Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 5185
jeg får ikke til og se filmen. jeg laster den ned og skal til og åpne den, men hvilket program skal jeg velge?
Bitter
Don Veto's Avatar
Trådstarter
Sitat av haakon466 Vis innlegg
jeg får ikke til og se filmen. jeg laster den ned og skal til og åpne den, men hvilket program skal jeg velge?
Vis hele sitatet...
Hvilket program du skal velge for å se filmen? Trodde alle spilte av vanlige .avi filer, men jeg bruker hvertfall VLC media player. Eller snakker du om teksten?

Hehe, ja det du har lastet ned fra link jeg har postet her er bare teksten. Du må laste ned DVDRiP-XviD versjonen fra Piratebay, og dra .srt filen du har lastet ned, altså underteksten, rett inn i videoavspilleren når du har startet filmen.
Sitat av Don Veto Vis innlegg
Hvilket program du skal velge for å se filmen? Trodde alle spilte av vanlige .avi filer, men jeg bruker hvertfall VLC media player. Eller snakker du om teksten?

Hehe, ja det du har lastet ned fra link jeg har postet her er bare teksten. Du må laste ned DVDRiP-XviD versjonen fra Piratebay, og dra .srt filen du har lastet ned, altså underteksten, rett inn i videoavspilleren når du har startet filmen.
Vis hele sitatet...
åja, da skjønner jeg
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Bitter
Don Veto's Avatar
Trådstarter
The Union skal utrolig nok vises på stortinget i Canada

Name:  379289_10151122613923312_7633658311_13138873_962479691_n.jpg
Views: 56
Size:  54,9 KB