Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  207 20670
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Sitat av saxoni Vis innlegg
Enkelte mener at ABB er fritt vilt, og at man kan gjøre hva man vil med ham; litt sånn som Plumbo var fritt vilt etter deres "mokkamenn" uttalelse.

Uavhengig av hva ABB har gjort, skal han ikke kastes sko på.
Vis hele sitatet...
Det er nettop det; Jeg tviler på at noen her mener man burde få gjøre hva man vil med Anders Behring Breivik...
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Må si jeg finner det svært interessant, nesten komiskt, hvordan dere har klart å spinne denne skoen inn i 200 innlegg (201, med mitt), på hele 3 dager.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Må si jeg finner det svært interessant, nesten komiskt, hvordan dere har klart å spinne denne skoen inn i 200 innlegg (201, med mitt), på hele 3 dager.
Vis hele sitatet...
Hvorfor det?

Aktivitet er bra
Sitat av uaexed Vis innlegg
Må si jeg finner det svært interessant, nesten komiskt, hvordan dere har klart å spinne denne skoen inn i 200 innlegg (201, med mitt), på hele 3 dager.
Vis hele sitatet...
Skulle nesten tro du ikke hadde skrevet noen innlegg i tråden selv.
Sitat av Thaos Vis innlegg
Jeg kalte deg rasist ettersom jeg trodde du sto for ABB sine ideologier, som er sterk motstander av islam og muslimer.
Vis hele sitatet...
Når ble muslimer en egen rase...?

Er jeg en rasist fordi jeg er en sterk motstander av Jehovas Vitne og religion generelt?
Sist endret av frø; 14. mai 2012 kl. 00:37.
på heltid
iSkurk's Avatar
Go! Kast med armer og bein på den innsnevra apedritten.
Katy Perry <3
Sitat av Kjøtt Vis innlegg
Det er nettop det; Jeg tviler på at noen her mener man burde få gjøre hva man vil med Anders Behring Breivik...
Vis hele sitatet...
Sitat av iSkurk Vis innlegg
Go! Kast med armer og bein på den innsnevra apedritten.
Vis hele sitatet...
? *titegn*
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Sitat av saxoni Vis innlegg
? *titegn*
Vis hele sitatet...
Han oppfordrer til å gjøre det, tviler på at han mener at det burde tolereres...