Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 724
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Det siste året har jeg prøvd LSD en del ganger. Jeg har som regel "mikrodosert", dvs. tatt rundt 40ug. Det er vel teknisk sett ikke en mikrodose, men likevel langt fra en full dose.

Noen ganger har jeg også startet med 40ug, og ventet noen timer for å se supplere med ytterligere 40-50ug. Men slik jeg har forstått det, så er det den første dosen som avgjør hvor intens trippen blir, og at det man tar etter man har peaket ikke er like effektivt som om man f.eks. skulle tatt 100ug samtidig?

Men nå har jeg lyst til å gå "fra gutt til mann", og ta en ordentlig dose slik at jeg faktisk får "riktig" effekt. Jeg tenker da å ta minst 120ug og se hva som skjer.

Så spørsmålet mitt er egentlig hvor forskjellig disse nivåene er fra hverandre? Blir rusen helt annerledes? Jeg har forstått det som at man går mye "dypere" inn i alt da, men jeg vet at det sikkert er vanskelig å forklare

Etter jeg har prøvd denne dosen, må jeg si at jeg også er fristet til å gå for en heroisk dose. Men her blir det gradvis opptrapping
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hver trip er unik, selv om enkelte ting går igjen. Noen synes lave doser er mer stressende enn større pga. Forvirrelsen er større på lav dose. Dette er nok individuelt.
Det stemmer at det er det første inntaket som styrer hvor intenst trip blir.

Men du må selv kjenne på hva som blir riktig for deg
Sist endret av Veggen; 20. juli 2019 kl. 14:48. Grunn: Slo sammen innlegg
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar. Jeg kan nesten se for meg det, for jeg har selv følt meg lettere forvirret til tider under rusen. Men det er kanskje fordi jeg da har én fot i hver "dimensjon"? Blir det annerledes om man går all in?
Ja det syns jeg. Både med dosering på 2 gammagoblin (400ug) og en annen gang med 14 lapper av under middels kvalitet så kunne jeg være glad for at jeg gjorde det. Men det kommer an på hvor åpen man er og aksepterende til ting som dukker opp for det kan være både og en jeg kjenner sverger til å bruke lyrica sammen med syra fordi det visstnok fjerner mye evt bad vibes/usikkerhet.. men det fins ingen fasitsvar
Sist endret av Hjelm1; 20. juli 2019 kl. 17:09.