Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  72 10366
Noen som har testet dette i det siste? Ifølge reglene for tilbudet så gjelder det vel kun for innmelding i èn bokklubb? Jeg har meldt meg inn i et par på meg og samboeren min. Får se hva som dukker opp.
Eneste ulempen med dette er vel at man må sitte å avbestille bøker i et år, og det for hver klubb man har meldt seg inn i?

Greit å tenke på hvor mye de DVD'ene dere bestiller blir brukt, mot at dere faktisk skal sitte annenhver uke å avbestille bøker.
Sitat av goillum
Eneste ulempen med dette er vel at man må sitte å avbestille bøker i et år, og det for hver klubb man har meldt seg inn i?

Greit å tenke på hvor mye de DVD'ene dere bestiller blir brukt, mot at dere faktisk skal sitte annenhver uke å avbestille bøker.
Vis hele sitatet...
Tja, jeg meldte meg kun inn i en bokklubb, vurderer flere men har bare ikke fått rota meg til det enda. Jeg tok et enkelt regnestykke.
Jobb og ledelse har 6 bøker i året. Det tar max 1 minutt å avbestille en bok. 1000 kroner. Jeg har tjent 1000 spenn på 6 minutter.
Sitat av bo1e
Noen som har testet dette i det siste? Ifølge reglene for tilbudet så gjelder det vel kun for innmelding i èn bokklubb? Jeg har meldt meg inn i et par på meg og samboeren min. Får se hva som dukker opp.
Vis hele sitatet...
Jeg meldte meg inn i klubb nr 2 på onsdag (?) og fikk et nytt gavekort i går. Brukte det og har nå meldt meg inn i en ny klubb. Har hørt at det lønner seg å melde seg inn i bare en og en klubb om gangen, så det er akkurat det jeg gjør nå.
kan noen gi link til der jeg melder meg inn?
*Sukk* Om du hadde lest på side 2, så hadde linken vært der..
Men føler meg snill i dag: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?dokId=534536
Virker som det er slutt på flere gavekort pr. medlem nå.. De siste dagene har vist kun nye medlemmer fått gavekort tilsendt.
Faen at jeg ikke var tidligere ute da!
har heller ikke fått flere den siste uka nå,..men klarte å raske til meg gavekort for 5-6 tusen i alle fall=)
Myhre

Kjære medlem,

Innmelding med gavekort er begrenset til ett medlemskap.

Siden du allerede er meldt inn i en klubb med gavekort, må vi dessverre avvise din innmelding i Den norske Bokklubben.
Vi minner om at du trenger kun å være medlem i én klubb for å få bokklubbrabatt på alle bøkene i alle bokklubbene.

Vennlig hilsen
Den norske Bokklubben
Vis hele sitatet...
Whops ... har vel åtte eller ni gavekort tilsammen nå

Edit: Ca et kvarter etter at jeg fikk denne eposten fikk jeg beskjed om at Bokklubben hadde sendt meg et par bøker til. Hooray!
Sist endret av Snillorg; 22. november 2007 kl. 00:06.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Så hvordan kan man gjøre det nå hvis man vil ha flere gavekort egentlig?
Kan jo registrere meg på nytt med adressa til Morra mi, men det blir så mye og holde styr på på den måten.
Hmmm, ingen kreative hjerner som har klekket ut noen lumske planer?
Det er vel igrunnen ikke noen særlig flere måter enn å, ja, registrere flere kontoer. Det blir fort litt mer stress å holde styr på 5-6 kontoer :-P
Ja, det blir nok for mye stress.
De har senket maks gavekort til 1 per pers, right?
Ja det er maks ett gavekort på hver konto nå ja
Hvor lang tid tar det før man får pakken etter man har fått denne mailen
Bokklubben Nye Bøker har i dag sendt deg følgende varer:

Fakturanummer 7275507 : 1 stk. 73853546 DVD Veien ut av skapet (B-post)
Fakturanummer 7275508 : 1 stk 92236703 DVD Kjønnsykdommer - Din beste venn. (B-post)
Vis hele sitatet...
Det kommer helt an på hvor langt borte fra lageret du bor, og hvor kjappe posten er. er jo veldig mangen pakker på denne tiden av året, så kan sikkert ta sin tid. Men en uke maks tipper eg.

veien ut av skapet, og kjønnsykdommer. det var litt av noen filmvalg
Meldte meg inn i bokklubben og bestilte 7 filmer for det 750,- gavekortet. Men ombestemte meg siden jeg ikke orket å avbestille bøker i 1 år, så gikk og meldte meg ut igjen. Fikk mail idag at filmene var sendt, så prøvde å logge inn på siden igjen, men står at jeg er meldt ut av klubben. Hva skjer nå? Tydeligvis så er filmene sendt, så bare lurer på om jeg må betale for de nå..
Du må sikkert ikke betale for de filmene, men du får sikkert en regning på 750 kroner utenom siden du meldte deg ut før "avtalen"
Så praktisk sett må du betale for de.
Men du kan jo sende en mail, og spørre om du kan sende de tilbake i stede for å betale
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Bumper denne tråden.
Er det noen som har prøvd å melde seg inn for å få gavekort nå i det siste? Er det fremdeles sånn at man må avbestille bøker og at det bare er mulig å melde seg inn i en klubb?
Har det vært mye stress for dere som bestilte dere bøker å drive med all den avbestillingen?
Avsluttet alle mine medlemskap i forrige uke etter å ha vært medlem i et år.
Var ikke noe spesiellt stress, ettersom jeg daglig sjekker epost.
Tok meg 5 min å avbestille hovedbøker ca 1 gang i uka, var medlem av 5 klubber. Mener at denne buggen ble fiksa på slutten, at man ikke lenger fikk gavekort hvis man allerede var medlem i en klubb. Altså kun gavekort for førstegangsregistrering.
Sitat av xtoffer Vis innlegg
Bumper denne tråden.
Er det noen som har prøvd å melde seg inn for å få gavekort nå i det siste? Er det fremdeles sånn at man må avbestille bøker og at det bare er mulig å melde seg inn i en klubb?
Har det vært mye stress for dere som bestilte dere bøker å drive med all den avbestillingen?
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg kan se eksisterer ikke tilbudet lenger?
Tilbudet eksisterer fortsatt (delvis), men det er "bare" 750 kr, og du må velge max 3 av 485 forhåndsdefinerte bøker, du må betale 125,- i porto, være medlem i ett år (kan selvfølgelig avbestille) og kan bare melde deg inn i én klubb. Mer om hvilke 485 bøker her.
Jeg får tilbud om å bli med i krimbokklubben og få 750 krs gavekort selv om jeg er medlem i andre bokklubber. Så det er vel mulig å benytt seg av for alle?
Sist jeg meldte meg ut av bokklubbene så fikk jeg tilbud om 300 kr hvis jeg forlenget med ett år. Tror jeg har 5 medlemsskap gående nå som skal avsluttes. Ble noen gavekort før jul ifjor på meg og ja. Får se hva som skjer når jeg melder meg ut nå, kanskje det blir gratis julepakkesanger til hele familien igjen.