Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 810
Hei folkens..lurte på om det var noen som hadde løsningen på problemet til dama mi(nok en gang..hehe)?

Det har seg slik at hver gang hun prøver å åpne programmet Skype, legger det seg bare ned på oppgavelinja og går ikke ann å starte opp skikkelig.

Hadde vært fint å få noen innspill på hva jeg kan prøve annet enn å reinnstallere..for det fungerer visstnok ikke:S Samme problemet dukker bare opp igjen.

Skype skal ha funket på maskinen hennes før, og vi er usikre på når og hvorfor det sluttet å fungere som det skal
.

Noen synspunkter og idéer om hva som kan gjøres for å rette opp i feilen?


takk


-knownothing
Prøvd og reinstallere? :]
Idé: Reinstaller.. Du sier det ikke funker.. (Eller kanskje damadi sier det), men det er jo gangske tydelig at dette er et korrupt program. Last ned ny version og prøv igjen..

Hadde du lest, teigland, hadde du sett at han skrev det..
Les hele posten før du svarer da

Sitat av knownothing
Hadde vært fint å få noen innspill på hva jeg kan prøve annet enn å reinnstallere..for det fungerer visstnok ikke:S Samme problemet dukker bare opp igjen.
Vis hele sitatet...
Sitat av Pope
Idé: Reinstaller.. Du sier det ikke funker.. (Eller kanskje damadi sier det), men det er jo gangske tydelig at dette er et korrupt program. Last ned ny version og prøv igjen..

Hadde du lest, teigland, hadde du sett at han skrev det..
Vis hele sitatet...
takk hehe, bra noen leser postene

Har prøvd å reinnstallere for henne jeg også..men det er noe som ikke stemmer..men hva det er vet jeg ikke. annet enn at programmet bare legger seg på oppgavelinja og ikke kan brukes.
Sitat av Pope
Hadde du lest, teigland, hadde du sett at han skrev det..
Vis hele sitatet...
Sorry, Leste bare de første linjene, og reinstallering poppet opp i mitt kjære hode.
Sitat av Teigland
Sorry, Leste bare de første linjene, og reinstallering poppet opp i mitt kjære hode.
Vis hele sitatet...

hehe...det er greit det. Det var det som poppet opp i våres hoder også..og derfor er det allerede prøvd. Og det er også derfor vi trenger hjelp på en annen måte..hmm
bump...håper dette kan fikses snarlig? ingen som vet?
bump bump bump..ingen som vet?
Du har bumpet tråden til stengelse. Gratulerer.