Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  198 18966
Har en grusom tendens til å gå i søvne, snakke i søvne samt våkne opp på steder man ikke skal våkne.

Har bland mye annet rart, (Etter inntak av alkohol) våknet med fjeset rett i en kvinnes "edlere deler"
(Spør du meg, så spør jeg deg) :s Våknet med hodet halvveis inn i en peis, kjøleskap og en toalettskål.

Har gått ca. 2 Km i søvne, hadde tydligvis fått for meg at jeg skulle på skolen.
Våknet i diverse busker utenfor huset mitt, midt på natten.
Har våknet med ei skje i den ene handa, og et kakestykke i den andre, midt på en parkeringsplass like ved huset.(??)

Har fått høre om diverse episoder hvor jeg har snakket i søvne, eller foretatt meg helt svada ting. Her er noen utdrag: Har på et LAN, "våknet" fra en sittende stilling, reist meg brått opp og skreket et eller annet om tobakk, for så å falle tilbake i dyp søvn. Har bygget et legotårn på hodet til en kammerat, mens jeg sov. Har blitt observert løpende rundt på en gressplen, klokken 3:00 midt på natten. Har også spist diverse gjenstander.

Våkner titt og stadig under sengen min. Hvordan jeg har kommet meg under der, er et mysterium, ettersom jeg ikke har mulighet til å klemme meg under i våken tilstand.


EDIT: Jeg har også gjort et heroisk forsøk på å poste på nFF i søvne. Våknet plutselig, og fikk til min forbløffelse se at jeg hadde skrevet ca 20 linjer, med mildt sagt gebrokkent norsk.
Sist endret av Lille Nikotin; 29. august 2007 kl. 22:05.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
For ikke så lenge siden våkna jeg som vanlig.. jeg har en stålampe stående ved senga mi, og da jeg våkna, lå denne samme lampa utover hele gulvet..
En annen gang sto jeg opp (også som vanlig, or so I thought) og satte på kaffe og dusja, som vanlig.. etter den dusjen var jeg såpass opplagt at jeg greide å tenke sammenhengende.. da la jeg merke til hvor mørkt det var ute. Jeg så på klokka, som viste noe i nærheten av 02:00...
Her har jeg bare en historie:

Vi hadde nettopp flyttet fra ett hus til ett annet, og da drømte jeg at jeg måtte så fryktelig på do. I drømmen vandret jeg til doen og tisset selvfølgelig men dagen etterpå våknet jeg av at jeg lå i senga og at min far var potte-sur fordi jeg hadde pissa i senga hans Det var jo selvfølgelig fordi vi hadde flyttet til ett nytt hus og har visst pleid å vandre på do i søvne om natta.
Sist endret av Pagliacci; 29. august 2007 kl. 22:20.
Sitat av Magnus
Når jeg var 5-6 år gammel, gikk jeg opp på kjøkkenet og pissa i eska til frokostblandingen
Husker ikke dette selv men har fått det fortalt om og om igjen :P
Vis hele sitatet...

jeg drømte at jeg gikk på do og pissa (ååå det var digg), men så våkna jeg liksom og så jeg hadde pissa på skap døra mi HAHA
har ikke hatt så mange søvn episoder, men søstra mi kom ned en gang og ba meg om og drepe badekaret
Hmmm...
Jeg kom plutselig på noe.
Var egentlig ikke "sovende", men en gang jeg var på sykehuset og var dopet med tre forskjellige beroligende og hadde nettopp våknet fra en lett narkose.

Jeg syns å huske at jeg gjorde mye rart, og var kjempe sint, fordi "noen hadde puttet et plaster på hånda mi!"
Det plasteret var da selvfølgelig smertestillende som de hadde satt på meg tidligere på dagen!
Også prøvde jeg å ta det av! Men det hang så godt! Verdens sterkeste plaster!
Men det var jo selvfølgelig bare jeg som var så dopet at jeg ikke hadde flere krefter igjen :-P

(det morsome med narkose, er at når de setter på deg maska og stikker sprøyta i armen på deg, da sier de; Tell til ti! Også vil du kjenne en løksmak i munnen!" Også teller du... "En, to.. LØK!!!")
Hæhæhæ...

I forrige uke våknet jeg midt på natta av at jeg hadde åpnet våpenskapet, plukket ut en pistol og lå og fektet med den i senga, så våknet jeg sånn halvveis og tenkte "shit!" slengte den inn igjen og låste og la meg til å sove.

Da jeg våknet var jeg ikke sikker på om jeg drømte det eller om det skjedde egentlig :-P
Våkna i går morres med dyna vridd 90 grader inni dynetrekket^^
▼ ... over en måned senere ... ▼
En jeg kjenner hadde tatt med seg dyna og gått ut av rommet sitt og halvveis ned trappa. I midten av trappa var det en sving så det var på en måte et ganske stort trappe trinn. Han bretta dyna helt perfekt og satt seg ned med beina i kors, langefingern og tomelen sammen sånn at det ser ut som han mediterer (eller hva jeg skal kalle det) og skreik ut: HAAAAALO, HAAAAALO..! Dette sto moren hans å så på :P
Har ikke gjort så mye rart, men jeg har klart å slå av vekkerklokken på mobilen opp til flere ganger.
I dag våknet jeg med mobilen nede med bena. Begynte å lure når det plutelig begynte å riste på tærne!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg innbiller meg rare ting. At det er folk jeg kjenner rundt meg som gjør noe for å irritere meg eller som bare er sint eller irritert selv. Og så gjør jeg forskjellig. Tror jeg går mer i søvne enn jeg vet selv fordi jeg finner ting jeg la et sted dagen tidligere som jeg kan finne et helt annet sted dagen derpå. som foreksempel da jeg fant en metallbit midit i bade karet. Det eneste jeg husker fullstendig er da jeg la meg i 10 tiden og stod opp 24:00 trodde dette var da jeg sulle på skolen. Så da stod jeg opp, barberte meg, dusjet. Da jeg stod og tørket meg etter dusjen våknet jeg på en eller annen måte ved at jeg så irritert på meg selv i speilet. Jeg husker jeg trodde min mor var oppe, løp opp og ned trappene i huset og at hun gjorde dette fordi hun var irritert. Jeg var derfor irritert. Tror jeg bannet og sa masse rare ting om hvor irritert jeg var.
Denne er ganske bra synes jeg.
Kompis A ligger i sin egen seng etter en hard fest. Grytidlig neste morgen kjenner han en kropp ved siden av seg. En hånd begynner å stryke han på magen og han kjenner at skjorten blir sakte kneppet opp. Han skotter bort på kroppen og ser at kompis B ligger med øynene igjen og smiler. Kompis A sier med klar tale; "Du vil ikke gå der..". Kompis B får frem et par ord; "Er det <kompis A>?". Kompis A svarer ikke. Med ett går det opp for kompis B at han ikke har fått napp, men lagt seg i den første og beste sengen, han svarer;"Faaaaen..." og tar sakte vekk hånden.
Har en liten en som skjedde meg for noen uker siden. Hadde vært hos en kamerat og drekki (var ikke full, sterk brisen kanskje), og kom hjem og satt meg for å se på tv.
Bestemte meg for å lage en brødskive med servelat, og jeg gikk og satt meg igjen.

Lukka øynene ett lite sekund, og våknet neste morgen i sengen min. Jeg tenkte ikke noe over det før muttern fortalte meg at jeg hadde sovna med brødskiva på magen, begynt å snakke om tall og bøker, for så å legge fra meg brødskiva på gulvet og gå opp å legge meg.

Jeg ser ingen annen løsning enn at jeg gikk i søvne
Var en gang der jeg stod opp kl 3 på natta, gikk ut på badet og dusjet. Så våknet jeg delvis, så på klokken, da jeg merket at jeg hadde stått opp midt på natta..

Jeg gikk så klart til sengs igjen.
Sist endret av Arath.inc; 3. november 2007 kl. 22:25.
I natt snakket samboeren min i søvne:
- DU! Det var ikke du som gjorde det vel?
- Hæ?
- DU! Du-du-du-du-duuu!
- Øh... Hæ?
så klasket han meg på låret og ropte:
- HaaaHaaaa!

For så å rulle seg over på siden og snorke videre...
Lurer på hva han drømte...
Spiste en limstift...

Prøvde å rydde i penalet rett før leggetid etter rangling på byen, hvorfor jeg absolutt måtte rydde i penalet, vites ikke.
Neste morgen våknet jeg liggende oppå alt fra penner, viskelær og en passer...
Halve limstiften lå på hodeputa.
Resten av limet hadde jeg spist, og jeg måtte skrape av et lag med kliss fra leppene og kinnene.
Sist endret av Turbolego; 4. november 2007 kl. 04:29.
Dette er vel mer en fyllahistorie, men den faller også under kategorien søvn:

Når jeg var i militæret hadde mer eller mindre hele kompaniet vært ute på fest. Etter dette hadde jeg og noen andre lagd popkorn og sett på diverse filmer i TV-stuen på kasernen. Vi sovnet rimelig kjapt, og det var ikke før IB kom at vi ble "vekt". Det som skjedde nå var at jeg gikk en etasje for langt opp, og la meg i sengen som var i samme posisjon som sengen min, bare en etasje lengre opp. Jeg ble så ordentlig vekket når karen som eide senga vekket meg, og det viste seg da at jeg og en annen kar fra en annen tropp lå sammen i senga til han som eide den, som var fra en tredje tropp.

---

Når jeg var liten (kan se for meg alt mellom 6-10, det er lenge siden og jeg husker ikke hvor gammel jeg var) "våknet" jeg, gikk ned en veldig smal, krunglete og bratt trapp, spiste sjokolademelkpulver og nugatti med skje, og sølte veldig mye sjokoladepulver rundt på kjøkkenet. Deretter satt jeg troppen i vasken i, kjørte varmt vann på full guffe, og tømte en hel flaske oppvaskmiddel nedi. Etter denne magiske blandingen av vann og skum begynte å fylle benken og gulvet, lekte jeg med det. Moren min hadde våknet og fant meg lekende med skum og vann som fylte hele kjøkkengulvet.

---

Var full. Sovnet. "Våknet" og gikk for å pisse. Våknet neste dag og ble fortalt at jeg hadde pisset i skittentøyskurven. Dette har skjedd to ganger.
En gang jeg satt på bussen(var veldig veldig trøtt), så satt jeg med albuene på knærne, slik at jeg var lent forran, så sovner jeg da uten å merke det..plutselig drømmer jeg at jeg spytter mellom føttene, og plutselig våkner jeg og da har jeg "spyttet sakte" ned på gulvet i bussen.
Litt pinlig i grunn^^,
Sunget Abba- money money money
En kompis av meg skulle sove over, så vi bestemte oss får å se en film på rommet før vi la oss. Jeg ble alt for trøtt så jeg gikk og la meg. Jeg la meg i sengen og skrudde av lyset så det var helt mørkt bortsett fra tvn. Når kompisen min skulle legge seg skrudde han av tvn, så alt ble mørkt, før han skrudde på lyset. Da ser han meg rett ved siden av han med en svær suvenirkniv (SVÆR) som jeg har på rommet. Han får helt noia, men heldigvis står jeg der helt rolig så han begynner å filme meg med mobilen sin. Jeg legger til slutt fra meg kniven, og legger meg. Neste morgen kunne jeg ikke huske en ENESTE ting, og fikk sjokk når han viste meg filmen.

Tenk om jeg hadde vært litt mer agressiv den kvelden :P
Drømt tusenvis av ganger at jeg dreper folk i verste Vodka & Reb style. Får noia for at jeg har ødelagt livet mitt i drømmen, Noe av det sykeste må vel være en gang jeg igjen hadde drept noen så på en eller annen måte hadde ejg en sånn liten råd trehjuls-sykkel som kunne hoppe noe sinnsykt bra høyt.

Ellers har jeg for vane å skjelle ut dem som vekker meg.
Dette er vel ikke akkurat noe jeg gjorde i søvne men.

Jeg sover alltid på magen ( klarer ikke noe annet), da gjerne med den ene hånda under puta for å støtte opp hodet. Da skjer det ofte at blodsirkulasjonen stopper litt opp og at jeg mister følelsen i hånda, litt ubehagelig men er bare å massere den litt så kommer det fort tilbake.

Uansett, i den senga jeg hadde da så var det en kant på den ene sida som kom i konflikt med hånda så jeg hvilte den bare oppå og "holdt" på en måte på kanten. Når jeg våkna så var jeg trøtt som vanlig, prøver å reise meg med øynene igjen, men plutselig stopper jeg med et rykk. Litt omtåket tenker jeg bare " faen, jeg sitter fast!" og lurer på om noen har bundet meg til senga. Så snur jeg huet og ser at hånda mi sitter "fast" i sengekanten som jeg holder rundt, uten at jeg har følelse i den og merker at jeg holder noe som helst. Stirra bare på hånda i et par sekunder før jeg fant ut at jeg skulle få den løs. Den satt faktisk ganske godt fast, og litt absurd å sitte litt i ørska med en fungerende arm og prøve å dra løs den andre :P

Edit: leif
Sist endret av Almighty; 8. november 2007 kl. 23:06.
Mamma liker å fortelle historier om meg da jeg var mindre til kompiser osv. en av yndlingshistoriene hennes er når jeg sov.
Greia var det at jeg var skikkelig trøtt og orket ikke ta av meg klokka når jeg skulle sove. Og jeg hadde hatt mareritt natta før, så jeg måtte sove på rommet til mamma og pappa. (ja, jeg var 8-9 år) Midt på natta hadde mamma våkna av at jeg nesten hadde dyttet henne ut av senga, og hun lå helt på kanten. Så plutselig får hun en klokke i øyet. Det er meg som slår til henne med klokka. Dagen etter sitter hun på kjøkkenet med blåveis. Jeg hadde jo sovet, så jeg skjønnte ingen ting.
Det skjer ofte at jeg drømmer at jeg faller og faller, og akkuratt når jeg treffer bakken våkner jeg.
---
For noen år siden våknet jeg av at jeg sto å banket hodet i en betong vegg, og da jeg skulle inn på badet for å sjekke at hodet var ok, var døren til soverommet mitt låst fra innsiden!
Jeg banka opp bestemorra mi i søvne, hu er 70år
Sist endret av sauistorby; 9. november 2007 kl. 00:09.
En gang jeg våknet hadde armen min "sovnet," jeg fikk panikk og begynte å slenge rundt på den sovende armen med den andre. Så, liggende på ryggen løfter jeg opp armen rett over hodet og slipper den, med følge av at jeg får armen i ansiktet noe som var en meget smertefull og sjokkerende opplevelse... Ble heldigvis ikke blåveis da.
Sitat av sauistorby
Jeg banka opp bestemorra mi i søvne, hu er 70år
Vis hele sitatet...
Hva faen for noe bullshit er det du kommer med nå?
Da jeg var tolv stod jeg opp midt på natta og tisset i skuffen der alt sølvtøyet lå. Foreldrene mine hadde hørt lyder og underlig snakk, så de fulgte meg tilbake til sengs.

Ti år senere opplevde jeg at en venninne som lå i sin dypeste søvn plutselig bråreiste seg fra senga og ropte "Å STRIKKE KJOLE, DET TAR LANG TID DET!!!".
Deretter sovnet hun søtt igjen.
Jeg pleide å gå i søvne en del når jeg var yngre, som oftest så tok jeg av en eller annen grunn på meg klærne til div. andre familiemedlemmer, deretter så satte jeg meg foran TVen.. sikkert rimelig komisk for de andre som var våkne....

en gang når jeg var rundt 16 år så gikk jeg i søvne fra rommet mitt i øverste etasje på et hotell og ned til foreldrene mine sitt rom som var i 1. etasje.. har ikke peiling om jeg tok heis eller ikke, må ha sett komisk ut..
Våknet opp en morgen med gulerotbiter i kjeften, en halvspist gulerot i hånda, og en sti av grønnsaker ut til kjøkkenet der kjøleskapet stod åpent og grønnsaksskuffen var veltet ut over gulvet.

Kjæresten min opplevde en annen gang at jeg plutselig satte meg opp i senga og begynte å beatboxe og rappe på spansk. Snakker spansk, men har ikke snøring på verken beatboxing eller rapping. :/

Sitat av sauistorby
Jeg banka opp bestemorra mi i søvne, hu er 70år
Vis hele sitatet...
Åssen gikk det seg til?
hmmm, jeg gjorde noe forje helg. jeg hadde vert ute på byen og når jeg kom hejm sovnet jeg fort. det jeg hadde gjort var at i halv 6 tiden på morgenen hadde jeg stått opp og åpnet ytterdøra før så å lukke den, etter dette gik jeg på badet skrudde på dursjen og gikk på toalettet. når jeg var ferdig på toalettet tok jeg tak i vasken og skulle ha den med meg mens jeg sa "jeg frys! jeg frys!"

det skal sant og sies at jeg hadde bannet veldig mye(nordlening her) og sov hos kjæresten min. svigerforeldrene mine mobber meg en del for dette. siden di trudde at jeg var dritings og ikke gikk i søvne.
Har en til: La meg en kveld til å sove i en gyngestol foran peisen på hytten. Våknet brått med et skrik av at buksen hadde tatt fyr helt opp til låret på ene benet.
Sitat av Leif Motorvei
Har snakket flytende finsk i søvne...
kan jeg finsk? Nei.. Har flere vitner på at det var finsk
Vis hele sitatet...
Går det virkelig ann?:P
Etter en fest forrige helg sov han jeg er sammen med over hos meg. På natta våkna jeg av at han rista i meg og sa: SARA!! Er det deg?? Er det deg?? SARA?
Jeg snudde meg og sa: Ja, hvem faen ellers trodde du?? Ganske irritert over at han vekte meg...
"Måtte bare være sikker!" sa han, snudde seg og sov.. XD
Han huska det ikke dagen etterpå:P
Nærmeste jeg kommer, er vel en historie om en kompis av meg. Han var vel 9-10år. Da bodde di i blokk. Så hadde han og søstra hans (4 år eldre) senger på samma rom. Uheldigvis for henne, så sov hun uten klær denn natta. For han hadde løpt bort til skuffen. Pissa i den, over alt undertøyet hennes. Så gikk han bort til klesskapet, og pissa ned alle klæra hennes der.
Merkelig å flink han er til å sikte selv om han sover. :P
siden jeg har kyssesyken nå sover jeg mye mer enn vanlig, midt på dagen og sånn, og av en eller annen grunn drømmer jeg mye mer enn vanlig. her om dagen sov jeg på sofaen, klokka var vel rundt 12 på dagen tror jeg, og jeg hadde en av de merkeligste (og verste !) drømmene jeg noen gang har hatt.

jeg lå på ryggen, og selv om jeg innbiller meg at jeg hverken snorker eller snakker i søvne, så stemmer tydedelighvis ikke alltid det. saken var at jeg drømte jeg var på en eller annen skole, jeg kjente meg ikke igjen, men plutselig møtte jeg på ei jente jeg kjenner ganske godt fra idretten, hun snakker så og si alltid, og dette var intet untak. først snakket jeg med henne en liten stund om masse jeg ikke husker, før jeg plutselig kjente jeg begynte å bli tørr i halsen og fikk problemer med å snakke. det ble total ørken i halsen min, leppene og tunga var knusktørre og jeg fikk ikke fram en lyd. jeg begynte å gå vekk fra henne, og prøvde å få fram at jeg måtte gå og drikke litt vann, men bare hese pipelyder kom ut av halsen min. i drømme har jeg aldri følt meg så dårlig og uvell som akkurat da, jeg følte nesten jeg ble kvalt. så våknet jeg med et rykk mens jeg lå og hveste og lagde pipelyder, like knusktørr i halsen og munnen som i drømme. jeg stormet ut på badet og stappet munnen under kranen. mens jeg stod der og drakk merket jeg at resten av kroppen var våt av svette, og at nesa var pottetett. faen jeg hater kyssesyken!
Jeg opplever av og til når jeg er veldig trøtt at med en gang jeg lukker øynene tenker jeg uansett på en spesiell ting.

Etter jeg hadde vært på LAN så var det sånn at hver gång jeg lukket øyene tenkte jeg at jeg tok Headshot på C.S. Det var utrolig irriterends for jeg satt meg opp og tenkte : OK, jeg er våken. Jeg må slutte å tenkte på C.S.

Men det slutter ikke forde....
Sist endret av Pinneknurk; 12. november 2007 kl. 21:17.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Var en morran for ca 2 måneder siden. Våknet av at vekke klokka på telefon ringte.
jeg tar tak i telefor og skal til å slå av alarmen, men så begynner jeg å tenke meg om at kanskje noen ringer til meg. satt å vurderte om den ringte eller ikke, var så trøtt at jeg klarte ikke å se klart på skjermen eller tenke i det hele tatt, var som en grønnsak. Men bestemte meg til slutt at jeg skulle svare å se hva som skjedde. så jeg trykker på svar knappen og sier hallo på en spørrende måte. i samme øyeblikk sier det pling i hodet å jeg klarer å tenke klart igjen, så ble jeg sittende der igjen å tenke på hva i hælvette det var jeg holdt på med :P
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg våkna for 5 måneder siden og det lukta Fisk inni hele rommet! fikk faen meg ikke sovet igjen, og det spøker i huset våres så.....go figure, men for en stund siden så hadde jeg en drøm om at jeg sloss med noen folk, og jeg liker ikke å sloss siste jeg tyr til er vold, men morran etter våkner jeg opp med store smerter i kjeven og klore merker på overarma og vondt i beinet, tror jeg klarte å grise meg selv ganske bra!:P oxo har jeg drømt om at jeg har kutta av hue til mora faren og broren min og satt den i do og pissa på hue demmes,men da hadde jeg feber:P også har jeg tatt på meg klær og gjort meg klar til skolen men faren min har stoppa meg i døra. sitter ofte og ser på tv til langt utpå natta, så kommer broren min inn på rommet mitt og begynner å snakke om papirene sine!? Hva snakker du om sier jeg? Papirene mine sier han og ser på meg, seff blir jeg redd:P (han er 11 år forresten) så legger han seg igjen, etter en stund våkner han opp og sier til meg: Jeg skal på do jeg, jaja gjør det sier jeg. 2 min går 5 min går 10...20 min faen blir det av han da tenker jeg!?!? stikker på do og der sitter han på do og sover! hahaha roper på morra mi og får ho til å hente han og legge'n senga si:P
Jeg lå og sov søtt i senga mi da jeg plutselig fikk for meg at det var fullt av biller og larver i senga - jeg kjente det faktisk på ryggen min (i drømme, hehe)!
Jeg SPRATT opp, heiv meg over typen og smalt rett i veggen på andre siden av senga og velta skittentøyskurven i fallet. Stakkars sambo, jeg nekta å legge meg igjen før senga og lakenet var omhyggelig støvsugd(det var jo selvfølgelig ingen kryp der). Naboene (vi bor i blokk) ble sikkert innmari inponerte over det kl 03:40 natt til en tirsdag...
Det var en natt jeg lå og hørte på lav musikk og sløva på sofaen med lyset av, noe som førte til at jeg sovnet etter en stund. (Dette var i 2-3 tida på natta.) Jeg drømte at jeg lå i sofaen (slik som da jeg sovna) og så meg rundt i stua. Plutselig fikk jeg ett sykt sug i magen, og vokna oppe i senga mi og så meg rundt.. Ble "litt forfjamsa" og så på klokka.. Den var rund 6 eller noe.. Jeg gikk ned i stua etter en stund, da lå det en haug med søppel på bordet, med ett fullt(!) askebeger opp ned på toppen..

Litt freaky..
Jeg har en tendens til å sparke samboeren min i ryggen når jeg bruker melatonin om natten.
HahaHa! Samtidig som jeg roper en hel del i søvne! xD
Nå skal det sies at han ikke pleier å bli så begeistret over å få en fot eller et kne i ryggen midt på natta. :P
Våkna på badet kl 01.30 for ikke lenge siden.
Fullt påkledd i arbeidstøy og var klar til og dra på jobb!
Skjønnte lite, og jeg som ikke begynner før kl 7 da gitt =P
Sist endret av RichiRich; 22. januar 2008 kl. 23:24.
Sitat av RichiRich
Våkna på badet kl 01.30 for ikke lenge siden.
Fullt påkledd i arbeidstøy og var klar til og dra på jobb!
Skjønnte lite, og jeg som ikke begynner før kl 7 da gitt =P
Vis hele sitatet...
Noen er alltids klare for jobben sin
Sitat av [GC/Betater]
Noen er alltids klare for jobben sin
Vis hele sitatet...
Seff, alt for jobben
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Jeg har fyket ut av Første etasje i søvne (1,5m). Når jeg våknet 1 time etter på, kald og jævlig, blei eg jævli forfjamset, jeg har alltid lurt på hvordan jeg greide å fyke ut av vinduet.

Tenk om det var 3 etasje (10m) hadde vore Grønsak nå:P
En dag storma jeg plutselig opp av senga og ropa "Kumlokk" ut i lufta. >_>
På stua vår så står det en parafinlampe til pynt! En natt for ca. ett år siden våknet jeg av at senga var våt og det lå en halvtom parafinlampe attmed meg i senga :O
Sitat av nobels
På stua vår så står det en parafinlampe til pynt! En natt for ca. ett år siden våknet jeg av at senga var våt og det lå en halvtom parafinlampe attmed meg i senga :O
Vis hele sitatet...
Flaks du ikke røyka på senga, da