

Det er da fult mulig at denne voldtektsmannen er ett familiemedlem han også. Jeg ha familiemedlemmer som har sonet dommer å generelt gjort mye fælt. De er fortsatt fult å helt ut velkommen til julebordet. At det er familiemedlemmer som velger å ikke komme på grunn av en annen, er nok veldig vanlig. Noe jeg også desverre har erfart selv, flere ganger.
Vis hele sitatet...
Å ja. Da er jeg visst litt old fashion alikevel, fordi i min familie er det ikke tilatt og voldta andre ol. Og det skal det aldri bli heller. Hvis du gjør det er du ikke velkommen på julemiddag i det hele tatt.
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Er en bad boy du og da altså? ^^,


TS skjønner jeg igrunn ikke mtp. voldtekten, jeg personlig ville gjort vedkommende inneforstått med forholdet jeg har til ham, da med en trykk 16 og utkastelse fra huset.

Jeg håper forsåvidt Kristianweb får servert ribbe og juleøl av venninna da, dette er jo et uansett must imorgen.
Vis hele sitatet...
Jepp, å klapper du ikke umiddelbart igjen så knuser jeg tastaturet mitt over kjeften på deg! Jeg er tastaturtorpedo, nemlig!
Nei, jeg er ikke badboy. Hvor får du det ifra? Fordi jeg ba han lese posten min en gang til?

Selv om jenta er blitt voldtatt, betyr ikke det at hele familien vet det. Det er mange muligheter, noe verken jeg eller du vet.

TS har ikke rett til å kaste noe ut fra noe som ikke er hans eget, uavhengig av forholdene.

Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Å ja. Da er jeg visst litt old fashion alikevel, fordi i min familie er det ikke tilatt og voldta andre ol. Og det skal det aldri bli heller. Hvis du gjør det er du ikke velkommen på julemiddag i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Det er det ikke i min heller, men nå er det da ikke sikkert at familien vet at det det er slik som det er - og at det er ett ønske at det skal forbli sånn. Det ville jeg hatt god forståelse for.

Nå er det god natt, og god jul!
Sist endret av A-haja; 24. desember 2012 kl. 04:03.
Sitat av A-haja Vis innlegg
Noe jeg også desverre har erfart selv, flere ganger.
Vis hele sitatet...

Det jeg reagerte på. Kjipt uansett og ha en familie der visse folk ikke tåler trynet på hverandre, har et par i min familie og.

Jeg skjønner helt og holdent hva du mener i TS sin situasjon, men personlig har jeg kastet vedkommende ut uansett omstendigheter hvis vedkommende har voldtatt kjæresten min.


Og seriously, trodde du jeg mente å kaste ham lovlig på dør?
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Det jeg reagerte på. Kjipt uansett og ha en familie der visse folk ikke tåler trynet på hverandre, har et par i min familie og.

Jeg skjønner helt og holdent hva du mener i TS sin situasjon, men personlig har jeg kastet vedkommende ut uansett omstendigheter hvis vedkommende har voldtatt kjæresten min.


Og seriously, trodde du jeg mente å kaste ham lovlig på dør?
Vis hele sitatet...
Ah, da beklager jeg den! Er ikke jeg som er badboy, men visse familiemedlemmer har man ikke veldig mye til overs for. Selvom man lar det gå den ene dagen i året, er det ikke alle som klarer det. Noe som er synd, men forståelig på ett vis. Altså er det ikke jeg som boikotter familien, men noen andre.

Jeg skjønner hva du mener - jeg hadde mest sannsynlig gjort mer enn å kasta han ut selv. Jeg setter det bare på spissen.

Du sa kaste vedkommende ut av huset?/ utkastelse? Oppfattet det som da - ut av huset. Noe TS egentlig ikke har rett til dersom huset ikke er hans eget.
Sist endret av A-haja; 24. desember 2012 kl. 04:09.
Det er ingen grunn til å diskutere voldtekten her, for jeg komme ikke til å dele det her. Men jeg kan fortelle at kun jeg og kjæreste vet om det, og har valgt å holde stille om det til høytiden er ferdig for å ikke skape opptøyer i familien i jula. Vedkommende er ett familiemedlem.

Til dere som maser om den billetten så fikk jeg aldri billett, personalet i gaten og kapteinen selv tillott meg å være med uten billett.
Ja godt det ordnet seg da - så det var altså sas eller nrowegian som sponset jul på deg - fint at det private næringsliv trår til der staten står som rådløs tilskuer

God jul da kristianweb