Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  902 292697
Sitat av Mysterious Vis innlegg
No har eg ikkje våre på Tusenfryd før, men om der er brusautomatar av sorten Icecold så kan du rote deg innpå menyen ved og skrive inn koder på tastane.

Er ikkje sikkert det fungerar om det er av dei nyaste brusautomatane, men om du er heldig så ja! Sjekk her.

Du kan også lure godteri/vending maskiner!
Sjekk her.
Vis hele sitatet...
Å fy **** Takk! Den brusautomaten som var på videoen er den samme vi har på skolen

Free soda!
Ringe gratis til hustelefonar ved og bruke FreeCall.com!
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Når det gjelder strekkoder er det ikke alltid det fungerer når du skriver ut på blekkskriver, det blir best med laser.
En laserskriver er mer nøyaktig enn en blekkskriver, noe som kan gi utslag på strekkoder, litt avhengig av scanneren som leser.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Gratis passering i AutoPass:

Idet du kjører igjennom autopass, plasser deg rett bak kjøretøyet foran deg, dermed vil ikke AutoPass gi utslag, du trenger ikke brikken engang.

Protip: Lønner seg å øve seg bak trailere/Busser, du må nokså nærme...

Edit: Poenget... Du går i ett med bilen foran deg, og Autopass tror du og den andre bilen er ett og samme kjøretøy.
Sist endret av Fleff; 13. juli 2010 kl. 01:12.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Gratis passering i AutoPass:

Idet du kjører igjennom autopass, plasser deg rett bak kjøretøyet foran deg, dermed vil ikke AutoPass gi utslag, du trenger ikke brikken engang.

Protip: Lønner seg å øve seg bak trailere/Busser, du må nokså nærme...

Edit: Poenget... Du går i ett med bilen foran deg, og Autopass tror du og den andre bilen er ett og samme kjøretøy.
Vis hele sitatet...
Og hvor lurt er det å ligge 1-2 meter bak en bil som kjører i 70-80 km/h ?

Å risikere livet (eller muligens passasjerene dine sine liv) for 20-40 kroner er vel virkelig ikke verdt bryet...
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Og hvor lurt er det å ligge 1-2 meter bak en bil som kjører i 70-80 km/h ?

Å risikere livet (eller muligens passasjerene dine sine liv) for 20-40 kroner er vel virkelig ikke verdt bryet...
Vis hele sitatet...
Det er opp til folket selv å tenke seg til om de vil gjøre det, jeg bare gir ideene

Edit: Men, som du selv sier, jeg er enig.
Sist endret av Fleff; 13. juli 2010 kl. 01:23.
tryggere og kjøre på motsatt kjørefelt, simple
Sitat av Fleff Vis innlegg
Gratis passering i AutoPass:

Idet du kjører igjennom autopass, plasser deg rett bak kjøretøyet foran deg, dermed vil ikke AutoPass gi utslag, du trenger ikke brikken engang.

Protip: Lønner seg å øve seg bak trailere/Busser, du må nokså nærme...

Edit: Poenget... Du går i ett med bilen foran deg, og Autopass tror du og den andre bilen er ett og samme kjøretøy.
Vis hele sitatet...
Autopass tar også bilde bakfra.

Mao, fail.
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Autopass tar også bilde bakfra.

Mao, fail.
Vis hele sitatet...
Det er da den fine sprayen som gjør at skiltet blir utydeligt på bildet kommer inn !
Sist endret av Fusjon; 14. juli 2010 kl. 22:05.
Sitat av Inpact Vis innlegg
Det er da den fine sprayen som gjør at skiltet blir utydeligt på bildet kommer inn !
Vis hele sitatet...
Det er bare det at de såkalte "usynlighetssprayene" ikke virker...
Har en liten sak som folk kan gjøre, er spesielt effektivt på Remabutikkene (av egen erfaring).

Du finner en kvittering på butikken du er på, i søppelbøtter, på gulvet eller whatever, så finner du en ting på den kvitteringen du har lyst på, eller vil ha penger for, (dyre ting er etter min erfaring ikke lurt å gå etter, men heller ting rundt 100lappen).

Så går du inn i butikken, henter den varen du vil ha, og går i kassa, der sier du at du vil ha pengene tilbake, du trenger ikke oppgi noen grunn, i Rema skal de aldri si nei til sånt sålenge man har kvittering. Så slår de retur på varen, og du får penger for noe du aldri har kjøpt. Have fun.
Så du må gå inn i butikken å stjele en vare, deretter gå i kassa og kreve penger for den varen?
Sitat av Eaan Vis innlegg
Så du må gå inn i butikken å stjele en vare, deretter gå i kassa og kreve penger for den varen?
Vis hele sitatet...
Du stjeler jo ikke selve varen, du lurer rett og slett bare betjeninga til å gi deg penger, uærlig? Sure, men hva er det tråden handler om?
Har ikke noe problem med at det er uærlig, men du må jo i kassen får å levere tilbake varen. Så om inngangen er rett ved kassen, og du går inn uten en vare så vil jo betjeningen stusse på dette.
Og med den logikken så kan du jo kjøpe en ting, gå å legge den i bilen og gå inn igjen å hente en ny vare med kvitteringen du fikk.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Autopass tar også bilde bakfra.

Mao, fail.
Vis hele sitatet...
Hvis du leser posten min igjen...

Bilen foran deg har autopass, du har ikke. Du kjører bak bilen, Autopass systemet registrerer Begge(deg og bilen foran deg) som EN bil, og tar ikke noe bilde i utgangspunktet, den tar deg som en bil som sagt.

Men nå skal jeg jo ikke gi folk ideer da...
Sitat av Fleff Vis innlegg
Men nå skal jeg jo ikke gi folk ideer da...
Vis hele sitatet...
Er vel egentlig det som er poenget med denne tråden?
Alt det der med å plukke varer fra hyllene har straks blitt verre nå som de fleste butikker har sånn "cash safe" eller hva faen det heter.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Sitat av simen929 Vis innlegg
Er vel egentlig det som er poenget med denne tråden?
Vis hele sitatet...
Neinei Offisiel tråd for lufting av tanker + Grådige triks

Gratis coca cola:

Finn en cola automat(Fra coca cola company, drikk cola) Sjekk opp nummeret som står på support/feil/problemer og ring det, si du puttet på X Antall penger(Det automaten ville ha) Og valgte brus, men ingen brus kom ut

Etter 1-2 uker får du brev i posten med 4-5 Coca cola "mynter" som kan brukes på de fleste cola automatene med rukkebånd og glassdør= 1 Gratis brus per mynt.
Sitat av Eaan Vis innlegg
Har ikke noe problem med at det er uærlig, men du må jo i kassen får å levere tilbake varen. Så om inngangen er rett ved kassen, og du går inn uten en vare så vil jo betjeningen stusse på dette.
Og med den logikken så kan du jo kjøpe en ting, gå å legge den i bilen og gå inn igjen å hente en ny vare med kvitteringen du fikk.
Vis hele sitatet...
Cluet er jo å gjøre det på en butikk med mye folk, kan love deg at jeg ikke har oversikt over hvem som går inn og ut av butikken på fredager og lørdager midt på dagen når jeg sitter i kassa

Og ja, i teorien kan du faktisk gå ut og inn igjen og gjøre det på nytt.
Det er ikke noe system i kassa som sjekker at det er den varen som er på kvitteringa som er den personen kommer med i kassa er den samme
Sist endret av Pappagutten; 14. juli 2010 kl. 23:22.
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Det er bare det at de såkalte "usynlighetssprayene" ikke virker...
Vis hele sitatet...
Leste jo for en god stund sia at noen på forumet hadde prøvd de?
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Det er bare det at de såkalte "usynlighetssprayene" ikke virker...
Vis hele sitatet...
Men svart lakk fra biltema funker
Eller så kan du teipe over skiltet, når du blir stoppa sier du bare: Nei, Faen! Nå har det vært noen unger å kødda her igjen... Eller teipe så en eks. f blir til e og bruke samme unskyldning Har hørt om en som gjorde dette
Jeg pleier å stå å henge i baren på utesteder i 5 minutter og late som om at jeg er utålmodig. Etterhvert spør jeg dem hvor det blir av ølen jeg har betalt for. Av en eller annen merkelig grunn har dette aldri fungert på kvinnelige bartendere, kanskje de bare er mer oppmerksomme.
Får ikke dårlig samvittighet heller, siden de krever så helvettes mye for en halvliter heineken.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Sitat av Eaan Vis innlegg
Har ikke noe problem med at det er uærlig, men du må jo i kassen får å levere tilbake varen. Så om inngangen er rett ved kassen, og du går inn uten en vare så vil jo betjeningen stusse på dette.
Og med den logikken så kan du jo kjøpe en ting, gå å legge den i bilen og gå inn igjen å hente en ny vare med kvitteringen du fikk.
Vis hele sitatet...
Lille venn, dette er The White House scam, det er det den går ut på. Man går inn, handler, går ut, viser hva man har kjøpt til en medsammensvoren som så går inn og finner tingene og setter dem tilgjengelig og samlet så du ikke trekker til deg oppmerksomhet ved å virre rundt der lenge... Du går inn og får igjen pengene...
Sitat av Inpact Vis innlegg
Leste jo for en god stund sia at noen på forumet hadde prøvd de?
Vis hele sitatet...

Så dette aller først på Mythbusters, der faila de sprayene noe helt forjæv***... Så, hvis noen har hatt flaks med dette, må de bare sende meg en PM
Noe annet som går an å gjøre er:
Du er dritsur på en eller annen person, som tilfeldigvis har samme bil som deg. få tak i reg.nummer, og lag en form form trykkluftsak som snurrer rundt. Fest ditt ekte skilt på en side, og en kopi av det andre på neste side. Lag en utløserknapp. Snurr til idiotens nummer når du kommer opp i f.eks. autopass situasjoner. snurr tilbake etterpå.
Voila, du har en ekte "scamming" bil!
Sitat av Fleff Vis innlegg
Kiwi, gratis varer på 1-2-3

Dette er en tidskrevende, men likevell effektiv metode; Gå på Kiwi, finn noen varer du vil ha, Noter deg datoen på disse, er det fks 10 dager til de går ut på dato, så gjemmer du dem inni butikken, inni/bak/oppå en hylle ellernoe(you get it).

Så kommer du tilbake 10 dager senere, og henter varen din, om varen går ut på kjøpedagen, eller dagen etterpå, så får du varen gratis. Nesten som en fake Kiwi-Bob!

Et triks er å ikke ta varer som bruker måneder på å gå ut, da vil betjeningen finne det ut.
Vis hele sitatet...
På ICA får du ikke lov til det, de selger/gir ikke bort utgåtte varer

Sitat av Fleff Vis innlegg
Neinei Offisiel tråd for lufting av tanker + Grådige triks

Gratis coca cola:

Finn en cola automat(Fra coca cola company, drikk cola) Sjekk opp nummeret som står på support/feil/problemer og ring det, si du puttet på X Antall penger(Det automaten ville ha) Og valgte brus, men ingen brus kom ut

Etter 1-2 uker får du brev i posten med 4-5 Coca cola "mynter" som kan brukes på de fleste cola automatene med rukkebånd og glassdør= 1 Gratis brus per mynt.
Vis hele sitatet...
jeg vet om en raskere måte for å få så mye brus du vil til prisen av en.
Funker kun på cola-automater av glassvindu.

Putt på hva det koster, velg og se i et par sek. Ta hånden ca. inni sånn at den ikke kommer nedi der tu tar den ut normalt, du vil etterhvert få pengene tilbake, evt. trykke på en sånn knapp. Repeat til du ikke gidder mer og ta ut alt Ikke bli BUSTED da
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Sitat av VegBerg Vis innlegg
På ICA får du ikke lov til det, de selger/gir ikke bort utgåtte varer


jeg vet om en raskere måte for å få så mye brus du vil til prisen av en.
Funker kun på cola-automater av glassvindu.

Putt på hva det koster, velg og se i et par sek. Ta hånden ca. inni sånn at den ikke kommer nedi der tu tar den ut normalt, du vil etterhvert få pengene tilbake, evt. trykke på en sånn knapp. Repeat til du ikke gidder mer og ta ut alt Ikke bli BUSTED da
Vis hele sitatet...
Dette funket før Maskinen trodde det var tomt den den brusen, og du fikk velge en ny, evt fikk pengene tilbake. Men dette funker ikke nå, eneste som skjer er at båndet stopper, eller du ikke får noe mer, funker sikkert på de med gammel software da.
Sitter og lurer veldig på denne white house scam, og tror jeg skal prøve ut, bare for og teste.
Slik vil jeg gjøre det:

1. Gå inn på elkjøp, og kjøpe meg en playstation 3.
2. Betale for PS3`en min og gå ut. Jeg har nå en kvittering på en ps3.
3. Gå inn i butikken igjen, og hente en playstation 3 til
4. Gå til kassa med PS3`en og gi kviteringa og si at morra mi kjøpte den vist før meg og at jeg missforsto, så får jeg pengene tilbake med den kviteringa mi?

5. Jeg har nå pengene mine og en playstation 3!

Vil dette funke? eller er det noe jeg overser? F.eks alarmer, eller noe som tilsier at det er akkurat den varen?
Sitat av locking123 Vis innlegg
Sitter og lurer veldig på denne white house scam, og tror jeg skal prøve ut, bare for og teste.
Slik vil jeg gjøre det:

1. Gå inn på elkjøp, og kjøpe meg en playstation 3.
2. Betale for PS3`en min og gå ut. Jeg har nå en kvittering på en ps3.
3. Gå inn i butikken igjen, og hente en playstation 3 til
4. Gå til kassa med PS3`en og gi kviteringa og si at morra mi kjøpte den vist før meg og at jeg missforsto, så får jeg pengene tilbake med den kviteringa mi?

5. Jeg har nå pengene mine og en playstation 3!

Vil dette funke? eller er det noe jeg overser? F.eks alarmer, eller noe som tilsier at det er akkurat den varen?
Vis hele sitatet...
Er ikke PS3 en såpass stor/dyr vare at du må på utleveringen for å få den med deg?

Jeg har skrevet ut egne parkeringsbilletter, som sikkert fungerer med litt snø på ruta.
Når du parkerer i parkeringskjeller skrives det mer og mer på billetten, og det er sikkert mulig og kopiere en billett som er betalt, men ikke brukt i bommen ennå. Her er laserskriver en fordel i allefall.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Pizzasjappe henting; Man ringer sin lokale pizzasjappe, og sier man skal ha *pizza her* du sier du skal hente den, men det gjør du ikke, du venter 1 time, og går ned til sjappa. Her bestiller du samme pizza som du ringte om, men nevner ingenting om det som skjedde tidligere, husk du er en NY kunde. Som oftest får du tilbud om å kjøpe en halvkald pizza for halv pris


Mac donalds Spise inne;
Når du bestiller mat fra mc,donalds inne, så sier dem, Ta med eller Spise her? Du sier ta med, og når du får maten, så setter du deg pent og pyntelig i en av stolene uten at betjeningen merker det, fordi de er optatt med en annen kunde

Kommer sikkert med noen flere iløpet av dagen

Edit:

Flaskepanting Hax0r;


Besøk nettsiden http://ranvik.net/ og finn frem til http://ranvik.net/prosjekter-privat/colabox_1kr/ Så skriver du ut colabox.psd filen, og fester dem på diverse gjemstander som får plass i pantemaskinen

Takk Ranvik
Vis hele sitatet...

hehehe skal prøve den panten der, har 3 bokser fra utlandet uten pant her

du har vel ikke strekkoden for 2,50 kr også?
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Sitat av locking123 Vis innlegg
Sitter og lurer veldig på denne white house scam, og tror jeg skal prøve ut, bare for og teste.
Slik vil jeg gjøre det:

1. Gå inn på elkjøp, og kjøpe meg en playstation 3.
2. Betale for PS3`en min og gå ut. Jeg har nå en kvittering på en ps3.
3. Gå inn i butikken igjen, og hente en playstation 3 til
4. Gå til kassa med PS3`en og gi kviteringa og si at morra mi kjøpte den vist før meg og at jeg missforsto, så får jeg pengene tilbake med den kviteringa mi?

5. Jeg har nå pengene mine og en playstation 3!

Vil dette funke? eller er det noe jeg overser? F.eks alarmer, eller noe som tilsier at det er akkurat den varen?
Vis hele sitatet...
Ta et prøvekjøp eller to først. Mange butikker har begynt med stempel på solgte varer og lignende. Finn ut om det er noen forskjell på et solgt produkt og et i butikken. Ellers er en PS3 noe såpass dyrt at det vekker oppsikt, særlig om en unge kommer inn og kjøper en, og av kommentaren om moren din gjetter jeg på at du ikke er myndig(ikke vondt ment, er ikke myndig selv). Jeg vil også anbefale høytider. Er du en god svindler kan du få tak i julegavene på kort tid + butikkene har mye og gjøre og følger ikke så godt med. Da er det eneste du må deale med din egen samvittighet. Hadde du gitt moren din en stjålet julegave? Hvis ja: Youre my kinda guy
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
Coop har fortsatt matvaregarantien sin.

Det eneste du trenger er kvittering, for så å gå tilbake og si at du ikke er fornøyd med varen. Da får du pengene tilbake. Trenger ikke å levere varen tilbake.

http://www.coop.no/ncms.aspx?id=F8B6...1341&tmid=1341
Annet fint triks når du tar taxi på en tur som koster rundt 300 og oppover, er å spørre sjåføren pent om han vil slå bomtur og heller få et par hundre kr cash. Spør om dette hver gang jeg tar taxi og ca 50% gangene funker dette.
Sitat av fedfod Vis innlegg
Annet fint triks når du tar taxi på en tur som koster rundt 300 og oppover, er å spørre sjåføren pent om han vil slå bomtur og heller få et par hundre kr cash. Spør om dette hver gang jeg tar taxi og ca 50% gangene funker dette.
Vis hele sitatet...
Tendensen jeg har sett er at dette fungerer best på sjåfører med utenlandsk opprinnelse. Inntrykket mitt er at norske sjåfører, gjerne av den litt eldre generasjon, ikke går med på dette, med mindre de hele veien under turen klager på hvor lite de sitter igjen med av den totale prisen du betaler.
hehe, yes veit det. Tar som regel taxi i Oslo/Akershus og fleste parten av sjåførene her er utlendinger. Funka seinest her natt til Søndag.
Sitat av locking123 Vis innlegg
Sitter og lurer veldig på denne white house scam, og tror jeg skal prøve ut, bare for og teste.
Slik vil jeg gjøre det:

1. Gå inn på elkjøp, og kjøpe meg en playstation 3.
2. Betale for PS3`en min og gå ut. Jeg har nå en kvittering på en ps3.
3. Gå inn i butikken igjen, og hente en playstation 3 til
4. Gå til kassa med PS3`en og gi kviteringa og si at morra mi kjøpte den vist før meg og at jeg missforsto, så får jeg pengene tilbake med den kviteringa mi?

5. Jeg har nå pengene mine og en playstation 3!

Vil dette funke? eller er det noe jeg overser? F.eks alarmer, eller noe som tilsier at det er akkurat den varen?
Vis hele sitatet...
Det går ikke, da den i systemet blir stående som betalt og levert til kunde.
TRAFIKK BOMMENE

Når det ikke er så trafikkert på veiene kan man kjøre på det omvendte kjørefeltet akkurat der bommen er. Enkelt og greit, og man sparer 25 kr
TRAFIKK BOMMENE

Der det er to filer uten autovern imellom kan man også kjøre midt i og spare litt kronasjer
ArbeidsledigProletar
KAMERA (på bomringene)
Så på ett eller annet program på Discovery hvor tre briter dreiv å svindla litt rundt omkring.

Han ene, Paul tror jeg han het, gikk inn i en elektrobutikk og fant seg noen dyre høyttalere.
Han hadde tidligere kjøpt et par billige høyttalere som han hadde tatt ut av eska.
Eska hadde han med seg i butikken. Han pakka de dyre høyttalerne i eska der de billige lå.
Nå hadde han et dyrt anlegg for prisen av to billige.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
The Real Hustle
Et fantastisk program. Det er Paul ja, og Alex og Jesse. Der demonstreres forresten The White House Scam...
Sitat av Ffojt Vis innlegg
The Real Hustle
Et fantastisk program. Det er Paul ja, og Alex og Jesse. Der demonstreres forresten The White House Scam...
Vis hele sitatet...
Det var det, ja!
Jesse i den grå kjolen..
Jeg og en venn av meg var på vei til et jobbmøte og hadde på oss skjorter. Vi så to jenter med en stand som delte ut noe aloe-vera vann i små pappshots som de fylte fra flaskene som stod ved siden av. Vi gikk ganske enkelt bort og sa: ''Hei vi kommer fra hovedkontoret på ....(husker ikke hva merket het) og er produkttestere, kan vi ta med en flaske hver?'' og de ga oss en flaske hver og sa smilende ''Såklart!''.

Folk er oftere dummere og mer usikre en man tror, de er redde for å dumme seg ut og vil i de fleste tilfeller gjøre de meste for deg, bare du er autoritær nok.. :P
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Sitat av Kramer Vis innlegg
Jeg og en venn av meg var på vei til et jobbmøte og hadde på oss skjorter. Vi så to jenter med en stand som delte ut noe aloe-vera vann i små pappshots som de fylte fra flaskene som stod ved siden av. Vi gikk ganske enkelt bort og sa: ''Hei vi kommer fra hovedkontoret på ....(husker ikke hva merket het) og er produkttestere, kan vi ta med en flaske hver?'' og de ga oss en flaske hver og sa smilende ''Såklart!''.

Folk er oftere dummere og mer usikre en man tror, de er redde for å dumme seg ut og vil i de fleste tilfeller gjøre de meste for deg, bare du er autoritær nok.. :P
Vis hele sitatet...
KP for avslutningen, ikke for svindelen...
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Sitat av locking123 Vis innlegg
Sitter og lurer veldig på denne white house scam, og tror jeg skal prøve ut, bare for og teste.
Slik vil jeg gjøre det:

1. Gå inn på elkjøp, og kjøpe meg en playstation 3.
2. Betale for PS3`en min og gå ut. Jeg har nå en kvittering på en ps3.
3. Gå inn i butikken igjen, og hente en playstation 3 til
4. Gå til kassa med PS3`en og gi kviteringa og si at morra mi kjøpte den vist før meg og at jeg missforsto, så får jeg pengene tilbake med den kviteringa mi?

5. Jeg har nå pengene mine og en playstation 3!

Vil dette funke? eller er det noe jeg overser? F.eks alarmer, eller noe som tilsier at det er akkurat den varen?
Vis hele sitatet...
Jeg garanterer deg at PS3 og tilsvarende dyre varer har alarmer (både synlige og usynlige). Dette var ihvertfall tilfelle på en tidligere arbeidsplass.

Sitat av loupes Vis innlegg
TRAFIKK BOMMENE

Der det er to filer uten autovern imellom kan man også kjøre midt i og spare litt kronasjer
Vis hele sitatet...
Dette har jeg prøvd en gang, uten suksess.
Mac donalds: Bestill maks 3 cheeseburger, og si at du skal ta med. Sett deg helst der hvor ingen kan se deg, da mener jeg ansatte der. Ta ut storfen ut av burgeren, og putt den i posen, der de andre cheeseburgerne ligger. Gå til kassen og si at du fikk en cheeseburger uten storfe, da vil de helt klart gi deg 2 cheeseburgere. Det samma gjør du med de andre cheeseburgerne. Da står du igjen med 6 burgere. Husk å ta med kvitteringa!

Ta ut alle storfene ut av posen og stapp den i burgeren, profitt! Trippel burger + 5 cheeseburger til gode
Sitat av DonSelf Vis innlegg
Mac donalds: Bestill maks 3 cheeseburger, og si at du skal ta med. Sett deg helst der hvor ingen kan se deg, da mener jeg ansatte der. Ta ut storfen ut av burgeren, og putt den i posen, der de andre cheeseburgerne ligger. Gå til kassen og si at du fikk en cheeseburger uten storfe, da vil de helt klart gi deg 2 cheeseburgere. Det samma gjør du med de andre cheeseburgerne. Da står du igjen med 6 burgere. Husk å ta med kvitteringa!

Ta ut alle storfene ut av posen og stapp den i burgeren, profitt! Trippel burger + 5 cheeseburger til gode
Vis hele sitatet...
Tviler virkelig på at de som mekker burgere 'liksom' skal ha glemt å putta kjøtt inn i burgerne tre ganger på rad...
Har ikke testet, men vil tro det funker greit.

La oss si en colaboks koster 12 kroner på en brusautomat som står ute rundt om kring. Tett igjen med et eller annet der vekslepengene kommer ned, og de som putter på 20 kroningen sin lurer på hvor faen det ble av de resterende 8 kronene som aldri kom ned i hullet, blir irriterert, banner litt og stikker til slutt.
Stikk bort til brusautomaten når dagen er over og vent i spenning på hvor mye du har "tjent" i dag
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Så dette aller først på Mythbusters, der faila de sprayene noe helt forjæv***... Så, hvis noen har hatt flaks med dette, må de bare sende meg en PM
Vis hele sitatet...
Nå har jeg ikke peiling på slike sprayer, men jeg mistenker at enkelte ting i Mythbusters er "sensurert" for at de ikke skal gi bort kriminelle tips. For eksempel den episoden der de prøvde hva som kan lure en alkotester - alt feilet ifølge dem.
Sitat av locking123 Vis innlegg
Sitter og lurer veldig på denne white house scam, og tror jeg skal prøve ut, bare for og teste.
Slik vil jeg gjøre det:

1. Gå inn på elkjøp, og kjøpe meg en playstation 3.
2. Betale for PS3`en min og gå ut. Jeg har nå en kvittering på en ps3.
3. Gå inn i butikken igjen, og hente en playstation 3 til
4. Gå til kassa med PS3`en og gi kviteringa og si at morra mi kjøpte den vist før meg og at jeg missforsto, så får jeg pengene tilbake med den kviteringa mi?

5. Jeg har nå pengene mine og en playstation 3!

Vil dette funke? eller er det noe jeg overser? F.eks alarmer, eller noe som tilsier at det er akkurat den varen?
Vis hele sitatet...
Vil man ikke kunne se i kassen om alarmen på produktet er deaktivert, som det skulle vært om du har kjøpt varen tidligere?

Ville definitivt testa dette med et spill eller noe først, da gidder de nok ikke ringe politiet om du skulle bli busta.

Jeg ville kanskje gjort dette nå når det er sommer og scouta etter en sommervikar i kassa. Begynner ting å pipe osv, så får h*n sikkert bare noia og tror de har gjort noe feil.
Sitat av Jailbait Vis innlegg
Vil man ikke kunne se i kassen om alarmen på produktet er deaktivert, som det skulle vært om du har kjøpt varen tidligere?

Ville definitivt testa dette med et spill eller noe først, da gidder de nok ikke ringe politiet om du skulle bli busta.

Jeg ville kanskje gjort dette nå når det er sommer og scouta etter en sommervikar i kassa. Begynner ting å pipe osv, så får h*n sikkert bare noia og tror de har gjort noe feil.
Vis hele sitatet...
Det er kjedens policy å anmelde absolutt alt til politiet.