Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 937
HJELP


når jeg prøver og logge på msn live messenger så bare logger den på og logger på og logger på, blir aldri ferdig med og logge på lissom, kan stå i timer og bare logge på, men kommer aldri inn, kommer ingen feilmeldinger.
Windows Messenger funker da.

skjønner ikke en dritt her jeg.


har lest rundt her nå og finner ingen som har hatt samme problemet.



mvh
Phasma
Sitat av phasma
har lest rundt her nå og finner ingen som har hatt samme problemet.
Vis hele sitatet...
Var jo nesten et dusin som hadde det problemet for noen uker siden jo, søk på forumet og du vil finne en link til et sted hvor du kan laste ned msn 7.5 eller noe, den funker uten problemer for de fleste.
Hvis ikke, sjekk at klokken på dataen stemmer.
Sånn som jeg har oppfatta det, er det kun adresser som knyttes opp mot Microsoft som kan logge seg på med live-messenger.. *@hotmail.com, *@msn.com osv.. Jeg har et eget domene, og med den adressa klarte jeg ikke å logge inn med live-messenger.. Men da jeg registrerte en hotmailkonto for å teste, kom jeg på nesten umiddelbart..

Men det er mulig jeg tar grundig feil!

Edit: Som sagt, det er mulig at jeg tar feil, og det har jeg da gjort - tydeligvis.. Men istedet for å slette denne posten, lar jeg den stå slik at andre kan peke og le
Sist endret av Dolf; 3. november 2006 kl. 01:03.
Noen har hacka 127.0.0.1 igjen
Ja. Jeg klarer fint å logge meg på med egen adresse.
Opprinnelig skrevet av Reisekjekken
Hadde samme problem denne uka, men har løsningen.

Start --> kjør --> regedit

HKCU\Software\Microsoft\MSNMessenger\pol icies

slett keyen contacts, som ligger her, restart msn og snakk i vei


----------------------
Dette er løsningen, leste den ett annet sted her, osm jeg fant etter 2,5timers leting
hehe



Stor takk til alle som driver siden, dere gjør en god jobb
Er det noen seriøse problemer med MSN for tiden eller? Jeg prøvde å laste ned den nye MSN Live Messenger..men etter det var gjort fikk jeg ikke lenger logget meg på..så lastet jeg igjen ned den gamle 7.5-versjonen..og det ville fortsatt ikke fungere å logge meg inn...prøver trouble-shoot-funksjonen, men den stopper rett før "DNS"..altså den jobber enda, men kommer liksom aldri videre... webmsn, meebo og ebuddy funker jo som normalt.. noen som vet hva som kan være i veien? Har prøvd å slå av brannmur også, uten hell..

følgende er avbildet under trouble-shoot.... for den som aldri har sett det før..hehe:

bilde 1

bilde 2

Prøver å løse problemet på dama's pc...så trenger sårt hjelp..hehe

takker og bukker
hmm, den var ny, har du prøvd med dynamitt??
hmm, ikke helt enda...men vurderer det sterkt

Noen andre som har noen bedre forslag før jeg tur til sprengstoff? hehe
problemet er at msn ga ut non feil "user-agreement" thingys hvis jeg ikke husker feil, gi meg et min så skal jeg finne den reg-fila som fikser den..

edit: her er den http://messenger.jonathankay.com/dow...lmpolicies.reg

kjør den og alt skal funke
Sist endret av Fake; 4. november 2006 kl. 13:48.
hmmm..funket å logge seg inn nå ja.. men liker igrunn ikke å gå inn på sånne linker uten å EGENTLIG vite helt hva det er..hehe, så håper virkelig ikke du har kødda med meg nå? Får vel bare vente og se=) Men takk, enn så lenge hehe
det er stort sett seriøse brukere her... også der du jo litt ann på addressene du går inn på da...
er lov og bruke hue og...


:P
hehe..bruker huet så mye jeg kan, men som du sikkert ser av nicket; knownothing, så vet jeg ikke så alt for mye..hehe..men men!
http://jonathankay.com/about.aspx hvis du sjekker der så er det der en fyr som jobber med messenger så det er relativt sikkert.. jeg brukte den hvertfall og det fiksa mine problemer...
Jeg har hatt samma problemet lenge og begynte å bli rimlig forbanna ! takker for hjelp!!!
Logg på med en annen addresse...deretter logger du på med din egen...funker alltid hos meg