Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  108 8844
bmr92's Avatar
Trådstarter
31 4
Det du sier om at det kan være forstyrrende kan stemme, men det kan løses ganske enkelt med det du sier, ved å ha enten en spesiell type ørepropper og/eller at man har ÈN sjanse, hvis man ikke har volumet lavt så mister man muligheten. Tror at alle ville følgt dette og ikke vært noen idioter under en såpass særiøs tentamen.
Vi fikk lov til å høre på musikk under prøver o.l helt ifra ungdomsskolen. Lærerene våre sa at om vi hadde giddet å bruke så mye tid på å arbeide med faglig stoff at vi hadde orket å lese alt innholdet til prøven inn på iPod/mp3 spiller så fortjente vi så god karakter som vi fikk på prøven.

Musikk hjelper VELDIG på konsentrasjonen under viktige ting (for min egen del, hvertfall. Dette er jo som tidligere sagt veldig individuelt). Får mye mer fokus på arbeidsoppgaven, og får blokkert ute alt annet.
Nå er det jo sånn at i alle fall jeg, bruker iPod Touch/iPhone/Samsung Galaxy s2'n til musikk... Da har du fri bane til å bruke internett, og/eller kommunisere med andre. :P
De vet dette, og mest sannsynelig derfor...
Pluss at det som regel er 80+ gamle mennesker som er sensor, og de syntes ting som er mer elektronisk enn gå-staven deres, er tabu.
Sist endret av Helldude; 22. september 2011 kl. 13:49.
bmr92's Avatar
Trådstarter
31 4
haha, bra sagt XD men dette er jo fortsatt ikke noen grunn til å forby musikk. Ikke tror jeg at det er de som har satt regelen heller. Som også sagt tidligere så går det ann å godta musikk på pc'n ikke andre mp3 spillere eller lignende. Eller i så tilfelle ha en mp3 spiller som er godkjent til denne typen bruk.
Sier seg ganske selv...
Man kan lett spille inn en hel jævla historie i en mikrofon, lagre det, og legge det over i en iPod. Da kan du ha tentamen på øra, samtidig som du sitter og skriver det du hører.

Ganske logisk...
bmr92's Avatar
Trådstarter
31 4
Sitat av Furbergeren Vis innlegg
Sier seg ganske selv...
Man kan lett spille inn en hel jævla historie i en mikrofon, lagre det, og legge det over i en iPod. Da kan du ha tentamen på øra, samtidig som du sitter og skriver det du hører.

Ganske logisk...
Vis hele sitatet...
Særiøst... kan ikke folk lese hele tråden før de kommenterer noe.. for 10 000 ende gang.. ALLE HJELPEMIDLER ER TILLAT, utenom kommunikasjon.
Dette vil se at du bare kunne skrevet ned dette å tatt det med deg. Hvis du vil, kunne du tatt med deg en hel trillebore med bøker og historier..
Sensoren vår hadde gitt streng beskjed om at mp3 spiller ikke var lov. Jeg brukte likevel og da sensoren kom bort og spurte om det var en mp3 spiller sa jeg: "nei, dette er en iPod". fikk svar, okei, så gikk ho..
Alltid syntes at dette er en håpløs regel. Hva hvis man tar hodetelefonene inn i pc-en uten tilgang på nett? Hva i all verdens land og rike kan være galt med det?

Vil man jukse, så gjør man jo det uansett ... Kan lage wifi hotspot eller bruke bluetooth til å komme på nett via mobilen...
bmr92's Avatar
Trådstarter
31 4
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Alltid syntes at dette er en håpløs regel. Hva hvis man tar hodetelefonene inn i pc-en uten tilgang på nett? Hva i all verdens land og rike kan være galt med det?

Vil man jukse, så gjør man jo det uansett ... Kan lage wifi hotspot eller bruke bluetooth til å komme på nett via mobilen...
Vis hele sitatet...
Veldig godt sagt! Hvis man virkelig har planet om å jukse, så gjør man det uansett, og det uten bruk av hodetelefoner eller lignende. Har faktisk ikke tenkt så lang som det du sier her, men det er veldig sant og ett veldig godt poeng!