Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  110 15361
Si du har varme hender og begynn å heale folk.
Det mange foreslår her inne krever en respektabel egenkapital og da er vel egentlig hele vitsen med forslaget borte?
Tipping og gambling som mange foreslår her i tråden krev sin porsjon flaks og kan derfor ikke tas med i trådstarters betrakting.
Når man er i fare for å bli drept selv uten noen utvei er man helt sikkert desperat nok til at man er villig til å drepe selv.

Hva med leiemord?
Hollywood har jo fremstilt dette yrket som særdeles glamorøst i flere tiår!


Edit: Ser at det måtte gjøres på lovlig vis nå.

Beklager.
Sist endret av Knask; 8. oktober 2009 kl. 23:58.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Det mange foreslår her inne krever en respektabel egenkapital og da er vel egentlig hele vitsen med forslaget borte?
Tipping og gambling som mange foreslår her i tråden krev sin porsjon flaks og kan derfor ikke tas med i trådstarters betrakting.
Når man er i fare for å bli drept selv uten noen utvei er man helt sikkert desperat nok til at man er villig til å drepe selv.

Hva med leiemord?
Hollywood har jo fremstilt dette yrket som særdeles glamorøst i flere tiår!


Edit: Ser at det måtte gjøres på lovlig vis nå.

Beklager.
Vis hele sitatet...
Haha, tidenes fail!
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Valuta trading er jo bra nå, se på det Britiske pundet nå til tider, ligger jo historisk lavt. Det kommer nokk til å stige til bake igjen og du kan tjene godt.
Valuta trading for å tjene 1 million spenn på 6. mnd krever flaks og egenkapital

man må ha flaks for at pundet skal stige høyt nok til at man tjener opp over 1 mill på det man brukte selv innen 6 mnd.
Sist endret av Drake Killah; 11. oktober 2009 kl. 19:53.
ta en rød binders, og bytt deg opp til du har et hus - deretter selger du huset :P
I disse dager hadde jeg faktisk investert sparepengene mine i markedsporteføljen. Det må jo bare gå opp nå som forventningene er så gode. Ting tar form igjen.
Du kan jo gjøre som biskopsønnen.
1.Kjøp dollar for 400.000NOK,-
2.Vent til dollaren stiger.
3.Ta ut i NOK,-
Hadde jeg vært deg så hadde jeg gått inn på netthandelen og kjøpt masse billig og solgt det videre man får ganske mye billig der =)
http://www.netthandelen.no/Kunderegi...=0677518693476 der kan du reg. deg, hvis du ikker er medlem da
Sitat av kakeskum Vis innlegg
1.Kjøp dollar for 400.000NOK,-
2.Vent til dollaren stiger.
3.Ta ut i NOK,-
Vis hele sitatet...
Lykke til http://www.independent.co.uk/news/bu...r-1798175.html